Crossroad Performance
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
http://performance.cr.ee
Nii mina kui ka Sebastian otsustasime avalikult välja karjuda, et pakume erinevatele SAABidele tuuningsofte.
Iga auto ning tema omaniku puhul reageerime personaalselt. See tähendab, et me ei loo kindlaid võimsuse ega funktsionaalsuse piire.
Softe pakume järgmistele autodele:
SAAB 9000 MY93-98
2.0t - 110kW
2.0t - 125kW
2.0T - 136kW
2.3t - 125kW
2.3T - 147kW
2.3T - 165Kw (Aero)
SAAB NG900 MY94-98
2.0t - 136kW
2.0t - 138kW
SAAB 9-3 MY98-02
2.0t - 110kW
2.0t - 113kW
2.0t - 136kW
2.0T - 151kW (Aero)
2.3T - 170kW (Viggen)
SAAB 9-5 MY98-09
2.0t - 110kW
2.0t - 132kW (Biopower)
2.3t - 154kW (Biopower)
2.3t - 125kW
2.3t - 136kW
2.3T - 162kW
2.3T - 169kW (Aero)
2.3T - 184kW (Aero)
2.3T - 191kW (Aero)
SAAB 9-3SS/SC MY03-06
2.0t - 110kW
2.0t - 129kW
2.0T - 154kW (Aero)
Me ei kasuta "factory tuning" softe ega pärine need ka kellegi teise repertuaarist! Kõik softid on loodud originaalide põhjal, olles sageli hübriidid eri aastakäikude vahel.
Teostus:
Klient annab meile teada oma auto VIN koodi ning lisab info juba tehtud modifikatsioonidest. Seejärel oleks vast tark ka oma võimsuse soov mainida. Kui soft on valmis, saadakse kokku ning võetakse autolt ECU maha. Seejärel loetakse ECUsse uus soft peale ning paigadatakse autosse tagasi. Keerukamate soovide korral võib juhtuda, et eelnevat korratakse softi testimise tõttu mitmeid kordi.
Lisateenused:
Tehasesoftid
Samuti on võimalik lugeda peale võimsamaid tehasesofte. Näiteks LPT - Aero. Siiski võiks olla vajalikud eeldused (näiteks turbovahetus) selleks tehtud.
Kui ei ole, aitame leida lahenduse.
OpenSID
SAAB 9-5 ja 9-3(98-02) puhul on võimalik aktiveerida funktsioon "OpenSID". Põhimõtteliselt on tegemist andmekogumiga erinevatest parameetridest, mida SAABitehas kasutab autode esmastes testides enne müüki. SID-i peal kuvatakse infot alates turborõhust kuni detonatsioonideni.
Link videoni siin
9-5 BPC klapp mudelitele NG900, OG9-3 ja 9000
SAAB 9000 puhul on oluliseks osaks tuunimisel originaal BPC klapi vahetamine 9-5 oma vastu. Samuti tehakse vastavad softimuudatused selle töötamise eelduseks.
Mida me ei saa tuunida:
Diiselmootoriga Saabe
Turbota (vabalthingavaid) Saabe
Saab 99
Saab 900 MY78-93
Saab 9000 MY85-92
Saab 9000 Griffin
Saab 9-3 2,8L mootoriga
Saab 9-5 Griffin (B308E mootoriga)
Hind:
SAAB 9000, NG900, OG9-3 ja 9-5
Softi tegemine ja peale lugemine (kuni 205kW):
Tavahind: 100EUR
Saabiklubi liikmetele: __EUR
Softi tegemine ja peale lugemine (üle 205kW):
Tavahind: kokkuleppel
Saabiklubi liikmetele: eriti kokkuleppel
OpenSID:
Tuuningu korral lisame alati.
Eraldi ainult siis, kui toote meile ECU. Hind sel juhul kokkuleppel.
(NB! Võimalik ainult 9-5 ja 9-3 Trionic7 mootorijuhtimise korral)
9-5 BPC klapi paigaldus mudelitele 9000/NG900/OG9-3 (klapp ise hinna sisse ei kuulu)
Paigaldus kuulub tuuningu hinna sisse.
Ilma tuuninguta - hind kokkuleppel.
SAAB 9-3SS/SC
Softi tegemine ja peale lugemine (Stage 1):
Tavahind: 100EUR
Saabiklubi liikmetele: __EUR
Abimaterjalid:
Juhend auto tehnilise seisukorra hindamiseks.
Lae alla
SAAB 9-5 tehnilised nõuded tuuninguks.
