äkki keegi juba käinud vaatamas järgmisi masinaid
http://www.auto24.ee/used/508533
http://www.auto24.ee/used/655734
http://www.auto24.ee/used/709790
http://www.auto24.ee/used/688921
kütuse ja remondiraha on varu,aga päris roima otsa ka sattuda ei tahaks
pole kunagi saabiga sõitnud ja ei tea nendest midagi.
kui suur vahe on minekus 125kw v 147?
kas automaadiga sõites ikka tõmmet jätkub või jääb uimaseks?
miks neil kõigil turborõhu kella pole?kõik ju turbod
tonnise ostuabi
LPT versioonidel pole minuteada turbokella. Enda tonnine pärineb samast autoaiast, kust esimesel lingil näidatud isend. Viie aasta jooksul ca 10K km aastas sõitnuna pole suuri muresid esinenud (3x üle vasaku õla)
Teadjamaga tasuks ikkagi üle vaadata..
Edit: LPT ehk madalsurveturbo - 125 kW
Teadjamaga tasuks ikkagi üle vaadata..
Edit: LPT ehk madalsurveturbo - 125 kW
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
125-st saab väga eduliselt teha 147-se..:D ja paremagi..:) samuti on 125 madalamas kindlustusekategoorias..:) Ei ole sel "au tomatil" häda midagi. Kõik oleneb, mis eesmärgil sa seda autot kasutad.
Rõhukella puudumine on tõesti LPT variandile viitav.
Anne Autoaia omal ei ole näha BPC klappi, sel juhul ma seda küll 147kW-ks ei julge pidada. Teistel (ka neil lpt-del) on see ilusti radika küljes näha, 3 voolikut läheb külge.
Rõhukella puudumine on tõesti LPT variandile viitav.
Anne Autoaia omal ei ole näha BPC klappi, sel juhul ma seda küll 147kW-ks ei julge pidada. Teistel (ka neil lpt-del) on see ilusti radika küljes näha, 3 voolikut läheb külge.
kindlustus mul kallim niivõinaa,et see eriti ei huvita.kiirendusvõistlustel ei käi ja kummi ei põleta.
lihtsalt meeldiks head tõmmet nautida:D
on need väiksed võimsuse tõsmised odavad/lihtsad?
palju juurde saaks ja mis maksaks.tehnikale halvasti ei mõju?
lihtsalt meeldiks head tõmmet nautida:D
on need väiksed võimsuse tõsmised odavad/lihtsad?
palju juurde saaks ja mis maksaks.tehnikale halvasti ei mõju?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
see 125 vs 147 võib kindlustuse koha pealt üsna korralikku summat tähendada... see piir jookseb 145 kW peal.
Võimsuse tõstmine on põmst softivahetus... Vt teemat CR performance kohta. Sky (read: automatic gearbox) is the limit..:)
Eks enne juurdekeeramist peab korralikult originaalkorras töötava tegema kõigepealt, siis saab edasi vaadata, mis teha.
Võimsuse tõstmine on põmst softivahetus... Vt teemat CR performance kohta. Sky (read: automatic gearbox) is the limit..:)
Eks enne juurdekeeramist peab korralikult originaalkorras töötava tegema kõigepealt, siis saab edasi vaadata, mis teha.
Piltide järgi tunduvad kõik ilusad. Tuleb ikka kohapeal üle vaadata. Sellises vanuses masinatel on peamine ikka kere seisukord, seda on märksa kulukam ja tülikam remontida, kui kapotialust.
Turborõhukell armatuuris sõltub aastakäigust, mingil aastal (95?) hakati kokku hoidma ja mõningad lisad jäeti ära. See näidik on nagunii rohkem dekoratiivelement, ei maksa põdeda.
Automaat või manuaal - see on rohkem maitseasi, ühest vastust siin pole. Erinevad asjad, erinevad käitumised.
Turborõhukell armatuuris sõltub aastakäigust, mingil aastal (95?) hakati kokku hoidma ja mõningad lisad jäeti ära. See näidik on nagunii rohkem dekoratiivelement, ei maksa põdeda.
Automaat või manuaal - see on rohkem maitseasi, ühest vastust siin pole. Erinevad asjad, erinevad käitumised.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Minu MY96-l on see kell küll täiesti olemas armatuuris... Ja ma olen neid ikka igasugustest aastakõikudest näinud koos selle kellaga...Võibolla turuerinevused hoopis...
See on muidugi õige, et see kell on "umbkaudse hinnangu andmiseks". Peaaegu nagu "persemeeter".
See on muidugi õige, et see kell on "umbkaudse hinnangu andmiseks". Peaaegu nagu "persemeeter".
