Saab 9-5 3.0 TiD Vector, 2002, fofa
Veeres õuele minu elu neljas Saab ja esimene 9-5 :drive:
Masin on siis täpsemalt 9-5 3.0TiD Vector 130KW aastast 2002.
Lisade list on korralik, suurematest asjadest puuduvad vaid el. istmed, automaatkast ja xenonid (viimane probleem saab peatselt lahendatud)
Hetkel on positiivseim emotsioon seotud kütusekuluga. Tartu-Tallinn-Tartu otsa keskmiseks tuli ohtra ja äkilise linnas sõelumisega (kokku 500+km) 6.5L/100km.
Uusi pilte ja juttu varsti.
Masin on siis täpsemalt 9-5 3.0TiD Vector 130KW aastast 2002.
Lisade list on korralik, suurematest asjadest puuduvad vaid el. istmed, automaatkast ja xenonid (viimane probleem saab peatselt lahendatud)
Hetkel on positiivseim emotsioon seotud kütusekuluga. Tartu-Tallinn-Tartu otsa keskmiseks tuli ohtra ja äkilise linnas sõelumisega (kokku 500+km) 6.5L/100km.
Uusi pilte ja juttu varsti.
fofa on õudne kadekops - täna käisin ja mangusin pisarsilmil et annaks sõita, mitte muhvigi
(auto on muidu täitsa kobe - ukse alaservad ja esilääbade kinnitused eriti ei roosteta, pahtlit on minimaalselt, viimane omanik kaheksast enne fofat oli mingi lapimaa kolhoosnik, kes oli ka korra õli vahetanud, karpad on paigas, kõik tuled põlevad ja pidurid on enamvähem, tagaklaasil on näha jäljed endisest armsast legendiks saanud kleepekast - "SE.VARMA.KOTIMAINEN.")
(auto on muidu täitsa kobe - ukse alaservad ja esilääbade kinnitused eriti ei roosteta, pahtlit on minimaalselt, viimane omanik kaheksast enne fofat oli mingi lapimaa kolhoosnik, kes oli ka korra õli vahetanud, karpad on paigas, kõik tuled põlevad ja pidurid on enamvähem, tagaklaasil on näha jäljed endisest armsast legendiks saanud kleepekast - "SE.VARMA.KOTIMAINEN.")
Tubli part ja tere tulemast tagasi fofa.:beer:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ja automaatkast samuti puudu.
PS nr 1! Mida Sa arvad Inglaste arvamuse kohta mootorist et "not as refined as should"?
PS nr 2! Ja miks Sa ikkagi Aerot ei tahtnud?
PS nr 1! Mida Sa arvad Inglaste arvamuse kohta mootorist et "not as refined as should"?
PS nr 2! Ja miks Sa ikkagi Aerot ei tahtnud?
Mootori kohta ei oska midagi halba kosta kuna väga palju kokkupuuteid diislitega ei ole ja oskan võrrelda ainult 2.5TDI Audi A6'ga. Väike omapära on see, et madalatel pööretel on jõudu üpris nutuselt ja kõvem laks tuleb kuskil 2,5tuh pöörde pealt. Audi mootor oli nagu veidi lamedama kõveraga ja jõudu jätkus ka madalametele pööretele, samas sellise terava mineku kohta nagu ei olnudki. Lisaks ma kujutan ette, et ökomaks liikumiseks on selline konfiguratsioon võibolla täitsa hea, kui linnas väga rahulikult ja madala käiguga sõita siis ega seda va kütet praktiliselt ei kulugi. Ja samas - kui pöörded kõrgemale lasta, siis rebib ikka väga tigedalt minna. Ühesõnaga nii mootorihääle ja mineku mõttes on kõik üsna sarnane tavalisele bensukale.
Ühtlasi jõdsingi järgmise punktini: Aero kiirendus ei jätnud mulle müstiliselt head muljet võrreldes diisliga, samas kütusekulu ja kindlustuskulu vahe oleks tulnud ikkagi päris suur. Teiseks oli Aerode valik eestis üsna väike, üks korralik masin jäi vähe kalliks ja kaks teist autot ei olnud päris need. Aga küll ükskord jõuab selle Aero kah osta. Kusjuures see Aero kiri võiks olla hoopis c900 küljes ;)
Ühtlasi jõdsingi järgmise punktini: Aero kiirendus ei jätnud mulle müstiliselt head muljet võrreldes diisliga, samas kütusekulu ja kindlustuskulu vahe oleks tulnud ikkagi päris suur. Teiseks oli Aerode valik eestis üsna väike, üks korralik masin jäi vähe kalliks ja kaks teist autot ei olnud päris need. Aga küll ükskord jõuab selle Aero kah osta. Kusjuures see Aero kiri võiks olla hoopis c900 küljes ;)
Positiivseid üllatusi auto juures ilmneb veelgi. Kuigi väga kummalisel viisil. Täna hommikul avastasin enda jaoks Webasto eelsoojenduse, millest mul ostes aimugi polnud :D
Nimelt leidsin eile õdakul kompuutrit näppides sellise koha nagu SET START TIME A-B-C, hellitasin lootust, et ehk on asi mingit laadi eelsoojendus, panin värgi kella üheksaks hommikul tiksuma ja unustasin teema ära.