B205E grupp:
SAAB 9-5 2.0t 110kW
Lae alla
B235E grupp:
SAAB 9-5 2.3t 125kW
SAAB 9-5 2.3t 136kW
Lae alla
B235L ja B235R grupp:
SAAB 9-5 2.3T 162kW
SAAB 9-5 2.3T 165kW
SAAB 9-5 2.3T 184kW
SAAB 9-5 2.3T 191kW
Lae alla
SAAB 9-3SS/SC MY03-06 tehnilised nõuded tuuninguks.
B207E grupp:
SAAB 9-3SS/SC 2.0t 110kW
Lae alla
B207L grupp:
SAAB 9-3SS/SC 2.0t 129kW
Lae alla
B207R grupp:
SAAB 9-3SS/SC 2.0T 154kW
Lae alla
Kontakti palume võtta aadressil performance@cr.ee või u2u @ sebastian
Siia teemasse ootame ka hunniku asjakohaseid küsimusi, vastame meeleldi.
Paljud küsimused-vastused huvitavad kindlasti ka laiemat ringi, seepärast postitus siia teemase oleks igati parem, kui U2U.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ka 9-3'l saab sid'i lahti, see jäi kahe silma vahele ....
Ja tehke elu natuke kergemaks, ei pea ju aju kohe maha võtma, saab ka muidu.
Jõudu :thumb:
Ja tehke elu natuke kergemaks, ei pea ju aju kohe maha võtma, saab ka muidu.
Jõudu :thumb:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
No eks asjad edenevad ka sealmaal ... pisitasapisi
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: Thom
Algselt postitas: Jupats
CR SAAB Performance
Mida me ei saa tuunida:
Trionic 8 mootrijuhtimisega Saabe (vähemalt esialgu mitte)
Kahju, kindlasti oleks päris suur turg olemas, kes seda sooviks..
Softi tegemine on juba mõnda aega võimalik. Olen siin paar proovi varianti ka valmis saanud. Areng on hetkel takerdunud softi lugemise/kirjutamise meetodisse. Hetkel on see ainult võimalik BDM kaudu, mis eeldab kontaktide jootmist ECUsse. Samuti pole piisavalt testitud softi tegemise tagajärgi.
Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: Thom
Algselt postitas: Jupats
CR SAAB Performance
Mida me ei saa tuunida:
Trionic 8 mootrijuhtimisega Saabe (vähemalt esialgu mitte)
Kahju, kindlasti oleks päris suur turg olemas, kes seda sooviks..
Softi tegemine on juba mõnda aega võimalik. Olen siin paar proovi varianti ka valmis saanud. Areng on hetkel takerdunud softi lugemise/kirjutamise meetodisse. Hetkel on see ainult võimalik BDM kaudu, mis eeldab kontaktide jootmist ECUsse. Samuti pole piisavalt testitud softi tegemise tagajärgi.
Igastähes mina ootan huviga ja tore kui protsess käib!
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Tagasisidet paluks:gun:
Kas väike illustratsioon võimalike võimsuste kohta pakuks kellegile huvi? Hakkasin mõtlema, et äkki kellegil tekitab segadust lauselõik "ei loo kindlaid võimsuse ega funktsionaalsuse piire". Kui on huvilisi, võin midagi valmis nokitseda. Näiteks palju konkreetse auto puhul võimsuse piirid oleksid. Nii läheb äkki pilt selgemaks.:drive:
Kas väike illustratsioon võimalike võimsuste kohta pakuks kellegile huvi? Hakkasin mõtlema, et äkki kellegil tekitab segadust lauselõik "ei loo kindlaid võimsuse ega funktsionaalsuse piire". Kui on huvilisi, võin midagi valmis nokitseda. Näiteks palju konkreetse auto puhul võimsuse piirid oleksid. Nii läheb äkki pilt selgemaks.:drive:
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Hea küll, küsiks siis nii, et kui palju oleks mõistlik välja võtta stock aerotonnisest, ilma midagi vahetamatta?ja et päris piiri peal ka ei oleks:) kat-i all ei ole...hetkel mbc peal, aga tuleks vist elektrooniline panna?
Zokora:
Palun veel kannatust T8 softi saab juba tuunida, stage1 ja 2 on võimalikud, aga probleem on sealt karbist softi kättesaamine ja uue pealelaskmine. Asjaga tegeletakse ja ma usun, et üsna pea allub meile ka see ECU.
ARZT:
Stock Aero tonnisele võiks riskimata pakkuda 40...50kW lisa. Edasi hakkavad juba pihustid nõrgaks jääma.
