Saabi Särk 2010 [arutelu]
Mulle tundub, et autor on mõtelnud tuleviku peale mitte mineviku. Ehk siis, kuhu SAAB võiks kunagi jõuda, arvestades, et viimastel aastatel on rohelist teemat propageeritud küll. Ehk siis (jälle subjektiivne arvamus) SAAB kui ökoloogiline tänapäeva masin mis kasutab biokütust vms.. Jällegi, mulle idee/särk meeldivad. Mõte iseenesest tundub lahedam kui nätaki lihtsalt autopilt kleepida särgile.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui aus olla jääb saab ja öko ikka eriti segaseks ja arusaamatuks.
see, et kuskil kellegil on BIOPOWER ( Bransonil näiteks), ei tee ju saabist veel ökoautot. ja peale selle, eestis seda ju ka enam ei müüda jne ja meist pea keegi sellisega ei sõida.
ühesõnaga see side on õhkõrn....
edit:
siin foorumis paistab välja pigem vastupidi liikumine sellele ökole: ikka rohkem võimu juurde, rohkem KWe, suuremad turbiinid jne...
isegi diislitehuvi madal, mis ju ka vähem meie keskkonda reostavad, seega... öko ei ole nagu see mida sellise käitumise juures promoda
see, et kuskil kellegil on BIOPOWER ( Bransonil näiteks), ei tee ju saabist veel ökoautot. ja peale selle, eestis seda ju ka enam ei müüda jne ja meist pea keegi sellisega ei sõida.
ühesõnaga see side on õhkõrn....
edit:
siin foorumis paistab välja pigem vastupidi liikumine sellele ökole: ikka rohkem võimu juurde, rohkem KWe, suuremad turbiinid jne...
isegi diislitehuvi madal, mis ju ka vähem meie keskkonda reostavad, seega... öko ei ole nagu see mida sellise käitumise juures promoda
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mis õieti on ökoloogiline? Peale jalgratta sõitmise..
Mõningatel andmetel on bioetanool üks jaburamaid asju, sest selle tootmiseks kulub rohkem muud energiat kui ta väärt on, rääkimata konkurentsist toiduainetele.
Samuti olla keskmise jänkistani maasturi ökoloogiline jalajälg poole väiksem kui mõnel Priusel vms. hübriidikesel.
Iga uue asja (nt auto) tootmine ja ostmine on loodusvarade ja energia kulutamine, nagu on ka vana utiliseerimine, seega Küüliku või Klassikupidajad on kindlasti ökoloogilisemad kui uue bio-öko-blue-vms limusiini soetajad.
Et siis lehtedest turbol pole häda midagi kui kujutis meeldib.. Eks liigub kogu muu autotööstus ka ju nüüd väiksemate mootorite ja vurride suunas.
Mõningatel andmetel on bioetanool üks jaburamaid asju, sest selle tootmiseks kulub rohkem muud energiat kui ta väärt on, rääkimata konkurentsist toiduainetele.
Samuti olla keskmise jänkistani maasturi ökoloogiline jalajälg poole väiksem kui mõnel Priusel vms. hübriidikesel.
Iga uue asja (nt auto) tootmine ja ostmine on loodusvarade ja energia kulutamine, nagu on ka vana utiliseerimine, seega Küüliku või Klassikupidajad on kindlasti ökoloogilisemad kui uue bio-öko-blue-vms limusiini soetajad.
Et siis lehtedest turbol pole häda midagi kui kujutis meeldib.. Eks liigub kogu muu autotööstus ka ju nüüd väiksemate mootorite ja vurride suunas.
Algselt postitas: Tan
Mis õieti on ökoloogiline? Peale jalgratta sõitmise..
Mõningatel andmetel on bioetanool üks jaburamaid asju, sest selle tootmiseks kulub rohkem muud energiat kui ta väärt on, rääkimata konkurentsist toiduainetele.
Samuti olla keskmise jänkistani maasturi ökoloogiline jalajälg poole väiksem kui mõnel Priusel vms. hübriidikesel.
Iga uue asja (nt auto) tootmine ja ostmine on loodusvarade ja energia kulutamine, nagu on ka vana utiliseerimine, seega Küüliku või Klassikupidajad on kindlasti ökoloogilisemad kui uue bio-öko-blue-vms limusiini soetajad.