Igatahes hommikul kell 9 üritas kohalik pensionär mu korteriust maha murda ja teatas, et on vaja siva päästeametisse helistada kuna mu auto põleb. Ja nii enamvähem oligi - kapoti alt ja masina põhja alt tuli nii karmi mustjat tossu et ma kartsin et asjaga ongi korras, kohalikud seeniorid kogunesid juba veeämbritega maja ette vaatepilti nautima. Siis tuli meelde see paganama eelsoojendus, lülitasin selle salongist käbedalt välja ja asi normaliseerus. Peale kiiret kõnet Trionicule selgus, et selline laks võib peale väga pikka kasutama seismist Webastol täitsa normaalne olla, niisiis lasin eraldatud parklas masinal veel natuke aega tossata ja nüüdseks töötab asi juba täitsa ilusti. Arvatavasti polnud lõunasakslane, kellele masin ennem kuulus seda jubinat võibolla üldse kunagi kasutanud.
Lõbus lugu igatahes, ehmatasin ennast ikka vaeseomaks kui aus olla :evil:
Nimelt leidsin eile õdakul kompuutrit näppides sellise koha nagu SET START TIME A-B-C, hellitasin lootust, et ehk on asi mingit laadi eelsoojendus, panin värgi kella üheksaks hommikul tiksuma ja unustasin teema ära.
Igatahes hommikul kell 9 üritas kohalik pensionär mu korteriust maha murda ja teatas, et on vaja siva päästeametisse helistada kuna mu auto põleb. Ja nii enamvähem oligi - kapoti alt ja masina põhja alt tuli nii karmi mustjat tossu et ma kartsin et asjaga ongi korras, kohalikud seeniorid kogunesid juba veeämbritega maja ette vaatepilti nautima. Siis tuli meelde see paganama eelsoojendus, lülitasin selle salongist käbedalt välja ja asi normaliseerus. Peale kiiret kõnet Trionicule selgus, et selline laks võib peale väga pikka kasutama seismist Webastol täitsa normaalne olla, niisiis lasin eraldatud parklas masinal veel natuke aega tossata ja nüüdseks töötab asi juba täitsa ilusti. Arvatavasti polnud lõunasakslane, kellele masin ennem kuulus seda jubinat võibolla üldse kunagi kasutanud.
Lõbus lugu igatahes, ehmatasin ennast ikka vaeseomaks kui aus olla :evil:
Õnnitlused :beer: - pisike kütusekulu ja mahtuniversaalkere teevad suisa kadedaks - kui kunagi peaks juhtumisi rikkaks saama ostaks igapäevatarbeks kah sihukse, aga pühapäeviti sõidaks ikka classicuga :head:
Hää, et pensionärid ilma sinuga konsulteerimata päästeametit ei kutsunud , muidu oleks sul tulnud oma saabikest tuletõrjevahukuhjast otsida. Aga ega keegi teine sind ehmatand - ikka sina ise :poke:
Ja eks see ole ikka nii, et vähemast ühe teravama õppetunni peab masin uuele omanikule ikka andma, enne kui päris omaks tunnistab :P
Hää, et pensionärid ilma sinuga konsulteerimata päästeametit ei kutsunud , muidu oleks sul tulnud oma saabikest tuletõrjevahukuhjast otsida. Aga ega keegi teine sind ehmatand - ikka sina ise :poke:
Ja eks see ole ikka nii, et vähemast ühe teravama õppetunni peab masin uuele omanikule ikka andma, enne kui päris omaks tunnistab :P
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Ka sina Brutus :P, nüüd pole enam miskit, kuna saabnetis on olemas vähemasti kaks väiketraktorit ja üks suur traktor - tuleb oma MTJ ära teha ja kevad- ja sügispõllutöid mitte nii õndsatele saabneti liikmetele soodushinnaga pakkuma hakata ;).
Aga õnnitlused kena masina puhul.
Aga õnnitlused kena masina puhul.
Algselt postitas: Marquis
Aga palju see relv sul maanteel rahulikul sõidul võtab ja linnas eraldi? Kõik-kokku-keskmine kulu ei ütle kahjuks midagi :S
98E varsti vist 25 eeku liiter, peab ka diisli soetama
Väike update kütusekulu osas: karmimat sorti paarutamine AINULT linnatsüklis näitab kuluks 8.9L
Vabandage mu kollanoka küsimust - kunagi Trionic kommenteeris bankdoc'i masinat:
Et kas fofa'l ongi siis Isuzu V6 disla? Kuidas selle Isuzu töökindlus on, või mis ta teeb nii kurikuulsaks?
terv, teager
Algselt postitas: Trionic
Kahju,et keegi veel selle kurikuulsa ja paljukiidetud Isuzu V6 tiisliga siin sõna ei võta(üksikud isendid eestis ainult).Lihtsalt tahaks teada,kuidas see paljukiidetud Isuzu siis tegelikkuses 9-5 poolraamil toimetab.:head:
Et kas fofa'l ongi siis Isuzu V6 disla? Kuidas selle Isuzu töökindlus on, või mis ta teeb nii kurikuulsaks?
terv, teager
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jah, seesama Izusu disla see on. Ilmselt pole härrased veel kokku sattunud, et sellele küsimusele vastus leida.
