Saab 99T, 1978, Andrus99
Tänasega ka ülevaatusel käidud ja edukalt läbitud.
Miski sumpsi liitekoht susiseb ja kuskilt immitseb õli.
Pidurid, amordid, veermik kõik korras, heitgaasid ka vastavad auto vanusele.
Krt mis ma nüüd selle varuosahunnikuga peale hakkan mida kogutud sai :conf:
Eks tuleb siis mõnede asjade vahetus tulevikku lükata ja kulutada olemasolevat tehnikat :D
Küll need pildid ka tulevad teager, veel natsa on vaja vuntsida ;)
Miski sumpsi liitekoht susiseb ja kuskilt immitseb õli.
Pidurid, amordid, veermik kõik korras, heitgaasid ka vastavad auto vanusele.
Krt mis ma nüüd selle varuosahunnikuga peale hakkan mida kogutud sai :conf:
Eks tuleb siis mõnede asjade vahetus tulevikku lükata ja kulutada olemasolevat tehnikat :D
Küll need pildid ka tulevad teager, veel natsa on vaja vuntsida ;)
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Aga palun :)
Minu arvates näeb nende lisakaugtuledega väga sheff välja, valguse paranemisest rääkimata. Mustad Boschi katted on ka.
Minu arvates näeb nende lisakaugtuledega väga sheff välja, valguse paranemisest rääkimata. Mustad Boschi katted on ka.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: mart96
...ja need jalgadega vana malli peeglid:thumb:
kas need,muide olid turbol el. reguleeritavad?
Jep, on elektrilised peeglid ja töötavad ka ;)
Ainuke mure nende peeglitega on see, et vist on mingi meerika turu peegliklaasi kasutatud, mis ilgelt suurendab ja seetõttu on vaateväli peeglitest ülinigel...
Peaks vist üritama sinna tavalised peegliklaasid paigaldada. Ei tea kes sellist teenust pakuks? Aknaklaasidega tegelevad firmad?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Valmistume Sügisralliks (ja Talveralliks)... tänasega said alla Master Nordic 2-d "jalkapallo" velgedel.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma arvan ka, et põdeda ei ole mõtet ja seekordne formaat ei eelda suurt kiirust, mis oli selle korra prioriteet nr 1.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Pole ta midagi madalam, kui siis esispoiler... aga lumelükkamist vast ei tule veel sügisel ehk...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Sügisralli järgsel pühapäevahommikul Kilingi-Nõmme lähistel otsustas auto mitte käivituda.
Ühiste jõududega teostatud veaotsingu käigus leidsime bensupumba relee, mis osutas vastupanu elektri edastamisel bensupumbale. Mis seal siis ikka, relee nipuka ja tuletiku abil kokku ja kodupoole punuma.
Järgnev kiire otsing internetiavarustest ei andnud palju lootust uue samasuguse relee leidmiseks. Kuigi Speedpartsis tundus pildi järgi selline olevat. Jõudis see siis täna kohale ja oh seda imet, relee hoopis pisem kui eelmine, ehk siis uuema tüübi oma.
Ajasin siis skeemi ja testriga jälgi, kas vana ja uue relee klemmid on samade asukohtadega või mitte... tundusid olevat... pistsin uue relee pesasse ja voilaa... auto käivitus hetkelt ja kõik tundub töötavat.
Ainsana jääb arusaamatuks, miks on vanal releel 1 klemm rohkem kui uuel (kusjuures elektriskeemidel seda klemmi näha pole, igal pool on näidatud 5 klemmi).
Ühiste jõududega teostatud veaotsingu käigus leidsime bensupumba relee, mis osutas vastupanu elektri edastamisel bensupumbale. Mis seal siis ikka, relee nipuka ja tuletiku abil kokku ja kodupoole punuma.
Järgnev kiire otsing internetiavarustest ei andnud palju lootust uue samasuguse relee leidmiseks. Kuigi Speedpartsis tundus pildi järgi selline olevat. Jõudis see siis täna kohale ja oh seda imet, relee hoopis pisem kui eelmine, ehk siis uuema tüübi oma.
