automaatkasti õli
-
- Postitusi: 97
- Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
- Asukoht:
- Auto:
Kasutasin otsingut, kuid ei leidnud midagi tarka.Niisiis mis õli läheb 99a. saab 9-3 automaatkasti:?
ATF Dexron III
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
WIS ütleb nii -> Texaco Texamatic DEXRON III (7045 EU, TL1863 US)
Ma ei hakanud uut teemat tegema sest küsimus väga piinlik ja seotud atmkastiõliga.
Täna küsis üks töökaaslane teiselt: "Kui tihti peaks automaatkastis õli vahetama?" Ta ei teadnud Avensise kohta aga ei olnud kindel kas üldse peab, ta väitis et tema sõbra BMW-l ei vahetata üldse. " Ei tohigi vahetada, õli lastakse välja ja filtreeritakse ja pannakse tagasi." Kuna Avensise omanik on siiski mu hea sõber siis jäi see asi mind kummitama. Kas sel jutul on mingisugune tõepõhi? Ei tahtnud see hetk sekkuda sest ma ei tea sellest ise mitte midagi, tundub lihtsalt vale.
Täna küsis üks töökaaslane teiselt: "Kui tihti peaks automaatkastis õli vahetama?" Ta ei teadnud Avensise kohta aga ei olnud kindel kas üldse peab, ta väitis et tema sõbra BMW-l ei vahetata üldse. " Ei tohigi vahetada, õli lastakse välja ja filtreeritakse ja pannakse tagasi." Kuna Avensise omanik on siiski mu hea sõber siis jäi see asi mind kummitama. Kas sel jutul on mingisugune tõepõhi? Ei tahtnud see hetk sekkuda sest ma ei tea sellest ise mitte midagi, tundub lihtsalt vale.
Oled õigel teel. See filtreerimise jutt on eriti haiglane:bs: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kui juba jutt mitme masina k.kasti õlidest on siis uuriks, et kas 9000-92a automaadil D2 õlile võib lisada D3 õli või vastupidi? Asi selles , et mul kastist lekib õli ja ma täpselt ei tea mis mark seal sees on. Kirja järgi peaks olema D2 ja seda õli olen ma ostnud Carringist, värvuselt on ta pigem kollakam (kui mu mälu mind ei peta) aga väljatilkuva õli värvus on punakam, mis ühtib nagu D3-ga.
Aut. õlidest küsiksin ka ühe küsimuse:
Autoks 9-5 (2003), kontrollisin automaatkasti õlitaset manualist välja loetud juhendite järgi ning avastasin, et tase on alla MIN märgi. Leidsin ka raamatust sellise punkti:
"If the outside temperature is below 50°F (10°C), the fluid will not reach the specified temperature of 175°F (80°C). In this case, the correct fluid level may be 0.8 in (20 mm) below the MAX mark."
seega tundub, et kui tase on alla MIN praegusel külmal ajal, on kõik ok, kuid paneb siiski veidike muretsema, et äkki peaks siiski lisama õli.
Kellegil kogemusi ehk, oskab kaasa rääkida?
Autoks 9-5 (2003), kontrollisin automaatkasti õlitaset manualist välja loetud juhendite järgi ning avastasin, et tase on alla MIN märgi. Leidsin ka raamatust sellise punkti:
"If the outside temperature is below 50°F (10°C), the fluid will not reach the specified temperature of 175°F (80°C). In this case, the correct fluid level may be 0.8 in (20 mm) below the MAX mark."
seega tundub, et kui tase on alla MIN praegusel külmal ajal, on kõik ok, kuid paneb siiski veidike muretsema, et äkki peaks siiski lisama õli.
Kellegil kogemusi ehk, oskab kaasa rääkida?
Loogika kuidagi ütleb seda, et ega need autoinsenerid mingid liiga rumalad mehed valitud ei tohiks olla ja iga norm on siiski pikkade kalkuleerimiste tulemus. Ehk et kui lihtsalt igaks juhuks õli juurde panna, siis kuskilt peaks ta ju mingil temperatuuril paisununa end välja hakkama ajama... või on mu loogika mäda 
