Sellist asja vaja siis teha Tartus.
Äkki keegi oskab soovitada kedagi.
Kes tonnisel sidurit õhutaks?
ise teed,lükkad Lada amordipuksi pid.vedeliku paagi korgi asemele,august lükkad käsipumba vooliku sisse,viid paagi kerge rõhu alla ja avad -sulged õhutusnipli.vahepeal tuleks suletud nipliga üritada pedaalida(teinekord palju kümneid kordi).kordad operatsioone mitu korda,hea oleks 2 inimest.
ahjaa-esimese asjana ava lihtsalt nippel ja lase õlil vabalt välja voolata,kuni veendud,et õhku enam ei tule.
ahjaa-esimese asjana ava lihtsalt nippel ja lase õlil vabalt välja voolata,kuni veendud,et õhku enam ei tule.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
nippel umbes,või paagi ja toru vahelise vooliku armeering sodi ja volla kinni?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kunagi vist yhel tonnisel oli toru ja kummivooliku vaheline yhendusmuhv liikuma hakand ja lasi läbi ja nägin ka vaeva. siis sai asendatud kõik toruga.
aga kas peapump ikka töötab? see kõige tähtsam!!!!
et kui paned peapumbale näpu ette, ja vajutad sidurit ja siis pritsib õli näpuvahelt välja??
mis veel mõelda??
kui nii pritsib, siis vaja toru kylge panna ja alt nippel kinni panna ja pumbata ja kui pedaal all , siis alt korraks lahti keerata ja siis pedaal ylesse lasta ja nii 100 korda..
ja rõhk peab paisupaaki olema pidev.
aga kas peapump ikka töötab? see kõige tähtsam!!!!
et kui paned peapumbale näpu ette, ja vajutad sidurit ja siis pritsib õli näpuvahelt välja??
mis veel mõelda??
kui nii pritsib, siis vaja toru kylge panna ja alt nippel kinni panna ja pumbata ja kui pedaal all , siis alt korraks lahti keerata ja siis pedaal ylesse lasta ja nii 100 korda..
ja rõhk peab paisupaaki olema pidev.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