Ajasin siis skeemi ja testriga jälgi, kas vana ja uue relee klemmid on samade asukohtadega või mitte... tundusid olevat... pistsin uue relee pesasse ja voilaa... auto käivitus hetkelt ja kõik tundub töötavat.
Ainsana jääb arusaamatuks, miks on vanal releel 1 klemm rohkem kui uuel (kusjuures elektriskeemidel seda klemmi näha pole, igal pool on näidatud 5 klemmi).
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Tundub, et hakkab traditsioon välja kujunema - järjekordselt hommikul pärast kokkutulekut otsustas auto mitte käivituda. Võtit keerates käis klõps, aga starter järgi ei tule, ilmselt viga kuskil starteri sõlmes.
Eks see mu oma laiskus maksis nüüd kätte, sarnast klõpsumist on aeg-ajalt ka enne juhtunud, kuid siis järgmise katsega jälle käivitub.
Tänud siinjuures hr. Jupatsile, kes mulle länkari sabas nööri otsas kiiret sõitu tegi ja auto käivitada aitas :beer:
Koduteel selgus veel, et suunatulede relee on ilmselt töölepingu lõpetanud, sõitsin nagu tuus, ei mingit suunanäitamist :D
Igatahes, igav ei hakka selle autoga... vanakese omamise rõõmud.
Ja mis te arvate mis juhtus, kui kodus auto varju alla ära parkisin ja igaks petteks veel käivitada üritasin - loomulikult käivitus poolest pöördest :gun:
Eks see mu oma laiskus maksis nüüd kätte, sarnast klõpsumist on aeg-ajalt ka enne juhtunud, kuid siis järgmise katsega jälle käivitub.
Tänud siinjuures hr. Jupatsile, kes mulle länkari sabas nööri otsas kiiret sõitu tegi ja auto käivitada aitas :beer:
Koduteel selgus veel, et suunatulede relee on ilmselt töölepingu lõpetanud, sõitsin nagu tuus, ei mingit suunanäitamist :D
Igatahes, igav ei hakka selle autoga... vanakese omamise rõõmud.
Ja mis te arvate mis juhtus, kui kodus auto varju alla ära parkisin ja igaks petteks veel käivitada üritasin - loomulikult käivitus poolest pöördest :gun:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Nüüd siis autol uus starter, saab mureta käivitada :drive:
Tänud ühtlasi Trionicule, kes kogu selle starteri vahetuse jama läbi pidi tegema.
B-mootoril on ju starter geniaalses kohas - väljalaskekollektori all peidus :wtf:
Lisaks said vahetatud tagumised pidurikettad ja klotsid ning paigaldatud uus (loe remanufactured) juhtrõhu regulaator, mis sai hangitud ebay vahendusel. Tundub, et töötab ilusti.
Tänud ühtlasi Trionicule, kes kogu selle starteri vahetuse jama läbi pidi tegema.
B-mootoril on ju starter geniaalses kohas - väljalaskekollektori all peidus :wtf:
Lisaks said vahetatud tagumised pidurikettad ja klotsid ning paigaldatud uus (loe remanufactured) juhtrõhu regulaator, mis sai hangitud ebay vahendusel. Tundub, et töötab ilusti.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Sügis ja talv tulemas ning vaja natuke punast autot kõpitseda, pole teisega mitu kuud liikunud.
Esipidurite sadulad olid natuke kinni ussitanud, neid sai kuvalda ja õli abil natuke turgutatud, et raamid soontes jälle liikuma hakkaksid.
Suvel sai mõned korrad liigeldud ja täheldatud, et auto on kuidagi uimaseks muutunud. Algul kahtlustasin MSD süüdet, mis kollase pealt ringi sai tõstetud, kuid mitmeid kordi süütenurka kontrollides ei usu, et selles probleem. Pigem siis kütus.
Võtsin ette ja paigaldasin wideband lambda, et saaks aru, mis seguga toimub, nagu karbi peal kirjas oli, et "knowledge is performance" :)
No ja asi selge, tühikäigul keerad segu paika, kuid sõites koormuse all kisub selgelt lahjaks. Vahetasin bensufiltri, kontrollisin bensupumba tootlikkust, pihustite pritsekoonust, tundub, et kõik sobib ja viga võib olla ikkagi juhtrõhu regulaatoris. Igaks juhuks viskasin ka cat-i alt minema, sinna sai torujupp asemele.
