Saab 900R 163+kw, HENRIHH
kuna vanal ei kannatanud plastik vanni kinnitus rõhku välja ning plahvatas .uue cooleri jaoks sai eemaldatud kliimaradikas ja -pump ning sai uue lamerihma kah (ilma kliimata )
PS! cooleri pilt eelmisest aastast enne remonti minekust Oü Asketisse mis pankrotti läks ja mu auto kolmes osas ripakile jäi ning mingid afanassid suutsid mul eelmise cooleri pihta panna .see siis teine juba sellele autole tellitud (loodan et jääb kah )
PS! cooleri pilt eelmisest aastast enne remonti minekust Oü Asketisse mis pankrotti läks ja mu auto kolmes osas ripakile jäi ning mingid afanassid suutsid mul eelmise cooleri pihta panna .see siis teine juba sellele autole tellitud (loodan et jääb kah )
Kas number on eritellimus või vedas selle 900-ga? Tagumises otsas oleks nagu selle keskmise "tulepaneeliga" miskit mäda, või on see mustus väljaspool? See scania märk katab vist originaalmärgi augu küll ära, aga pildilt näikse vähe viltu olevat. Vabandan, kui foto silma ära pettis.
Tõh, originaalis peaks ka olema NG900 aero selliste paneelidega.
EDIT: Hakkasin oma jutus kahtlema ja püüdsin tõestust leida, jäin hätta :red: Aero ng 900 kui sellist pole olemas tõesti tehasest tulnuna, küll aga olen neid paneele netis surfates ennegi näinud ng küljes. Kas siis äkki mingi tuuningufirma värk, mitte tehas :conf:
EDIT: Hakkasin oma jutus kahtlema ja püüdsin tõestust leida, jäin hätta :red: Aero ng 900 kui sellist pole olemas tõesti tehasest tulnuna, küll aga olen neid paneele netis surfates ennegi näinud ng küljes. Kas siis äkki mingi tuuningufirma värk, mitte tehas :conf:
Algselt postitas: vallikas
Tõh, originaalis peaks ka olema NG900 aero selliste paneelidega.
EDIT: Hakkasin oma jutus kahtlema ja püüdsin tõestust leida, jäin hätta :red: Aero ng 900 kui sellist pole olemas tõesti tehasest tulnuna, küll aga olen neid paneele netis surfates ennegi näinud ng küljes. Kas siis äkki mingi tuuningufirma värk, mitte tehas :conf:
Ei tohiks olla NG900 Aero-t kui sellist.
Küljepaneelid on ilmselt Heuschmidt-i toodang, see firma on ka klassikutele ja tonnistele erinevaid kerelisasid teinud.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson