Hahaaa, saab nokitseda jälle. Saigi kuidagi liiga kiiresti valmis
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mõnus masin mul ikka
, hooratta poldid otsustasid pooleks minna 7500 rpm. Aga korv on nii jäik, et ei lasknud kettal libisema hakata ja nii nad veeresidki lihtsalt kuni seismiseni. Mootor ja turbo korras, mootor on ikka sigatugev saanud:headbang:
Hahaaa, saab nokitseda jälle. Saigi kuidagi liiga kiiresti valmis
Hahaaa, saab nokitseda jälle. Saigi kuidagi liiga kiiresti valmis
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mis asja sa seal tasakaalustad? Tehasest tasakaalus ju. Kas keegi teine sul tasakaalustab neid? Poldid lihtsalt vanad, muud midagi. Pole ükski Golf ega muu junn laiali jooksnud ja need käivad üle 7500 rpm.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7675
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mis asja sa seal tasakaalustad? Tehasest tasakaalus ju. Kas keegi teine sul tasakaalustab neid? Poldid lihtsalt vanad, muud midagi. Pole ükski Golf ega muu junn laiali jooksnud ja need käivad üle 7500 rpm.
kogu komplekti tuleks tasakaalustada. parim variant oleks koos väntvõlliga, halvim vaid siduri asjad.
muidugi jäi arusaamatuks, kas lendas tyhikäigul kõrgete pöörete pealt, või paigaltvõttes järsku sidurit lahutades?
siit edasi tuleks variandid, mida teha.
neid spets polte niisama sodiks ikka tavaliselt ei lõika.
ütle parem, kas tead kust kõvemaid klapivedrusid saab? kas oled uurind?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kusjuures pole meil mitte ükski apastraat ennem laiali lennanud, need poldid olid raudselt üle pingutatud. Purunevad suht kergelt. Aga see selleks, külastan lähiajal mõnd poodi, tellib sealt uued. Vat nüüd ei tea aga kõvadust mis sinna sobiks, ehk vanade peal on kirjas. Hooratas eemaldus tühikäigul, segukella paigaldasin ja tahtsin näha miks ei lähe mootor üle 6500 rpm, seguga oli kõik tibens. Mingid kõhkluse momendid olid ja siis läks üle. Eks ta piirajas väntsutas hooratta lahti. Mõtlen hetkel alumiinium hooratta peale, mis oleks kergem. Kõvemad klapivedrud sobivad Volvo omad, volvo b230 - 9135130 (kood), need peaks olema siis 8 klapise mootori omad. Mina aga otsin hoopis topelt klapivedrusi, need kindlasti veel jäigemad. Muret tekitavad aga jällegi hüdrotõukurid, need kindlasti üle 7500 rpm ei tööta enam.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7675
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tead, ma kipun arvama ikka , et sul oli kõvasti tasakaalust väljas, miks muidu tühikäigul, õigemini koormuseta, laiali lendas.
ma ise kontrolliks kasvõi laagri peal ketta ja korvi tasakaalu.
milligramme paika ei saa aga gramme kindlasti.
vähemalt saaks mingi ettekujutuse , kui et üldse midagi ei tea...
nii nõme asi ja jälle hunnik tööd vaja teha.
ma ise kontrolliks kasvõi laagri peal ketta ja korvi tasakaalu.
milligramme paika ei saa aga gramme kindlasti.
vähemalt saaks mingi ettekujutuse , kui et üldse midagi ei tea...
nii nõme asi ja jälle hunnik tööd vaja teha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Baltic Bolt-ist sai 10.9 poldid ostetud, 5 eeki/tk. Sai muretsetud teine hooratas, see nii palju kui võimalik kergemaks treitud ja õige momendiga alla keeratud. Auto sõidab aga keegi enam piirajat näppida ei julge 
12´9 on ka veel täiesti sobilik,kuigi herr Muuseas tugevdet korvile läksid ka 10`9 ja ei mingit probleemi.Pigem jäid poldid sul algselt huupi keerates liiga suure momendiga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Jiiiihhhhhaaaaa
Tänane Tallinna reis oli väga sissetoov, sain Innovate Widebandi, VEMSi 400kPa Map sensori, cooleri lõdvikud ja torud ning uue softi. Lisaks sain ka ülemiste juures taha stangesse kõksu, Saab tugev auto ja mitte kui midagi ei juhtunud, surusime kätt ja tegime tee vabaks. Siinkohal tänaks ka Iisakut, kes mind Techiga aidata viitsis:thumb:. Lisaks ostsime Corvettele hunniku R/v toru + põlvi. Homme hakkab kollektorit tegema. Nüüd aga liigun oma autot koostama ja siis saab jälle midagi laiali lasta, elu on ikka seiklus.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Nii hästi pole see veel edasi käinud, 1.5 bar juures on ikka täitsa sõge. Aga softi peab veel näppima, lisaks peab küünlad ära vahetama. See turbo läheb tegelikult ikka väga kiiresti järgi. MÕNUSSSSSSSS:evil:
Ta pole ainuke, kes kella ei tunne, ma ise samasuguneAlgselt postitas: elumees
:P Sõge oled ikka, vaata kella. Aga eht tee mulle prooviringi kui linna saan mõni päev:)
Kristjan paigaldas WB- lambdat ja mina ehitasin coolerile torusid. Ja siis läksime tiirule:drive: Kell kaks öösel...
