9-3 2003a; ESP, TCS failure, gearbox malfunction; abi vaja
Tere austatud saabistid.
Mis võiks olla autol viga, kui infotabloo kuvab järgmised teated:
Traction control failure,
Stability control failure,
Gearbox malfunction,
Contact service.
Auto ei käivitu (starterit taha ei võta). Kelle poole oleks tark pöörduda? Viking, Verner, ...??
Auto on 9-3 arc, 2,0t 129kw, automaat, 2003 a. Ls. 80000km.
Asi kõik juhtus paari km jooksul - veateatest infotablool kuni selleni et mootot välja suri ja kutu oli.
On kellegil samalaadset viga olnud?
Lugupidamisega, Vahur
Mis võiks olla autol viga, kui infotabloo kuvab järgmised teated:
Traction control failure,
Stability control failure,
Gearbox malfunction,
Contact service.
Auto ei käivitu (starterit taha ei võta). Kelle poole oleks tark pöörduda? Viking, Verner, ...??
Auto on 9-3 arc, 2,0t 129kw, automaat, 2003 a. Ls. 80000km.
Asi kõik juhtus paari km jooksul - veateatest infotablool kuni selleni et mootot välja suri ja kutu oli.
On kellegil samalaadset viga olnud?
Lugupidamisega, Vahur
Mul juhtus sama asi aind et auto iseenesest läheb käima ja sõidab aga väga kuidagi konarlikult. Kõige hullem see et olen välismaal reisil ja ei tea mis teha.
Kas said korda enda auto kuigi sellest paar aastat möödas?
Mis viga oli?
Kas said korda enda auto kuigi sellest paar aastat möödas?
Mis viga oli?
Endal viskas eelmisel nädalal Gearbox malfunction kirja ette, samas käike vahetas ikka normaalselt ning kõik tundus vinks-vonks. Foorumis lugedes on meelde jäänud, et aju hakkab erinevaid veateateid siis loopima kui aku hakkab otsi andma, nii et tegin veidi pikema otsa kus tarbijaid minimaalselt taga ning pärast seda pole enam veateadet andnud. Targemad ehk oskavad nõu anda, kas võib sama case olla:wise:
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/361134.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/361134.png[/IMG][/URL]
Jah akuga mul varem ka jama olnud. Autot ostes selgus et generaator on tuksis. Autoaed lubas kõik oma kulude ja kirjadega korda teha aga millegi pärast on see probleem ikkagi alles.
Üritan selgitada lähemalt:
Panen auto käima...SID kirjutab Traction Control failure Contact Service+, Gearbox Malfunction Limited Performance Contact Service. Clear kõigele ja D-i peale....hakkan sõitama ja siis hakkab seda Gearbox..... hoiatust umbes sekundis kaks kolm korda andma nii et annab kaob ära ja uuesti nii kiiresti et vahest ta ei jõua seda märkigi SIDile panna kui tahab juba uuesti hoiatada.
Nii siis vahest kaob spidomeeter ära kustub ja jälle tööötab ja siis mõnikord on lihtsalt nullis koguaeg. Armatuuris vilguvad vahest ja vahest jäävad põlema BRAKE ja ABS hoiatustuled. Mingi aja tagand ka CHECK ENGINE . Samal ajal kui põlevad BRAKE ja ABS ei tööta A/C niikui need tulukesed kustuvad hakkab külma jälle puhuma.
Olen juba hulluks minemas käisin enne reisile tulekut Carringust ka läbi ja lasin Tech2-ga auto vead üle vaadata kuid see ei näidanud miskit peale selle et mul rooli taga olev lint katki on ja tänu sellele AIRBAG tuli põleb.
Oehhh andke abi kellel veel mingeid kogemusi sellise jamaga.
Proovin esimesel võimalusel kuskil uut akut. Kui aitab annan teada kindlasti. Tänud joels:head:
Üritan selgitada lähemalt:
Panen auto käima...SID kirjutab Traction Control failure Contact Service+, Gearbox Malfunction Limited Performance Contact Service. Clear kõigele ja D-i peale....hakkan sõitama ja siis hakkab seda Gearbox..... hoiatust umbes sekundis kaks kolm korda andma nii et annab kaob ära ja uuesti nii kiiresti et vahest ta ei jõua seda märkigi SIDile panna kui tahab juba uuesti hoiatada.
Nii siis vahest kaob spidomeeter ära kustub ja jälle tööötab ja siis mõnikord on lihtsalt nullis koguaeg. Armatuuris vilguvad vahest ja vahest jäävad põlema BRAKE ja ABS hoiatustuled. Mingi aja tagand ka CHECK ENGINE . Samal ajal kui põlevad BRAKE ja ABS ei tööta A/C niikui need tulukesed kustuvad hakkab külma jälle puhuma.
Olen juba hulluks minemas käisin enne reisile tulekut Carringust ka läbi ja lasin Tech2-ga auto vead üle vaadata kuid see ei näidanud miskit peale selle et mul rooli taga olev lint katki on ja tänu sellele AIRBAG tuli põleb.
Oehhh andke abi kellel veel mingeid kogemusi sellise jamaga.
Proovin esimesel võimalusel kuskil uut akut. Kui aitab annan teada kindlasti. Tänud joels:head:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14297
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma kardan, et 4000 km kaugusel olles tuleb sul see klomp alla neelata ja kohalik lähin saabitöökoda leida ja lasta juhtmed külge panna. Kui sul seal säänne diskovalgus kõigele lisaks on, siis äkki piirdub asi mingi elektrijamaga, mida ehk pole nii kallis lappida.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: Märry
Ma olen umbes 4000 km kaugusel tln-st muidu läheks hea meelega
Ja mina pean veel õppima tähelepanelikumalt lugema.
Arvan, et aku selliseid viperusi ei põhjusta. Ikka mingisugune andur. Mingi juhe katki läinud, vahpeal annab ühendust, vahepeal ei anna.
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
oh kui sulle vedas... pohimotteliselt, bemmidel selle eest vastab ABS andurid, ehk yks sureb maha, siis ei toota ASC, ABS jne.. aga auto soidab vahemalt...
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
aku puhul hakkavad ka muud asjad ära kaduma. pigem tegu ABS/TCS/ESP plokiga, millega kaob ühendus.
võib ka tagumise vasaku ABS-i anduri viga olla ( spido saab signaali sealt). reeglina küll juhtmete viga.
mõlemad variandid mõjuvad käigukasti, mootori, TCS-i, ABS-i, cruise tööle, samas teele ei jäta.
võib ka tagumise vasaku ABS-i anduri viga olla ( spido saab signaali sealt). reeglina küll juhtmete viga.
mõlemad variandid mõjuvad käigukasti, mootori, TCS-i, ABS-i, cruise tööle, samas teele ei jäta.
Jah nii ta ongi et teele ei jäta aga hulluks ajab peast. Homme proovin teist akut ja kui ei miskit siis töökotta sõit. Suured tänud teile...nüüd tean sellele töömehele ka seal töökojas umbes mingi ettekujutuse anda kui ta ei jaga matsu. Veelkord suured tänud kõigile. Loodame et saan korda pikk sõit ees veel läbi bayeri maa :beer:
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Märry
Jah nii ta ongi et teele ei jäta aga hulluks ajab peast. Homme proovin teist akut ja kui ei miskit siis töökotta sõit. Suured tänud teile...nüüd tean sellele töömehele ka seal töökojas umbes mingi ettekujutuse anda kui ta ei jaga matsu. Veelkord suured tänud kõigile. Loodame et saan korda pikk sõit ees veel läbi bayeri maa :beer:
puhtad teed tagasi :thumb:
Olen nüüd nädal aega üritanud veast vabaneda aga ei miskit .
Diagnostikas ütles arvuti et suhtlemine ajude vahel on puudulik niiet kuskil mingi aju(juhtplokk) on vigane ei teagi kas lihtsalt halb ühendus või hakkab õhtale minema. Soovitati alustada ABSi ajust kuna see selline mis kipub paljudel õhtale minema. Vahest töötab auto laitmatult ja järgmine hetk on kõik jälle tuksis spidokas hüppab üles alla ESP on välja lülitatud ja püsikiiruse hoidjat ei lase kasutada ning ka A/C ei puhu sellel hetkel küma enam. Ka pöörded kõiguvad.
Kas keegi teab mingist tarkvarast mis teeks täpselt kindlaks milline juhtplokk vigane on ja kellel see olemas oleks ?:wall::wall:
Diagnostikas ütles arvuti et suhtlemine ajude vahel on puudulik niiet kuskil mingi aju(juhtplokk) on vigane ei teagi kas lihtsalt halb ühendus või hakkab õhtale minema. Soovitati alustada ABSi ajust kuna see selline mis kipub paljudel õhtale minema. Vahest töötab auto laitmatult ja järgmine hetk on kõik jälle tuksis spidokas hüppab üles alla ESP on välja lülitatud ja püsikiiruse hoidjat ei lase kasutada ning ka A/C ei puhu sellel hetkel küma enam. Ka pöörded kõiguvad.
