Saab 9000 CS 2.3T, 1992, Heigo
Viskan oma auto kah siis siia ülesse. Mootoriks on 2,3 turbo, 147kW). Lisadest vist peaks peaaegu kõik olema, väljaarvatud automaatkast :(. Ostsin auto Tartust ühe naise käest, kes väidetavalt polnud sellega õieti maanteele jõudnudki Paar pilti kah:
ostsin just ja päris palju on asju mis tegemist tahavad:
turbovõll loksus, selle viisin juba remonti..varsti saan teada kas annab yldse parandada või tuleb uus vaadata :(
väljalase lasi tihendi vahelt läbi, sest üks polt on sisse ära murdunud :(
Siir ka kysimus: kas sellepärast võib turbo lollitama hakata kui enne turbot olev väljalasketorustik on ebatihe? Turbo läks korraks ilusti kollase lõppu ja siis kukkus praktiliselt kohe kollase keskele. See oli koomulikult ka tõmbes tunda.
Üks asi veel: kas Eestist saab kusagilt polüuretaanist ülemisi mootoripatju? Need originaalid ei taha isegi 2.0 peal kesta..mis veel siis 2.3T teeb...
Ketid vahetan kah ära, kuna hakkasid vaikselt häält tegema ja niikunii mootor suht laiali võetud praegu. Keegi on sellist asja varem teinud? Mingeid näpunäiteid ehk?
tervitades,
Heigo
turbovõll loksus, selle viisin juba remonti..varsti saan teada kas annab yldse parandada või tuleb uus vaadata :(
väljalase lasi tihendi vahelt läbi, sest üks polt on sisse ära murdunud :(
Siir ka kysimus: kas sellepärast võib turbo lollitama hakata kui enne turbot olev väljalasketorustik on ebatihe? Turbo läks korraks ilusti kollase lõppu ja siis kukkus praktiliselt kohe kollase keskele. See oli koomulikult ka tõmbes tunda.
Üks asi veel: kas Eestist saab kusagilt polüuretaanist ülemisi mootoripatju? Need originaalid ei taha isegi 2.0 peal kesta..mis veel siis 2.3T teeb...
Ketid vahetan kah ära, kuna hakkasid vaikselt häält tegema ja niikunii mootor suht laiali võetud praegu. Keegi on sellist asja varem teinud? Mingeid näpunäiteid ehk?
tervitades,
Heigo
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Powerflexi pukse (nii veermiku kui ka mootori omi) võib küsida Volta Autost (Tartus ka minumeelest pood olemas. vaata www.voltaauto.ee)
Edit:
Tootekoodiks näitab PFF 66-125 ja hinnaks 1117.- EEK (s.h.18%)
Edit2:
Kas Sa ikka tead, mida jäigemad mootoripadjad endaga kaasa toovad? ;)
Edit:
Tootekoodiks näitab PFF 66-125 ja hinnaks 1117.- EEK (s.h.18%)
Edit2:
Kas Sa ikka tead, mida jäigemad mootoripadjad endaga kaasa toovad? ;)
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
rohkemat midagi, kui et vibra muutub salongis üsna tuntavaks.
Õõtsa tagumised peaks küll uretaanid panema,neil hoopis erinev konstrui.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2279
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Kas tõesti maksavad ÜLEMISED mootoripadjad 1117.- EEK-u???
Nagu vist ikka alumised!
Kui ma endal ülemised ära vahetasin, siis muutus autos tõesti vibrašuun tuntavamaks, arvan, et nendest ülemistest patjadest asi alguse sai. Maksid nad aga nüüd küll 275.- EEK-u.
Millest siis need nüüd tehtud on? Savist või? Mis?
Nagu vist ikka alumised!
Kui ma endal ülemised ära vahetasin, siis muutus autos tõesti vibrašuun tuntavamaks, arvan, et nendest ülemistest patjadest asi alguse sai. Maksid nad aga nüüd küll 275.- EEK-u.
Millest siis need nüüd tehtud on? Savist või? Mis?