Et siis lehtedest turbol pole häda midagi kui kujutis meeldib.. Eks liigub kogu muu autotööstus ka ju nüüd väiksemate mootorite ja vurride suunas.
Ilus vastus, 5p.
Igasuguste "ideede" v "sõnumite" edasiandmine särgi kaudu on suht kahtlane - näiteks minu aparaat pole öko ega turbotatud... Pigem võiks särgil olla mingi kõigile äratuntav Saabi kuju/detail.. Eespool figureeriv mudeliloendiga särk on ka üks arvestatavatest variantidest..
Näiteks Saab 96(või misiganes) kõhul eestvaates ja seljal tagantvaates..
Näiteks Saab 96(või misiganes) kõhul eestvaates ja seljal tagantvaates..
Misasja te nüüd hurjutate selle rohelisuse kallal, minule see kavand näiteks meeldib ja ma ei ürita igas detailis mingit sügavat tagamõtet leida ja politiseerida selle ümber.
Pandagu need variandid hääletusele ja siis selgub, mis enamusele meeldib ja mis särk lõpuks tehakse, kui tehakse...
Pandagu need variandid hääletusele ja siis selgub, mis enamusele meeldib ja mis särk lõpuks tehakse, kui tehakse...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: Tan
Samuti olla keskmise jänkistani maasturi ökoloogiline jalajälg poole väiksem kui mõnel Priusel vms. hübriidikesel.
OT aga selle lausega olen ma väga rahul:notworthy:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Leheteemale lisaks kes pole veel näinud siis SIIN LEHETEEMAT SAABilt
Kahe käega lehekeerise poolt:notworthy:
Kahe käega lehekeerise poolt:notworthy:
Algselt postitas: AndrusFJR
Pandagu need variandid hääletusele ja siis selgub, mis enamusele meeldib ja mis särk lõpuks tehakse, kui tehakse...
Praegusel juhul ainuõige soovitus.
On kaks põhilist idee suunda mida panna hääletusele:
1. nägemise kontroll silmaarsti kabinetis (ivometsa idee)
2. rohelistest puulehtedest tuuleturbiini keeristorm (teageri idee)
Mõlemal lahendusel on oma plussid olemas. Hääletuse tulemusena saaks teada ka potensiaalsete tellijate arvu + siis need kes telliksid vaatamatta sellele, et olid siiski oponeeriva kavandi poolt. Koguse pealt saaks aga kalkuleerida juba võimaliku maksumuse suurusjärku ja vastavalt sellele kas siis kavandit kärpida või veelgi rohkem modifitseerida.
Teostuse poole pealt T-särgile trükkimise näol oleks soodsam vast ivometsa kavand. Polo särgile tikituna oleks kindlasti atraktiivsem teageri kavand, juhul kui ei kasutataks A4 formaadis pinnalaotust (tuuleturbiini asemel siiski üks puuleht koos kirjaga).
Aga mida mina siin köhin (Ma Ai Saa Uellida).
Endiselt arvamusel, et parim kavand hetkel on just nimelt Teageri puulehtedest keeris. Maitsekas ja kena.
Kui väga peaks kellelgi vajadus olema numbrite järele, saaks ehk mõelda varruka peale või mujale oma saabi mudeli teha laskmisest. Mõnel tuleks muidugi siis nimekiri päris pikk.
Kuid nagu enne öeldud, siis antud idee on kõige sümpaatsem oma lihtsuse ja kunstilise lahenduse poolest.
Jõudu,
J
Kui väga peaks kellelgi vajadus olema numbrite järele, saaks ehk mõelda varruka peale või mujale oma saabi mudeli teha laskmisest. Mõnel tuleks muidugi siis nimekiri päris pikk.
Kuid nagu enne öeldud, siis antud idee on kõige sümpaatsem oma lihtsuse ja kunstilise lahenduse poolest.
Jõudu,
J
See puulehtedest keeris tundub kõige kenam olevat, mina igatahes olen selle poolt. Loodan et tuleb see aasta mulle sobiv lahendus, mitu aastat pole midagi minu maitsele olnud ja pole ka siis tellinud. Päris musta särki küll ei taha suvel kanda, ükskõik mis seal peal on.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
puulehtedega variant meeldis, "nordic design" stiilis, lihtne ja samal ajal ideega