Kurikuulus ehk seetõttu, et Izusu diisel küll aga tol hetkel polnd seda mootorit vist ühegi teise auto peal katsetatud, läks otse SAABi aiste vahele.
Kurikuulus ehk seetõttu, et Izusu diisel küll aga tol hetkel polnd seda mootorit vist ühegi teise auto peal katsetatud, läks otse SAABi aiste vahele.
(kuri)kuulsaks teeb Isuzu diislid nende väidetav supertöökindlus ja kõrgemat klassi mootori jõu-ja väändekarakteristikud.Tegemist on ju maailma suurima diiselmootorite arendaja-tootjaga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
TraktorSaab on ka üks õige Saab - ikkagi fööniga!
Isuzu 1.7 TD on ka Opel Astra aiste vahel, kuid Oopelimehed ei suuda auto24 foorumis ka ise kokku leppida mitu erinevat 1.7 olemas on ja milline neist parim. GMi ja Isuzu koostöö tundub olevat väga pikaajaline.
Isuzu 1.7 TD on ka Opel Astra aiste vahel, kuid Oopelimehed ei suuda auto24 foorumis ka ise kokku leppida mitu erinevat 1.7 olemas on ja milline neist parim. GMi ja Isuzu koostöö tundub olevat väga pikaajaline.
Isuzud on autod, mis tuntud oma mittejapsilike lahenduste poolest, ehk siis samavõrd nüri remontida kui euroopa masinaid, kuid mootorid jah kestavad. Sõitnud ka ise selle 3.0TD-ga, kuid Isuzu aiste vahel. Tõesti põnev oleks proovida, millised peavad olema ülekanded, et Saabi sõiduautolikult edasi liigutada
Kui juba jutuks läks, siis mis marki Isuzul see modra peal on? Täna selgus Tartus õlifiltrit otsides kurb tõsiasi et sellise konfiguratsiooniga masinat ei ole ühegi tootja kataloogis ja üldine tendents oli jälle sinnakanti, et "meie lennukitega ja nende filtritega ei tegele" :poke: Kui asjale teisest otsast läheneda siis äkki leiab mõnest kataloogist kah midagi üles.
Või teab keegi selle filtri koodi äkki?
Või teab keegi selle filtri koodi äkki?
Algselt postitas: Trionic
(kuri)kuulsaks teeb Isuzu diislid nende väidetav supertöökindlus ja kõrgemat klassi mootori jõu-ja väändekarakteristikud.Tegemist on ju maailma suurima diiselmootorite arendaja-tootjaga.
Fofa, anna andeks, kui natuke sinu auto pealt teemast mööda läheb. Nimelt tekkis selline küsimus, et kui see 3.0 TID nii hea on, siis miks ei pakuta seda enam 9-5 mootorivalikus?
terv, teager
Algselt postitas: fofa
Kui juba jutuks läks, siis mis marki Isuzul see modra peal on?
Isuzu Trooper Duty, Venemaa turule mõeldud veidi karmim versioon tavalisest uusimast Trooperist. Maasturi ülekanded ja tõenäoliselt ka pumbahäälestus (aju programm) on muidugi hoopis midagi muud. Sellepärast olekski põnev proovida sama asja sõiduauto peal
Üks põhjus miks seda head 3,0 TID mootorit ei pakuta enam on ka see ilmselt, et uutel 9-5-tel ja ka 9-3-del on juba mootorivalikus uus turbodiisel oma 110 kw-ga. Millegi pärast äsja VM kodulehete külastades on seal ikka veel vananenud info :poke: VM poiste sõnul pidi olema tõeline loom ja samuti Aerole alla ei jää. Lähen seda lähiajal proovima ja sõber tellis omale juba mõni aeg tagasi selle mootoriga 9-3 ära, ning peaks kätte saama novembris, siis SAAB ka :drive:
Algselt postitas: teager
Fofa, anna andeks, kui natuke sinu auto pealt teemast mööda läheb. Nimelt tekkis selline küsimus, et kui see 3.0 TID nii hea on, siis miks ei pakuta seda enam 9-5 mootorivalikus?
terv, teager
Mina jälle juurdlen tihti teemal, et miks ei tehta enam 9000 Aerosid kuigi oli teine väga hea auto ;)
Aga tõsiselt rääkides, siis ilmselt sai otsustavaks normaalse aut. kasti puudumine sellele mootorile? Olgem ausad, kes tänapäeval ikka enam manuaali tahab? Lihtsam on vist mootor välja vahetada kui hakata nullist moorotile kasti külge ehitama?