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
NO FEAR, panid vist ikka tavalised mootoripadjad mitte Powerflexi omad. Värskeltpandud tavapadigi laseb jõuliselt vibrat salongi.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2279
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Aga nii see vist siis oligi! M.O.T.T.- s.t., et saada vibrašuunivaba auto tagasi, peaks asetama uued ülemised mootoripadjad ja seda Powerflexi omad? Mis need alumised siis ka maksma läheksid?:mad:. (Talv tuleb, saab jälle garaazi sooja ja on pikad õhtud mutrivõtiti käes hoida);)
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
powerflex toodab ülemist patja. vibratsioon powerflexi patjadega mitte ei vähene vaid kasvab.
tavaliste patjadega rahuneb vibra nii kolme-nelja kuuga ära (eeldusel et on õieti pandud)
tavaliste patjadega rahuneb vibra nii kolme-nelja kuuga ära (eeldusel et on õieti pandud)
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
vaatan, et sa trt kandi mees - kui saladus pole, kellele sa oma turbot parandada usaldasid? kui pädev ta selles on?
kui ma oma "uue" saabiku kätte sain, jupsis ka turbo, st ülelaadimise peal hakkas suvaliselt katkuma. miski kuu aega tagasi avastasin pika otsimise ja tuuseldamise peale, et üks õhulõdvik oli praoga - selle välja vahetamisel tuli ka turbo tagasi mängu. kuid samas on mul alles jäänud sarnane probleem mis sul: peale maksimaalrõhu saavutamist vajub rõhk pisut allapoole (seda ei juhtu küll igakord). ehk on jälle mõni lõdvikuauk 2 silma vahele jäänud, v-o on aga midagi suuremat viga... ei tea veel.
btw: nägin sind hiljuti trt peal - tegid foori tagant vist streerace`t ;)
kui ma oma "uue" saabiku kätte sain, jupsis ka turbo, st ülelaadimise peal hakkas suvaliselt katkuma. miski kuu aega tagasi avastasin pika otsimise ja tuuseldamise peale, et üks õhulõdvik oli praoga - selle välja vahetamisel tuli ka turbo tagasi mängu. kuid samas on mul alles jäänud sarnane probleem mis sul: peale maksimaalrõhu saavutamist vajub rõhk pisut allapoole (seda ei juhtu küll igakord). ehk on jälle mõni lõdvikuauk 2 silma vahele jäänud, v-o on aga midagi suuremat viga... ei tea veel.
btw: nägin sind hiljuti trt peal - tegid foori tagant vist streerace`t ;)
Algselt postitas: Heigo
ostsin just ja päris palju on asju mis tegemist tahavad:
turbovõll loksus, selle viisin juba remonti..varsti saan teada kas annab yldse parandada või tuleb uus vaadata :(
väljalase lasi tihendi vahelt läbi, sest üks polt on sisse ära murdunud :(
Siir ka kysimus: kas sellepärast võib turbo lollitama hakata kui enne turbot olev väljalasketorustik on ebatihe? Turbo läks korraks ilusti kollase lõppu ja siis kukkus praktiliselt kohe kollase keskele. See oli koomulikult ka tõmbes tunda.
turbo viisin parandada Tõrvandisse, sihukesele mehele nagu Rein. Ise varem kokku puutunud pole, aga tuttavad soovitasid. Eks kui turbo kätte saan siis oskan lähemalt kommenteerida kuidas ja kui palju jne...
streetrace streetraceks..aga mis seal salata olen suht raske jalaga ja ega mootori võimalusi ei saa kasutamata jätta ;)
LISAKS: pildid hetkeolukorrast...kui kedagi huvitab :)
need viimased 3 pilti....ega ometi need hammasrattad ei peagi sellised olema??? Et siis kas tuleks välja vahetada või võib nendelesamadele uue keti peale panna???
streetrace streetraceks..aga mis seal salata olen suht raske jalaga ja ega mootori võimalusi ei saa kasutamata jätta ;)
LISAKS: pildid hetkeolukorrast...kui kedagi huvitab :)
need viimased 3 pilti....ega ometi need hammasrattad ei peagi sellised olema??? Et siis kas tuleks välja vahetada või võib nendelesamadele uue keti peale panna???
sellises seisus mootorile ei tohiks ühtegi kettidega seotud vana detaili
jätta,ei taldu,ei rattaid ega ka bal.keti pingutit.Uus kett selliste ratastega
enam korralikult ei hambu ja mingil hetkel hakkavad hambad tükikaupa eralduma,ketikõrin jääb ka sisse.
