Peale mootoriploki 2,0(110kw) vahetust 900 2,0(136kw)vastu mootor enam ei käivitu.

Vasta
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#1

Sai siis paigaldatud 900 2,0 /136Kw plokk.
Sellel sai külge kruvitud 9-5 karter,otsa kaas,hooratas ja plokikaas.Kõik iseenesest ilus kena,säde on benstu tuleb ja pihustid pihustavad korralikult(kontrollitud).
Aga käima ei lähe lubab ainult ja küünlad märjad.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

Nukkvõllid valepidi? :D Mu tonnisel oli täpselt samamoodi. Lubas, hästi lubas isegi, kütust voolas ka usinalt peale. Aga käima ei läinud. Juhul kui te nukkasid näppisite muidugi.

Võib olla väntvõlli ajastus vale nukkade suhtes. Silindrites surved on korras?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Kuidas sädeme olemasolus veendusid?
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#4

Kas nukkasid kuidagi kindlaks teha ei saa milline sisse ja milline väljalaske oma.Endal panin nii,et ühel nukkvõllil käikari pooleses otsas soon sees selle panin väljalaske omaks kuna seal plokikaanes ka koht mingi asja jaoks,et võtab nagu käituse sealt.Surved mõõtsin ära need endalegi üle ootuste 12+.
Märgid peaksid paigas olema autodata järgi panin.
Sädet kontrollisin nii,et võtsin süütepoolide ploki(ignition coil) maha,panin küünlad otsa ja andsin starterit(küünlate otsad panin vastu mootorit,et massi saaks.Ja säde oli ilus sinine.
Ise kahtlustan äkki vaakum voolikud valesti kuna neid küll enam ei mäletanud kuidas täpselt käisid.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#5

oskab keegi öelda on see võimalik,et valesti pandud vaakum voolikute pärast ei lähe käima.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Eriti ei ole.Sellisel viisil sädet kontrollides on võimalus,et lasid kasseti õhtule.
Kontrolli.ega sa vända-anduri ja hapnikuanduri(te) pistikuid sassi ei ajanud.Kõik kõrvuti termostaadi kohal.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#7

Sellest vända andurist veel nii palju,et see sai 9-5 mootori küljest,oskab keegi öelda on neil mingit vahet 900 omaga.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Täiesti erinevad on.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#9

Sai bensu pump ka ära katsetatud,kaitsme juurde pirn vahele ühendatud ja kõik toimis.
Süüte sisse keerates läks korraks põlema ja kustus siis ära ning starterit andes läks uuesti põlema ja jäigi põlema kuni ketramise lõpetasin.
Seega vändaandur peaks töötama,jääb üle ainult kasset.Aga kuidas selgitada lubamist,kas on võimalik,et kasset annab liiga nõrka sädet,sest tagant järgi mõtlema hakates kui sai seda katsetaud polnud ta kuigi võimas selline väike sinine.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Ka pea-aegu ilma sädemeta võib tekkida selline "lubamise" efekt.
Igaks juhuks tuletan meelde,et küünlad tohivad olla AINULT NGK toodang.Antud mootorile siis sobivaim BCPR6-ES,sädevahe 1mm.
Kasseti surm on kerge tulema,kui niiviisi sädet proovid,nagu eelpool kirjeldasid.Piisab vaid ühel küünlal ebapiisavast massiühendusest ja.... .
DI testimiseks on spetsiaalsed küünlad,mis maandatakse läbi kugevate "krokodillidega"(igale küünlale siis üks) kaabli aku miinusklemmile.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#11

Sain auto käima nüüd,autodata märgid ei olnud päris täpsed.Väljalaske nukk oli 3 hammast varajane.Nüüd aga uus viga keti pinguti ja plokikaane vahelt tuleb õli välja.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#12

ja sellega seoses kas 9-5 ka oluline on milline nukkvõlli kinnitus polt kuskil käib.Siin mingit teemat lugedes räägiti mingitest õli kanalitest.On se 9-5 nii ja kui on siis kuidas nad peaksid asetsema.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#13

asi sai juba selgeks(on küll).Aga mis võib viga olla,et esimese silindri sisselaske tõukurid ei võta õli sisse on pehmed ja tigisevad.Ilmelik veel se,et hakkasid häält tegema peale ploki vahetust.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Õlikanalitega poldid käivad mõlemal nukal küünaldepoolses reas,ainult mõlemad nr.1. pukid käivad tavalise poldipaariga.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#15

Poldid eelnevate juhendite järgi peal,aga esimesed kolm tõukurit ikka pehmed ja mootor tigiseb,eriti pöördete suurenedes.Kui tõenäoline,et kolm esimest tõukurit korraga läbi või peaksin pöörama tähelepanu hoopis õlikanalitele.
Vasta