Hea näha kuidas ideest on tegelikkus saamas, netis kiibitsejana tahaks ikka juba näha ka tulemusi välimuse osas, hakka parem ruttu pihta sest peagi tundub see 1,5 bari vähe ja tõmme ikkagi natuke kehva ja varsti on siin jälle pilt mõnest ussipesast või föönist ja hunnikust juppidest.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Vahetasin küünlad ja DI kasseti ära. 9-5 olid uued asjad peal, ok ok küünlad pole küll ikkagi veel õiged (loe: nr 6 on) aga siiski ma pidin ju proovima. Tulemus oli selline, et tagasi jõudes platsile ja autost väljudes, värisesin üle keha. Läksin proovima base boosti, kõige jäigem vedru sees. Hakkan siis kolmanda käiguga kiirendama, ise kella jälgides ning kui rehvid 1.7 bar juures ringi hakkasid käima, siis tõmbas irve kuklasse
, praegu saab sõita nii, et teise käiguga hakkad rehvi suitsetama, siis kolmas ja siis neljas ja ikka suitseb. See on lihtsalt haige kuidas ta edasi käib, tsiteerides Ansipit: "TULE TAEVAS APPI!"
Proovin nüüd wastegate taas töökorda saada, kõrgema numbriga küünlad sebida ning nipet näpet veel asju teha. Hook-iga rääkides selgus, et T5 bpc klapp tuleb jalaga minema lüüa (sama ütles tegelt küünalde kohta
), paigaldama peab T7 klapi mida omakorda peab üle puurima, sest juhtõhu augud liiga väiksed. Samas ma vaatasin Alfa GTV turboka bpc klappi, see on kahe klemmiga ja augud on suuremad kui 9-5 omal. Ehk istub hoopis see külge:eureka:
, praegu saab sõita nii, et teise käiguga hakkad rehvi suitsetama, siis kolmas ja siis neljas ja ikka suitseb. See on lihtsalt haige kuidas ta edasi käib, tsiteerides Ansipit: "TULE TAEVAS APPI!"
Proovin nüüd wastegate taas töökorda saada, kõrgema numbriga küünlad sebida ning nipet näpet veel asju teha. Hook-iga rääkides selgus, et T5 bpc klapp tuleb jalaga minema lüüa (sama ütles tegelt küünalde kohta Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vahetasin küünlad ja DI kasseti ära. 9-5 olid uued asjad peal, ok ok küünlad pole küll ikkagi veel õiged (loe: nr 6 on) aga siiski ma pidin ju proovima. Tulemus oli selline, et tagasi jõudes platsile ja autost väljudes, värisesin üle keha. Läksin proovima base boosti, kõige jäigem vedru sees. Hakkan siis kolmanda käiguga kiirendama, ise kella jälgides ning kui rehvid 1.7 bar juures ringi hakkasid käima, siis tõmbas irve kuklasse, praegu saab sõita nii, et teise käiguga hakkad rehvi suitsetama, siis kolmas ja siis neljas ja ikka suitseb. See on lihtsalt haige kuidas ta edasi käib, tsiteerides Ansipit: "TULE TAEVAS APPI!"
Proovin nüüd wastegate taas töökorda saada, kõrgema numbriga küünlad sebida ning nipet näpet veel asju teha. Hook-iga rääkides selgus, et T5 bpc klapp tuleb jalaga minema lüüa (sama ütles tegelt küünalde kohta
), paigaldama peab T7 klapi mida omakorda peab üle puurima, sest juhtõhu augud liiga väiksed. Samas ma vaatasin Alfa GTV turboka bpc klappi, see on kahe klemmiga ja augud on suuremad kui 9-5 omal. Ehk istub hoopis see külge:eureka:
Ma tean mida sa tunned
Kuid usu mind peagi on jälle vähe.
1,7 bar ülerõhku on ikke karm küll.
TFK@ mõned õlled sees:drink:
Ära laiali lase.
Tahaks ikke sind Saabspeedil näha!!!
Antud teema pideva lugejana ning harva sõnavõtva isikuna võtan julguse kokku ja avaldan ka oma arvamuse: Nimelt usun ma millegi pärast, et ka teistel on tahtmine, et sa nüüd ka dünotamas ära käiksid... ja mitte niisama vaid ikka tulemuste lisamisega siia ...
Igatahes mina jään küll huviga ootama!
Ära mitte proovigi! Võid kõrvetada ECU läbi.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Samas ma vaatasin Alfa GTV turboka bpc klappi, see on kahe klemmiga ja augud on suuremad kui 9-5 omal. Ehk istub hoopis see külge:eureka:
A muidu palju õnne, tahaks ka varsti mingeid numbreid näha