Hetkel katsetan siin ühte ameeriklaste leiutist, digitaalset juhtrõhu regulaatorit, asi on tunduvalt paremaks muutunud, kuid ka selle vidinaga on mingi ikaldus kallal... loodame, et sygisrally ajaks saab auto hästi liikuma.
Esipidurite sadulad olid natuke kinni ussitanud, neid sai kuvalda ja õli abil natuke turgutatud, et raamid soontes jälle liikuma hakkaksid.
Suvel sai mõned korrad liigeldud ja täheldatud, et auto on kuidagi uimaseks muutunud. Algul kahtlustasin MSD süüdet, mis kollase pealt ringi sai tõstetud, kuid mitmeid kordi süütenurka kontrollides ei usu, et selles probleem. Pigem siis kütus.
Võtsin ette ja paigaldasin wideband lambda, et saaks aru, mis seguga toimub, nagu karbi peal kirjas oli, et "knowledge is performance" :)
No ja asi selge, tühikäigul keerad segu paika, kuid sõites koormuse all kisub selgelt lahjaks. Vahetasin bensufiltri, kontrollisin bensupumba tootlikkust, pihustite pritsekoonust, tundub, et kõik sobib ja viga võib olla ikkagi juhtrõhu regulaatoris. Igaks juhuks viskasin ka cat-i alt minema, sinna sai torujupp asemele.
Hetkel katsetan siin ühte ameeriklaste leiutist, digitaalset juhtrõhu regulaatorit, asi on tunduvalt paremaks muutunud, kuid ka selle vidinaga on mingi ikaldus kallal... loodame, et sygisrally ajaks saab auto hästi liikuma.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: AndrusFJR
....
Hetkel katsetan siin ühte ameeriklaste leiutist, digitaalset juhtrõhu regulaatorit, asi on tunduvalt paremaks muutunud, kuid ka selle vidinaga on mingi ikaldus kallal... loodame, et sygisrally ajaks saab auto hästi liikuma.
See on vist hirmkallis aparaat?
Algselt postitas: farmacoma
Algselt postitas: AndrusFJR
....
Hetkel katsetan siin ühte ameeriklaste leiutist, digitaalset juhtrõhu regulaatorit, asi on tunduvalt paremaks muutunud, kuid ka selle vidinaga on mingi ikaldus kallal... loodame, et sygisrally ajaks saab auto hästi liikuma.
See on vist hirmkallis aparaat?
Ärme hakkame siin jälle mingit rahaasja arutama, kas kallis või mittekallis, oluline on mida see teha suudab. Kui palju maksab, võib igaüks internetist järgi vaadata. Kui on huvi, ma võin lingi anda.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: AndrusFJR
Algselt postitas: farmacoma
Algselt postitas: AndrusFJR
....
Hetkel katsetan siin ühte ameeriklaste leiutist, digitaalset juhtrõhu regulaatorit, asi on tunduvalt paremaks muutunud, kuid ka selle vidinaga on mingi ikaldus kallal... loodame, et sygisrally ajaks saab auto hästi liikuma.
See on vist hirmkallis aparaat?
Ärme hakkame siin jälle mingit rahaasja arutama, kas kallis või mittekallis, oluline on mida see teha suudab. Kui palju maksab, võib igaüks internetist järgi vaadata. Kui on huvi, ma võin lingi anda.
Irw, see tundubki olevat mõnele inimesele nii tähtis teema kui palju miski maksis :D
Aga millega tegu on? Kas samalaadne toode nagu näiteks Greddy Boost Controller? Võin täiesti pange panna praegu.
E: Vist paningi, sa mõtled pigem kütuse juht rõhu regulaatorit.
Asi on selles et see jubin on selle mootori puhul tihtipeale surnud ja seda saada pole ja kui on siis kallis. Nii et huvitab jah hind, sest kindlasti on see digitaalne juhtrõhuregulaator kallim kui see originaal bimetalliga jupp mis nagunii sureb millalgi ära. Huvitabki et kas tasub ära.