MBC asemele kindlasti BPC ja 9-5, mitte tonnise oma.
Sidur peab muidugi korras olema.
Kuna sa praegu arvatavasti sõidad kuni ~1,3 baarise rõhuga, siis BPC-ga võib see arv tõusta hetkeliselt 1,45-ni. Rõhku hakkab reguleerima ECU ja see on kindlasti turvalisem, kui MBC kasutamine.
Palun veel kannatust T8 softi saab juba tuunida, stage1 ja 2 on võimalikud, aga probleem on sealt karbist softi kättesaamine ja uue pealelaskmine. Asjaga tegeletakse ja ma usun, et üsna pea allub meile ka see ECU.
ARZT:
Stock Aero tonnisele võiks riskimata pakkuda 40...50kW lisa. Edasi hakkavad juba pihustid nõrgaks jääma.
MBC asemele kindlasti BPC ja 9-5, mitte tonnise oma.
Sidur peab muidugi korras olema.
Kuna sa praegu arvatavasti sõidad kuni ~1,3 baarise rõhuga, siis BPC-ga võib see arv tõusta hetkeliselt 1,45-ni. Rõhku hakkab reguleerima ECU ja see on kindlasti turvalisem, kui MBC kasutamine.
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Ma arvan, et üsna palju on ka selliseid autoomanikke nagu mina (OG 9-3 113 kW, automaatkast, midagi ei ole näpitud). Kuidas, ütleme +20-30 kW ja natuke njuutonmeetreid kah, turbo ja käigukasti elueale mõjuks?
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Olen tegelikult juba mõnda aega mõelnud sellele, et MBC-st loobuda. see lihtsalt oli seal ostuhetkel.
Ja nagu aru võin saada, siis 9-5 BPC aretamine sinna on köki-möki?Kas 147 kw-sel ja aero mootoril on ka raua osas erinevusi?
Ja nagu aru võin saada, siis 9-5 BPC aretamine sinna on köki-möki?Kas 147 kw-sel ja aero mootoril on ka raua osas erinevusi?
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: kroom
Ma arvan, et üsna palju on ka selliseid autoomanikke nagu mina (OG 9-3 113 kW, automaatkast, midagi ei ole näpitud). Kuidas, ütleme +20-30 kW ja natuke njuutonmeetreid kah, turbo ja käigukasti elueale mõjuks?
Ei usu, et 30kW lisa turbole ja kastile midagi rohkem teeks, kui praegu. Kui kast omadega juba täitsa õhtal on, siis võib tõesti viimnepäev kiiremini tulla. Endal autol on mul algsele 280Nm lisandunud +160Nm. Seni automaatkast toimetab asjalikult.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: ARZT
Olen tegelikult juba mõnda aega mõelnud sellele, et MBC-st loobuda. see lihtsalt oli seal ostuhetkel.
Ja nagu aru võin saada, siis 9-5 BPC aretamine sinna on köki-möki?Kas 147 kW-sel ja aero mootoril on ka raua osas erinevusi?
MPC`d hoian mina näiteks kaarega eemale. Kui auto on mõnda aega seisnud, võib selle sees olev kuul/plaat lihtsalt kinni ussitada. 9-5 BPC peale aretamine pole tõesti eriline kunst. Mootori raua osas peaks olema erinevusi ainult turbo näol. 147kW (T25) ja aero(mitsu). Eks Seb parandab mind...:thumb:
Aerol on ikka see B234 mootor, nagu ka teistel 2,3-liitristel tonnistel. Ainult turbo on erinev.
MBC hea omadus on selle madal hind ja suhteliselt lihtne install. Halbu omadusi aga küllaga.
See, et MBC rõhku reguleeriv kuulike võib kinni jääda, on veel suhteliselt "süütu" asi. Ilmselt järgneb mootori cutoff (bensiinipump jäetakse ülerõhu tõttu hetkeliselt seisma) ja juht saab üsna ebameeldiva üllatuse osaliseks, kui üritab näiteks rahvast täis autoga möödasõitu teha. Loomulikult ehmatab see ka reisijaid. Taoline "1,4 baari piir" võib tulla ka hoopis muul ajal, näiteks jaheda ilmaga, sest MBC on väga temperatuuritundlik.
Kes cutoffi-i kogenud kindlasti teavad millest räägin :cool:
Nüüd teine ja märksa tumedam pool on see, et ECU "näeb" küll turborõhku, kuid ei saa midagi ette võtta, et seda vajadusel väiksemaks näpistada.
