9000 Aero DI probleemid

Tonnised ja nende mured
Vasta
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#1

Juhtus selline lugu: autol oli immobilaiser peal, läks korraks käima ja suri välja. Võtsin immobilaiseri maha, käivitasin uuesti, aga auto ei käivitunud. Mõtlesin välja, et DI küpses ära. Kuivõrd vana auto pealt oli tagavara kohe võtta, vahetasin ära. Auto läks käima ja sõitis normaalselt umbes 15 km. Jätsin auto seisma, uksed lahti. Tulin tagasi, immobilaiser oli vahepeal peale läinud, see ei tulnud meelde, niisiis käivitasin, suri välja. Võtsin immobilaiseri maha, jälle ei käivitunud. Avastasin, et teine DI on samuti läbi kärsanud.

Niisiis kaks DI-d päeva jooksul!? Mõlemad küll teadmata aja juba kasutuses olnud. Just sõitsin kolmanda kasutatud DI-ga, millel üks silinder ei tööta, Tartust Tallinna, aga seda praktikat ma ei soovi jätkata :)

Küsimus selles, kas see võib olla juhus või on olemas mingeid DI-väliseid probleeme, mis seda kärssamist võivad põhjustada? Ei tahaks osta uut ja seda kohe käivitades läbi suitsetada.

PS. küünlad on 15 000 km tagasi vahetatud ja täiesti normaalsed.
Nimevahetus vl -> Veiko
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Kui kaua käiasid enne kui aru said, et immo peal on? Üle 5sek starterit anda pidavat DI-le kehvasti mõjuma.
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#3

Ei käianud peaaegu üldse. Kui immo peal, siis ta läheb momendiks käima ja sureb kohe välja. Varemgi seda korduvalt juhtunud, aga selliseid tagajärgi pole täheldanud.
Nimevahetus vl -> Veiko
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#4

Lihtsustatult on küsimus järgmine - kas on olemas tehnilisi iseärasusi, mille vea korral DI-kassett (ka uus) võib lihtsalt läbi põleda? Sest ma tundsin DI-kasseti pistikupoolses osas teravat spetsiifilist kärsahaisu.

Kui selliseid eeltingimusi ei ole, siis tuleb tõdeda, et mul lihtsalt ei vedanud. Siis ostan uue DI ja saan selle südamerahuga peale panna.
Nimevahetus vl -> Veiko
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

Uuel DI-l on ka garantii
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Algselt postitas: D116
Uuel DI-l on ka garantii
Mis ilmselt ei kehti, kui sa ta läbi kärsatad mingitel kolmandatel põhjustel...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#7

Vahetasin küünlad ja panin uue DI.
Uue DI kättesaamisel teavitati mind faktist, mis oli minu jaoks uudis. Väidetavalt peab DI enne paigaldamist (auto käivitamist?) seisma pool h küünlapiibud allapoole (kui ta varem teistpidi on olnud). Eelmine, läbipõlenud DI oli enne pealepanekut poolteist aastat pea alaspidi riiulil seisnud, äkki oli jama sellest... Ei tea.
Nimevahetus vl -> Veiko
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: vl
Väidetavalt peab DI enne paigaldamist (auto käivitamist?) seisma pool h küünlapiibud allapoole (kui ta varem teistpidi on olnud).

Ka mulle räägiti sama juttu kui ma endale Carringust uue DI ostsin.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Täiesti õige jutt.Trafoõli valgub trafodest minema,kui DI on pikalt kummuli.
Vasta