Ei kujuta hästi ette,kuidas seal tõrvandis seda kompressorit survestatakse ja tasakaalustatakse jne,äkki on
keegi tõesti ülikallid pingid hankinud.Isegi karlaauto,kus
põtrade tehnika olemas ei taha bensumootorite turbotega
tegeleda.Üks insener rootsi tehases näitas,kuidas tema on
katsetanud põlve otsas turbol puksi/õlirõngaid vahetada,
eelduseks muidugi,et kõik on eelnevalt veel balansis,aga
ühelgi juhul ei kestnud asi aastatki.Tüüpiline probleem
garreti kompressoritel on võll,millesse tekkivad mikropraod
ja muud struktuurimuutused.Kuigi esmapilgul on kõik ilus ja
isegi keskmistel pööretel pingis on kõik balansis,hakkab võll
suurematel pööretel ja- temperatuuridel kõveraks kiskuma,
ja seega viskama.Mõnda aega niimoodi end sirgu/viltu
vedanuna sööb ära rõngad-puksid jne.
jätta,ei taldu,ei rattaid ega ka bal.keti pingutit.Uus kett selliste ratastega
enam korralikult ei hambu ja mingil hetkel hakkavad hambad tükikaupa eralduma,ketikõrin jääb ka sisse.
Ei kujuta hästi ette,kuidas seal tõrvandis seda kompressorit survestatakse ja tasakaalustatakse jne,äkki on
keegi tõesti ülikallid pingid hankinud.Isegi karlaauto,kus
põtrade tehnika olemas ei taha bensumootorite turbotega
tegeleda.Üks insener rootsi tehases näitas,kuidas tema on
katsetanud põlve otsas turbol puksi/õlirõngaid vahetada,
eelduseks muidugi,et kõik on eelnevalt veel balansis,aga
ühelgi juhul ei kestnud asi aastatki.Tüüpiline probleem
garreti kompressoritel on võll,millesse tekkivad mikropraod
ja muud struktuurimuutused.Kuigi esmapilgul on kõik ilus ja
isegi keskmistel pööretel pingis on kõik balansis,hakkab võll
suurematel pööretel ja- temperatuuridel kõveraks kiskuma,
ja seega viskama.Mõnda aega niimoodi end sirgu/viltu
vedanuna sööb ära rõngad-puksid jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
No selliselt kulunud tasakaalustuse alumise ratta pead küll ära vahetama. Mul endal polnud pooltki seda (vaevumärgatav kulumine vaid) ja ka jäi kõrisema veidi. Kuigi, kettide vahetuse esimesel korral sai hoopiski lasta teha oskajatel Esmakordsel käimapanekul tekkis korraks küll mõte, et vahetasid nad üldse miskit...
Pealegi, kui tahad pingutustalda vahetada, pead ka plokikaane kah maha võtma Ning siis kontrolli lisaks, kas kaan ise on korras.
Pealegi, kui tahad pingutustalda vahetada, pead ka plokikaane kah maha võtma Ning siis kontrolli lisaks, kas kaan ise on korras.
2,3 mootorid on kõik kahe ketiga ja nelja võlliga(pluss väntvõll loomulikult),
ehk siis B234.
1994 tuli välja B204,ehk siis 2 liitrine,4 võlliga,2 ketiga.
NG900,9-3,9-5 kõik kahe ketiga(peale V6 mootorite ja diislite).
ehk siis B234.
1994 tuli välja B204,ehk siis 2 liitrine,4 võlliga,2 ketiga.
NG900,9-3,9-5 kõik kahe ketiga(peale V6 mootorite ja diislite).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Tuginedes tehase infole olnud ng900-l kunagi ka mootor B206 (või midagi sarnast) millel siiski vaid üks kett s.t. tasakaalustusvõlle polnud.
Mis turgudele seda pakuti, ei tea öelda, pole ise ühtegi sarnase mootoriga ng900 näinud.
Mis turgudele seda pakuti, ei tea öelda, pole ise ühtegi sarnase mootoriga ng900 näinud.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: Heigo
turbo viisin parandada Tõrvandisse, sihukesele mehele nagu Rein. Ise varem kokku puutunud pole, aga tuttavad soovitasid. Eks kui turbo kätte saan siis oskan lähemalt kommenteerida kuidas ja kui palju jne...
no kuda on, kas said turbo kätte? mida mees tegi, kas olid korralikud töövahendid ja kas jäid töökvaliteediga rahule?