Eelsoojendi käivitamine
Autol peaks peal olema nn eelsoojendusseade, vähemasti nii raamatus kui ka visuaalsel vaatlusel on vidinad mootoril küljes. Aga salongis mul ainult SID2 ( ehk siis see, millel nupud ' Clear' '/ ' ja ' / ' . Kuidas saab seda imetabast ahju tööle programmeerida? Sai saksakeelset raamatut jupp aega uuritud, ja sidi näpitud ja siis saksa keele koha pealt ennast haritud (tequila kaasabil) aga ennem sai pudel tühjaks, kui pirnike helendama lõi ja aparaat tööle progetud :(
Oskab keegi aidata ?
Oskab keegi aidata ?
Minuomal on ka ahi peal aga eelsoojendina ei toimi. Algul võrgust kirjandust uurides jäi mulje et see ainult Tech2-ga tööleprogetav asi. Viking jällegi ütles et mingeid lisajubinaid tuleb paigaldada et eelsoojendina kasutada saaks ja raha läheb üle 3 kilokrooni. Äkki Trionic teab asjale valgust heita. Tegelikult hästi ei usu et mulle Vikingis jama aeti.
Trionic TECH2'ga juba ta enables .. aga nüüd ongi küsimus, et kas ma pean tõesti pool tundi varem üles tõusma ja ta ise tööle panema, v on ikkagist võimalik talle ütelda et ole nii hea ja tee tuli katla alla - ja kuidas seda teha :P
Guun, vaata auto alla, kui päris sumbuti toru kõrvalt jookseb miski pisem toru, mis umbes poole auto all ära lõppeb, siis ilmselt on peal.
Guun, vaata auto alla, kui päris sumbuti toru kõrvalt jookseb miski pisem toru, mis umbes poole auto all ära lõppeb, siis ilmselt on peal.
käisin vaatasin auto alla ära, nii palju kui näha oli, siis mingi peenike toru mis otsast avatud lõppes küll umbes auto keskel ära, kui täpsem olla, siis umbes esimeste istmete poole peal. Ja kas see toru on rohkem kõrvalistuja pool?
Niih. Läks veel pea pudel viina ja pool tundi saksakeelse manuali lugemist ja lõppeks sain süsteemile pihta ka sid-1 puhul.
Asi väga simpel - kui süütelukk on 'OFF' asendis, siis nooltega üles ja alla liikudes ongi võimalik SIDilt valida HEATER A ----:----; HEATER B -----:-----; HEATER C -------:-------; ja MANUAL HEATER START v miskit taolist.
Epsum läheb ja äbeneb nüüd veidike nurgas :wall:
Asi väga simpel - kui süütelukk on 'OFF' asendis, siis nooltega üles ja alla liikudes ongi võimalik SIDilt valida HEATER A ----:----; HEATER B -----:-----; HEATER C -------:-------; ja MANUAL HEATER START v miskit taolist.
Epsum läheb ja äbeneb nüüd veidike nurgas :wall:
Olen alati ütelnud,et viin teeb mehed targaks:beer:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: epsum
Niih. Läks veel pea pudel viina ja pool tundi saksakeelse manuali lugemist ja lõppeks sain süsteemile pihta ka sid-1 puhul.
Asi väga simpel - kui süütelukk on 'OFF' asendis, siis nooltega üles ja alla liikudes ongi võimalik SIDilt valida HEATER A ----:----; HEATER B -----:-----; HEATER C -------:-------; ja MANUAL HEATER START v miskit taolist.
Epsum läheb ja äbeneb nüüd veidike nurgas :wall:
Mul ei juhtunud midagi kui üles alla nooli vajutasin , aga eks ma täna Antilt pean siis uurima
Kas keegi oskaks öelda kas tõesti piisab TECH2-st või peab mingit riistvaralist kraami ka sinna juurde panema? Võibolla tehti asja mitmes konfiguratsioonis? Mul masin Belgiast pärit ja näiteks istmesoojendusi ka polnud. Need on skandinaavias ja Eestis standard aga paistab et Belgias mitte.
To Guun: TECH2 on riistapuu mille abil auto ajus sorkima pääseb. Sellega saab igasugu tarkvaraseadeid määrata seal.
To Guun: TECH2 on riistapuu mille abil auto ajus sorkima pääseb. Sellega saab igasugu tarkvaraseadeid määrata seal.
Algselt postitas: Garu
Kas keegi oskaks öelda kas tõesti piisab TECH2-st või peab mingit riistvaralist kraami ka sinna juurde panema? Võibolla tehti asja mitmes konfiguratsioonis? Mul masin Belgiast pärit ja näiteks istmesoojendusi ka polnud. Need on skandinaavias ja Eestis standard aga paistab et Belgias mitte.
To Guun: TECH2 on riistapuu mille abil auto ajus sorkima pääseb. Sellega saab igasugu tarkvaraseadeid määrata seal.
tänud, eks uurin seda asja kui õli vahetama lähen!
Algselt postitas: Garu
Kas keegi oskaks öelda kas tõesti piisab TECH2-st või peab mingit riistvaralist kraami ka sinna juurde panema? Võibolla tehti asja mitmes konfiguratsioonis? Mul masin Belgiast pärit ja näiteks istmesoojendusi ka polnud. Need on skandinaavias ja Eestis standard aga paistab et Belgias mitte.
Täiendaks oma küsimust veel. Ma ei usu et seda eelsoojendit ka soojema kliimaga maades müüdavatele autodele iluasjana peale pannakse. Midagi peab ta ju soojendama. Kas on asi siis selles et on ühendatud ainult salongiküttega ja pole ühendatud nii et mootorit soojendaks? Siis peaks olema võimalik ju ikkagi TECH2-ga enableda nii et kütaks ainult salongi?
Njah. Minu saksa keel on küll ääretult sitt , aga ma sealtsamast targast raamatust lugesin välja, et alla +6 kraadi peaks saabil eelsüüteküünlad tööle minema. Ja nn webastot soovitatakse kasutada, kui käivituse hetkel on väljas külma -20 kraadi või rohkem. Ja fofa jutu järgi tema webasto läks küll ka soojemal päeval tööle.. Aga tulenevalt kesklinnas elamisest ja soovist, et hommikul maja penskarid ümber auto aktiivselt tuletõrjeõppust ei korraldaks, siis ma arvatavasti pühapäeval maal proovin teda käivitada.. et näha, kas siis töötab või mitte.