mure akuga
Õhta mul jama akuga viimase nädala jooksul on auto 4 korda mitte käivitunud . saanud siis krokodillidega teise auto pealt voolu ja kohe käib . sai ka ära mõõdetud keneka laadimine see oli OK . ka võib olla et aku ei omasta voolu ära osta uus aku või miski muu ,,, :eureka:
auto 3,0 dti
auto 3,0 dti
laadi korralikult ära.samas kui vana see aku sul on?muide ka akut on võimalik lasta kontrollida mille käigus näeb ära ja saad vastuse kas osta uus või ei.ma ei tea kuidas tallinnas aga ise käisin korra Põlvas mingis akupoes akut kontrollimas ja selle teenuse eest võeti 25 eeku.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kaasaegsed akud surevad hetkega.
vanasti andis tunda, et hakkab nõrgaks jääma jne..
tänapäeval paljudel üks kord ei lähe ja kõik.
aga mõõta saab enamus akudega kauplevates ärides.
vanasti andis tunda, et hakkab nõrgaks jääma jne..
tänapäeval paljudel üks kord ei lähe ja kõik.
aga mõõta saab enamus akudega kauplevates ärides.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Jah , kunagi ei tea mil aku töölepingu lõpetab. Kui autol täitekorkidega aku siis kontrolli elektrolüüdi taset ja kui vaja lisa destileeritud vett sest kui elektrolüüditase madal siis akul mahtuvus puudub ja ta rikneb. Kuid pimedaajal mil koormus generaatorile nii gi suur võib lühemate sõitude puhul aku laadimine jääda puudulikuks. Enne prügikasti viskamist võiks proovida tühi aku suhtmadala voolutugevusega ( ca 5-7 A vooluga) täis laadida 10-12h laadimisajaga. Ja kui siis ka särtsu ei jätku siis muidugi on aku vanametallilao kraam. Mõnikord aga ka niiskus tekitab aku klemmidele oksiidi mis piisavalt särtsu edasi ei kanna kuid "krokodilljuhtmetega" käivitub sest siis ju kannad voolu korras akult käivitatava auto juhtmetele. Alguseks siis puhasta akuklemmid oksiidist ja kinnita need korektselt ja lae aku. Kui see ei anna tulemust siis muidugi aku vahetus. Ja kui ikkagi aku särtsu välja annab siis võib ka testida teda. Tallinnas Kadaka teel kusagil 68 või 70 majanumbri kandis on tee servas pisike moodulmajake kus Varta akud müügil. Test ei maksa midagi ja kui aku töökorras siis oodatakse lihtsalt järgmine kord ostule kui aku tõesti vahetust vajab.
Veidi OT, aga figo tundub , et sa oled oma mootorijama korda saanud. Ning akut saab ka kontrollida Tallinnas Akukeskuses.http://www.parim.ee/?firma=5509&open=AKUKESKUS
Mul kontrolliti seal viimati tasuta. Samas tundub, et mõttekas oleks uus aku muretseda.
Mul kontrolliti seal viimati tasuta. Samas tundub, et mõttekas oleks uus aku muretseda.
Tondi 17 tallinnas asun.
kui aega saad, hüppa läbi, vaatme vana üle ja vajadusel saad ka hea hinnaga uue.
Martti on nimi
kui aega saad, hüppa läbi, vaatme vana üle ja vajadusel saad ka hea hinnaga uue.
Martti on nimi
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Arvatavasti aku on surnud, sama probleem oli, suri hetkega
Kuna aku oli originaal (Saabi tellimusel Tudor-i oma, kestis 8a, aku peal oli valmistamise aeg määratud), siis vana aku kontrolli ei teinud, ostsin kohe uue, probleem kadus
Kuna aku oli originaal (Saabi tellimusel Tudor-i oma, kestis 8a, aku peal oli valmistamise aeg määratud), siis vana aku kontrolli ei teinud, ostsin kohe uue, probleem kadus
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
täitsa lõpp: mul on 1,9 td peal 55 ah pisikene aku ja täna
-16 kraadiga käivitus nagu sooja ilmaga. müstika!
seega ainult akus ei pruugi vead olla.
no muidugi mingit kütuselisandit tuleb ennem külmi ikka kah kasutada, vähemalt d puhul, mis vee ära seoks.
-16 kraadiga käivitus nagu sooja ilmaga. müstika!
seega ainult akus ei pruugi vead olla.
no muidugi mingit kütuselisandit tuleb ennem külmi ikka kah kasutada, vähemalt d puhul, mis vee ära seoks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
endal 80 Ah, oli 70 standard
Vaatasin et hinnavahe ei ole eriti suur, aga võimsam aku on ikka parem ja kindlam
Räägiti ka et piisaks 65, aga las ka mingi varu jaab=)
Saabil ju kohta ka piisavalt, näiteks tuttaval Accordile (2003) ei saa suurema kui 65 Ah panna
Vaatasin et hinnavahe ei ole eriti suur, aga võimsam aku on ikka parem ja kindlam
Räägiti ka et piisaks 65, aga las ka mingi varu jaab=)
Saabil ju kohta ka piisavalt, näiteks tuttaval Accordile (2003) ei saa suurema kui 65 Ah panna
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Paned selle suure sinna peale, sõidad linnas oma lühikesi otsi ja see aku ei lae end kunagi täis ja sureb ka lõpuks rutem. Asjadel on siiski mõttega mingid andmed antud. 70 asemel 80 ei ole väga suur vahe õnneks, aga kui mõni mees hakkab ette nähtud 55 asemel näiteks 90-st toppima siis on ikka kuri karjas...Algselt postitas: 95SELaunch
endal 80 Ah, oli 70 standard
Vaatasin et hinnavahe ei ole eriti suur, aga võimsam aku on ikka parem ja kindlam
Räägiti ka et piisaks 65, aga las ka mingi varu jaab=)
Üheks ädise käivitumise põhjuseks võib olla ka kuiv starter.
Sai siin nädalavahetusel ühel 9-3 diislil startrer määritud ja selgus, et vanas akus siiski rammu ülearugi veel.
Seega ei pruugi see aku alati peasüüdlane olla.
Sai siin nädalavahetusel ühel 9-3 diislil startrer määritud ja selgus, et vanas akus siiski rammu ülearugi veel.
Seega ei pruugi see aku alati peasüüdlane olla.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
no mul ikka distantsid pikad, nii et laadimisega peaks kõik korras olema
ärme unustame, et lisaks mahtuvusele on olemas ka KÄIVITUSVÕIMSUS (meie külma ilmaga)
USAs eriti austatud on RESERVVÕIMSUSE näitaja (kaua aku saab 25A voolu anda, kui genekas on surnud)
Ja need näitajad teatud määral sõltuvad ka mahtuvusest
ärme unustame, et lisaks mahtuvusele on olemas ka KÄIVITUSVÕIMSUS (meie külma ilmaga)
USAs eriti austatud on RESERVVÕIMSUSE näitaja (kaua aku saab 25A voolu anda, kui genekas on surnud)
Ja need näitajad teatud määral sõltuvad ka mahtuvusest
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
seda aku teemat on siin jahutud mitmes kohas, kus palju tarkust kirjas.
cyber kirjutas õigesti.
kui sul on suure mahtuvusega aku ja ta ei ole täis laetud, siis ka käivitusvool ei ole nii suur, kui peaks. väiksem aga täislaetud aku annam suurema käivitusvoolu, kui suur aga mittetäielikult täis.
cyber kirjutas õigesti.
kui sul on suure mahtuvusega aku ja ta ei ole täis laetud, siis ka käivitusvool ei ole nii suur, kui peaks. väiksem aga täislaetud aku annam suurema käivitusvoolu, kui suur aga mittetäielikult täis.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Kas keegi oskab soovitada mõnda akut soovitada tonnisele Tartust mille hind võiks jääda alla 1200 krooni?
Eelmine aasta ostsin kõige odavama aku mis ma leidsin (maksis umbes 500.-), nüüdseks on aku juba läbi minemas. Tahaks seekorrd mõnda sellist akut mis ikka paar aastat vastu peaks.
Eelmine aasta ostsin kõige odavama aku mis ma leidsin (maksis umbes 500.-), nüüdseks on aku juba läbi minemas. Tahaks seekorrd mõnda sellist akut mis ikka paar aastat vastu peaks.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: parkentosh
Kas keegi oskab soovitada mõnda akut soovitada tonnisele Tartust mille hind võiks jääda alla 1200 krooni?
Eelmine aasta ostsin kõige odavama aku mis ma leidsin (maksis umbes 500.-), nüüdseks on aku juba läbi minemas. Tahaks seekorrd mõnda sellist akut mis ikka paar aastat vastu peaks.
akudel peaks ju garantii kah olema mingi 2 ? aastat??
vii poodi tagasi ja päri värki
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Ei taha minna, sest eelmine aasta ostingi selle aku ajutiseks lahenduseks (mis kestis niigi kaua). Nüüd oleks siiski huvi osta mõni korralikum aku.
PS! See pood on vist üldse pankrotis..
PS! See pood on vist üldse pankrotis..
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
kontrolli siis, kas panktoris
ja parem ju maksta garantiikorras 600 juurde normaalse akuni, arvatavasti saab nii kokku leppida, kui 1200
ja parem ju maksta garantiikorras 600 juurde normaalse akuni, arvatavasti saab nii kokku leppida, kui 1200
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Senikaua, kuni teie siin seletasite, käisin mina ja lasin tuvastada täiesti juustuks kulunud aku (lubatud 640A käivitusvoolust järgi vaid 275...) ja soetada uue.
Parkentoshi viimastele nõuetele vastava kusjuures..;) Ainult et Tallinnas, mitte Tartus..:P Kogu protseduur võttis aega ca 5 minutit..:D 10 koos sinna- ja tagasisõiduga... Tänud Morrisele
Parkentoshi viimastele nõuetele vastava kusjuures..;) Ainult et Tallinnas, mitte Tartus..:P Kogu protseduur võttis aega ca 5 minutit..:D 10 koos sinna- ja tagasisõiduga... Tänud Morrisele
Algselt postitas: parkentosh
Kas keegi oskab soovitada mõnda akut soovitada tonnisele Tartust mille hind võiks jääda alla 1200 krooni?
Eelmine aasta ostsin kõige odavama aku mis ma leidsin (maksis umbes 500.-), nüüdseks on aku juba läbi minemas. Tahaks seekorrd mõnda sellist akut mis ikka paar aastat vastu peaks.
Automaailmast saad hea Exide aku. Võru mnt 242