Kas keegi teab mingist tarkvarast mis teeks täpselt kindlaks milline juhtplokk vigane on ja kellel see olemas oleks ?:wall::wall:
Lihtsalt teadmiseks kõigile et viga oli on ja ei tea kas jääbki ABSi ploki juurde. Vahest jälle viskab vigureid siis rahulikult ja õrnalt võtan selle pistiku lahti ja puhun korra sisse ja kinni tagasi ning kõik toimib mõneks kuuks jälle. Ei hakka suuremat numbrit tegema sellest enne kui päris tuksi läheb. Kallis lõbu.
Loomulikult on viga alles.Suruõhuga elektroonikat remontides pole tulemust(positiivset) eriti loota.Pistikuga mängides teed lihtsalt "restarti" moodulile.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tere
Ei hakanud uut teemat tegema aga My06 lõi kurvis C0131ette peale veakoodide kustutamist ok.
Leidsin võrgust et ehk viga softis;
ESP OFF light illuminated
Cars affected
Saab 9-3 M06-08 equipped with ESP (Electronic
Stability Program) (not applicable to 4WD) within the
following chassis number range:
61000001 - 81125654
66000001 - 86007479
Background
Diagnostic trouble code C0131 08 can be generated
without a failure. This results in the unnecessary
replacement of the ESP unit. The problem can be
solved by downloading new software.
In the case of customer complaint the following procedure
must be carried out.
Symptom description
ESP OFF light illuminated
Procedure
1 Connect the external power supply to the car.
2 Connect Tech2 with software version 1.000 to
the car and start Tech2.
3 Select "ESP reprogramming" from the menu
and press Enter.
4 Read the information and press Enter.
5 If Tech2 can automatically identify the current
software, it will display an information screen. If
the information is correct, press OK.
6 If Tech2 can not identify the software, it displays
a screen where you can manually select the
software. Select the correct software and press
OK.
7 Follow the instructions on the Tech2 screen.
8 Tech2 indicates when programming is finished.
Warranty/Time Information
In the case of customer complaint and if the car is
within the warranty period, use the following information
to fill out the claim:
Failed Object: 52160
Fault/Reason code: 67
Location code: 09 (US=9)
Warranty Type (US): 01
Repair/Action code: 05
Labour Operation (US): 5216004
Labour Operation (CA): H2105
Time: 1.7 hr
Note
Ensure the memory card to Tech2 does NOT have
the write protection activated.
Ei hakanud uut teemat tegema aga My06 lõi kurvis C0131ette peale veakoodide kustutamist ok.
Leidsin võrgust et ehk viga softis;
ESP OFF light illuminated
Cars affected
Saab 9-3 M06-08 equipped with ESP (Electronic
Stability Program) (not applicable to 4WD) within the
following chassis number range:
61000001 - 81125654
66000001 - 86007479
Background
Diagnostic trouble code C0131 08 can be generated
without a failure. This results in the unnecessary
replacement of the ESP unit. The problem can be
solved by downloading new software.
In the case of customer complaint the following procedure
must be carried out.
Symptom description
ESP OFF light illuminated
Procedure
1 Connect the external power supply to the car.
2 Connect Tech2 with software version 1.000 to
the car and start Tech2.
3 Select "ESP reprogramming" from the menu
and press Enter.
4 Read the information and press Enter.
5 If Tech2 can automatically identify the current
software, it will display an information screen. If
the information is correct, press OK.
6 If Tech2 can not identify the software, it displays
a screen where you can manually select the
software. Select the correct software and press
OK.
7 Follow the instructions on the Tech2 screen.
8 Tech2 indicates when programming is finished.
Warranty/Time Information
In the case of customer complaint and if the car is
within the warranty period, use the following information
to fill out the claim:
Failed Object: 52160
Fault/Reason code: 67
Location code: 09 (US=9)
Warranty Type (US): 01
Repair/Action code: 05
Labour Operation (US): 5216004
Labour Operation (CA): H2105
Time: 1.7 hr
Note
Ensure the memory card to Tech2 does NOT have
the write protection activated.