Stsenaarium selline: saabuvad esimesed detonatsioonid tänu viletsale kütusele (silindrites ei toimu turvaline põlemine vaid ülikuumad plahvatused), ECU lisab kiirelt kütust juurde ja keerab süüte hilisemaks. Miski paremaks ei lähe (ja tavaliselt ei lähegi). Siis üritab ECU viimase võimalusena turborõhku alandada (ja see aitaks alati), aga võta näpust - MBC annab "täie rauaga" edasi, sest nii on ta kord juba reguleeritud.
Tulemus - sulanud kolb, sulanud küünlad, sulanud klapid, katkine plokikaane tihend.
Paremal juhul ei toimu kõik korraga ja fataalselt, aga detonatsioon pidevalt "näkitseb", mootor kulub kümneid kordi kiiremini kui tavaolukorras.
Ja mis kõige hullem: detonatsiooni ei kuule! Kui miski juba väga kõvasti silindrites kolistama hakkab, on halvim juba juhtunud. Ja peatselt ees ootav mootoriremont pole mitte odav lõbu.
Muideks mul endal riiulis mälestuseks üks kolb. Sissesulanud auguga. Pärit muidugi enda autost ja pidevalt meenutamas, et rõhukontroll tuleb alati ECU-le jätta, mitte hakata mingite "MBC-kraanidega" kangelast mängima ;)
Uhh, sai nüüd pikk jutt, aga ehk natukene abiks.
MBC hea omadus on selle madal hind ja suhteliselt lihtne install. Halbu omadusi aga küllaga.
See, et MBC rõhku reguleeriv kuulike võib kinni jääda, on veel suhteliselt "süütu" asi. Ilmselt järgneb mootori cutoff (bensiinipump jäetakse ülerõhu tõttu hetkeliselt seisma) ja juht saab üsna ebameeldiva üllatuse osaliseks, kui üritab näiteks rahvast täis autoga möödasõitu teha. Loomulikult ehmatab see ka reisijaid. Taoline "1,4 baari piir" võib tulla ka hoopis muul ajal, näiteks jaheda ilmaga, sest MBC on väga temperatuuritundlik.
Kes cutoffi-i kogenud kindlasti teavad millest räägin :cool:
Nüüd teine ja märksa tumedam pool on see, et ECU "näeb" küll turborõhku, kuid ei saa midagi ette võtta, et seda vajadusel väiksemaks näpistada.
Stsenaarium selline: saabuvad esimesed detonatsioonid tänu viletsale kütusele (silindrites ei toimu turvaline põlemine vaid ülikuumad plahvatused), ECU lisab kiirelt kütust juurde ja keerab süüte hilisemaks. Miski paremaks ei lähe (ja tavaliselt ei lähegi). Siis üritab ECU viimase võimalusena turborõhku alandada (ja see aitaks alati), aga võta näpust - MBC annab "täie rauaga" edasi, sest nii on ta kord juba reguleeritud.
Tulemus - sulanud kolb, sulanud küünlad, sulanud klapid, katkine plokikaane tihend.
Paremal juhul ei toimu kõik korraga ja fataalselt, aga detonatsioon pidevalt "näkitseb", mootor kulub kümneid kordi kiiremini kui tavaolukorras.
Ja mis kõige hullem: detonatsiooni ei kuule! Kui miski juba väga kõvasti silindrites kolistama hakkab, on halvim juba juhtunud. Ja peatselt ees ootav mootoriremont pole mitte odav lõbu.
Muideks mul endal riiulis mälestuseks üks kolb. Sissesulanud auguga. Pärit muidugi enda autost ja pidevalt meenutamas, et rõhukontroll tuleb alati ECU-le jätta, mitte hakata mingite "MBC-kraanidega" kangelast mängima ;)
Uhh, sai nüüd pikk jutt, aga ehk natukene abiks.
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: kroom
Ma arvan, et üsna palju on ka selliseid autoomanikke nagu mina (OG 9-3 113 kW, automaatkast, midagi ei ole näpitud). Kuidas, ütleme +20-30 kW ja natuke njuutonmeetreid kah, turbo ja käigukasti elueale mõjuks?
Ei usu, et 30kW lisa turbole ja kastile midagi rohkem teeks, kui praegu. Kui kast omadega juba täitsa õhtal on, siis võib tõesti viimnepäev kiiremini tulla. Endal autol on mul algsele 280Nm lisandunud +160Nm. Seni automaatkast toimetab asjalikult.
Aga LPT mootori stock turbo - kui palju see väetike lisa kannatab?