Segusiibrist

Vasta
liikene
Postitusi: 11
Liitunud: N Nov 19, 2009 23:10
Asukoht:
Auto:

#1

Lugu selline, et maanteel sõidu pealt viskas tabloole mootoritule põlema, autol kadus jõud ja tõmbasin tee äärde. Käivitamisel läks käima, pöörded olid ka olemas kui gaasi anda, aga käigu sisse panemisega (automaat) suri auto välja. Kuidagi kõva gaasiga sai lõpuks kohalt minema, ja teel käitus auto norm. Sihtkohta jõudes enam välja ei surnud ja lasi ka käike vahetada. Kõik nagu taas toimib, ometi viskab aeg ajalt mootoritule tabloole põlema. Juhtmed said ka peale visatud, näitas segusiibri probleemi, olevat vist suure külmaga ja kiire sõidu pealt kinni külmunud?! Mis edasi teha, kas peab miskit remontima või eemaldada vaid veakood? Auto nagu töötab, aga kauaks!?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

Kiire sõiduga see segusiiber vaevalt külmub kinni. Kuigi väljas on ca -20 kraadi on sisselaske temperatuur enamjaolt ikkagi plussis. Täna päeval korra kiirendasin ning IAT oli +21 kraadi. Reeglina on TB seest veel õline ka, mis külmumist veelgi takistab. Kuna TB sisaldab veel ka peenemat sorti elektroonikat, siis on võimalik, et tekkis mõne ühenduse ajutine katkestus. See võib tõesti olla põhjustatud külmast. Or maybe not :)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

Eales ei usuks külmumist, karburaatorid külmusid omal ajal, kust küte läbi voolas aga lihtlabane klapp.
Vasta