Esimene 147 kw LPT on paar aastat juba müügilehel olnud,seega päris pikalt seisnud.
esimene ja viimane jäävad valikust välja.hõbedane oli igalt poolt roostes.mootoripöörded kõikusid ja suri välja ka.paisupaak seest õline.
sinist ei hakkand lähemalt uurimagi.lihtsalt ei meeldind millegipärast ja hinda ka poleks alla saand.polnud nii ilus nagu piltidelt paistis. homme tallinna ja vaatab ehk leiab sealt omale midagi.
sinist ei hakkand lähemalt uurimagi.lihtsalt ei meeldind millegipärast ja hinda ka poleks alla saand.polnud nii ilus nagu piltidelt paistis. homme tallinna ja vaatab ehk leiab sealt omale midagi.
1) 147 vs 125kw kindlustuse vahe on 1000+ krooni aastas. Kasuta prooviks mõne kindlustuspakkuja kalkulaatorit
2) LPT-> FTP ümbertegemise ja hinna kohta küsi kasutaja sebastian'ilt. Kuskil siin oli neil jupatsiga ühine teema softi upgrade jms kohta.
3) Vigase tonnise remont võib olla VÄGA kallis. Võid eeltööd teha ja Audaceri, Troosti või Saabianti telefoninumbri valmis vaadata. Mingi veaga auto ostmisel saad sealt küsida palju vea kõrvaldamine maksab. Võimalusel lase auto spetsialistil üle vaadata. Ülevaatusesse investeeritud raha saad müüjalt alla kaubelda, sest nagunii on midagi viga...
4) LPT ja FPT automaadi kiirenduse vahe on tugevalt tuntav. Manuaali kohta ei oska öelda. BPC vea tõttu sõitsin pool talve sisuliselt LPT-ga, kets ringi ei käinud ja oli libedaga täpselt paras. Nii, et talveks C ja W voolik kokku ;)
Ise eelistaksin võimsa tonnise puhul automaati, mugavuse mõttes. Elu ei koosne ainult kiirendamisest ja esiveolisel on tugeval kiirendamisel hea ikka kahe käega roolist kinni hoida.
5) Varu aega ja kannatust. 9000 ei ole Skoda Octavia, mis poole päevaga maha müüakse. Proovi leida mõni heas korras erimudel (Aero, Griffin jne) ja külasta ikka foorumit, vaata äkki keegi müüb enda autot. Eestis sõitnud ja korralikult hooldatud Saab on iga kell etem mingist 185000 (jaa jaa, kindlasti pole keritud ju) sõitnud hooldusajaloota Šveitsi juustust.
2) LPT-> FTP ümbertegemise ja hinna kohta küsi kasutaja sebastian'ilt. Kuskil siin oli neil jupatsiga ühine teema softi upgrade jms kohta.
3) Vigase tonnise remont võib olla VÄGA kallis. Võid eeltööd teha ja Audaceri, Troosti või Saabianti telefoninumbri valmis vaadata. Mingi veaga auto ostmisel saad sealt küsida palju vea kõrvaldamine maksab. Võimalusel lase auto spetsialistil üle vaadata. Ülevaatusesse investeeritud raha saad müüjalt alla kaubelda, sest nagunii on midagi viga...
4) LPT ja FPT automaadi kiirenduse vahe on tugevalt tuntav. Manuaali kohta ei oska öelda. BPC vea tõttu sõitsin pool talve sisuliselt LPT-ga, kets ringi ei käinud ja oli libedaga täpselt paras. Nii, et talveks C ja W voolik kokku ;)
Ise eelistaksin võimsa tonnise puhul automaati, mugavuse mõttes. Elu ei koosne ainult kiirendamisest ja esiveolisel on tugeval kiirendamisel hea ikka kahe käega roolist kinni hoida.
5) Varu aega ja kannatust. 9000 ei ole Skoda Octavia, mis poole päevaga maha müüakse. Proovi leida mõni heas korras erimudel (Aero, Griffin jne) ja külasta ikka foorumit, vaata äkki keegi müüb enda autot. Eestis sõitnud ja korralikult hooldatud Saab on iga kell etem mingist 185000 (jaa jaa, kindlasti pole keritud ju) sõitnud hooldusajaloota Šveitsi juustust.
ma eelistaksgi automaati aga paraku need autod ei sobind.
ka mulle meeldiks kui saaks aero või muu erilise.aga mul pole mõtet kallimat võtta kui näit.25k
sest ise 3 nädalat eestis ja 2 kuud euroopas ja siis uuesti 3 nädalat eestis jne ja auto seisab samalajal eestis.pole mõtet kallist autot lihtsalt seisma osta. aga euroopas sõidan mingite susladega ringi ja see lühike aeg mis ma kodus olen ,võiks midagi võimsamat olla.
ka mulle meeldiks kui saaks aero või muu erilise.aga mul pole mõtet kallimat võtta kui näit.25k
sest ise 3 nädalat eestis ja 2 kuud euroopas ja siis uuesti 3 nädalat eestis jne ja auto seisab samalajal eestis.pole mõtet kallist autot lihtsalt seisma osta. aga euroopas sõidan mingite susladega ringi ja see lühike aeg mis ma kodus olen ,võiks midagi võimsamat olla.