Saab 9000 Aero, 1995, puuk
neljapäeval sai siis endale ostetud esimene saab, mis ühtlasi ka esimene esiveoline auto ja esimene turboga masin. ja omanud olen üle 20 auto kindlasti.
masin aastast 1995 must värvi ja manuaal kastiga kahjuks
kunagi arendas 165kw
hetke plaanid sellised,et lihtsalt sõita ja esiveo ja turboga harjuda ja kui saabipisik süveneb siis ka mootoriremont ja kerge softituuning.
http://nagi.ee/photos/puuk/14856895/
masin aastast 1995 must värvi ja manuaal kastiga kahjuks
kunagi arendas 165kw
hetke plaanid sellised,et lihtsalt sõita ja esiveo ja turboga harjuda ja kui saabipisik süveneb siis ka mootoriremont ja kerge softituuning.
http://nagi.ee/photos/puuk/14856895/
müügis kuna kuulutus oli üle. et äkki keegi tuleb viib minema ja saab paar kilo vahelt.proovida ju võib. ise sain veel odavamalt kui see 27k.
praegu ikka sõidan igapäevaselt ja midagi küllest ei kuku, et hädasti müüa oleks vaja.
muidu käivitades viskab korraks check engine ja radiator kirja ette.mida need tähendavad?
kas keskmine kütusekulu 9,5 on normaalne sellise mootori puhul? nii 20-30% linna ja aeg ajalt ka paar täisgaasiga kiirendust sekka. see näit muidugi kompu järgi.kas kompu ültse usaldusväärne?
praegu ikka sõidan igapäevaselt ja midagi küllest ei kuku, et hädasti müüa oleks vaja.
muidu käivitades viskab korraks check engine ja radiator kirja ette.mida need tähendavad?
kas keskmine kütusekulu 9,5 on normaalne sellise mootori puhul? nii 20-30% linna ja aeg ajalt ka paar täisgaasiga kiirendust sekka. see näit muidugi kompu järgi.kas kompu ültse usaldusväärne?
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: puuk
muidu käivitades viskab korraks check engine ja radiator kirja ette.mida need tähendavad?
kas keskmine kütusekulu 9,5 on normaalne sellise mootori puhul? nii 20-30% linna ja aeg ajalt ka paar täisgaasiga kiirendust sekka. see näit muidugi kompu järgi.kas kompu ültse usaldusväärne?
Check engine ja raditor peabki korraks põlema. 9,5/100km kohta on ka reaalne kui enamus sõidust on maanteel.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: puuk
kas keskmine kütusekulu 9,5 on normaalne sellise mootori puhul? nii 20-30% linna ja aeg ajalt ka paar täisgaasiga kiirendust sekka. see näit muidugi kompu järgi.kas kompu ültse usaldusväärne?
Ei tasu alati uskuda teda, millegipärast olen sattunud sellisele kütusele, et kompu näitas 13.6l/100km nagu alati linnas aga tegelikult kulus 19l/100km-ile, peale igat takimist ma teen reseti.
__In Boost We Trust__
1 pilt siis kulunud sisust. puudust tunnen ka käetoest
http://nagi.ee/photos/puuk/14916717/in-set/262719/
millegipärast ma ei jaga matsu kuda õigesti neid pilte siia panna.teistes foorumites pole nagu muret.
ja see siis väike video sellest kuda minu kiire saab ei olegi tegelt nii kiire kui peaks. esimesega saab rahulikult gaas põhjas kiirendada ilma et ratast ringi võtaks.rehvid mingid hiinakad 205/65 r15
http://toru.ee/view/b51d520c1401
ja mida see jubin teeb/tegema peaks(see punane/valge)
see tuleb koguaeg selle vooliku otsast ära.minekut ei mõjuta
http://nagi.ee/photos/puuk/14919049/
http://nagi.ee/photos/puuk/14916717/in-set/262719/
millegipärast ma ei jaga matsu kuda õigesti neid pilte siia panna.teistes foorumites pole nagu muret.
ja see siis väike video sellest kuda minu kiire saab ei olegi tegelt nii kiire kui peaks. esimesega saab rahulikult gaas põhjas kiirendada ilma et ratast ringi võtaks.rehvid mingid hiinakad 205/65 r15
http://toru.ee/view/b51d520c1401
ja mida see jubin teeb/tegema peaks(see punane/valge)
see tuleb koguaeg selle vooliku otsast ära.minekut ei mõjuta
http://nagi.ee/photos/puuk/14919049/
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See punavalge vidin on üks tähtis vidin. See on seotud karterituulutusega (see jämedam voolik) ja käib läbi vaid ühes suunas (kl. kambri kaas -> TB). Nool peaks ka peal olema. Kui käib mõlemat pidi läbi, siis õpeta see asi lendama ja otsi uus. Kui valepidi on, siis keera õiget pidi..:)
Esimese käiguga peadki saama rahuliult vajutada. Boost on piiratud, kas mitte ka teisel käigul pole piiratud manuaalkasti puhul... Edasi saad juba kogu matsu kätte..:)
Pildilinkimiseks pead linkima otse pildile, mitte leheküljele...
Esimese käiguga peadki saama rahuliult vajutada. Boost on piiratud, kas mitte ka teisel käigul pole piiratud manuaalkasti puhul... Edasi saad juba kogu matsu kätte..:)
Pildilinkimiseks pead linkima otse pildile, mitte leheküljele...
See puna-valge klapp on sobimatu tuulutussüsteemis kasutamiseks(membraan pole õlikindel).Lase õige klapp panna.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
läksin paariks kuuks prantsusmaale ja auto jäi koju seisma.kuulutus sai läbi.
ja see hind oli selline mille peale hakati ka juba rohkem helistama. esiveost ja manuaal kastist sai siiber.kui eesti tagasi tulen siis arvatavasti viin kuhugi autoplatsile vahetuseks aut kastiga 9-5 või tuleb bemm tagasi võtta
ja see hind oli selline mille peale hakati ka juba rohkem helistama. esiveost ja manuaal kastist sai siiber.kui eesti tagasi tulen siis arvatavasti viin kuhugi autoplatsile vahetuseks aut kastiga 9-5 või tuleb bemm tagasi võtta
ah ei ole seda jõudu nüüd nii väga metsikult midagi.aga miski on mille pärast mulle esivedu ei meeldi.aut kastiga aero võiks ola küll. mitte et ma nüüd jubedalt ralli panen, et mul seda tagavedu vaja oleks, aga siiani ainult tagaveoga sõitnud.ja esivedu ja manuaal on rohkem ökopillide rida.
muidugi suur probleem on leida nelja uksega,tagavedu ja turbomootoriga kasutatud odavamapoolset autot.peale sierra ja skyline mulle rohkem ei meenugi
muidugi suur probleem on leida nelja uksega,tagavedu ja turbomootoriga kasutatud odavamapoolset autot.peale sierra ja skyline mulle rohkem ei meenugi
Mees sa ise ka aru saad mida soga sa suust välja ajad ? Ökopill my ass su sierra on üks paras ökopill kust otsast 9000 aerol jõudu pole kui kiirendus on 7sekki 100ni ?? Viga on lihtsalt selles et sa ei oska kasutada seda masinat... Aga ega sa vist sellest nagunii aru ei saa kui terve elu enda sierradega metsa vahel põristand :wall:
Algselt postitas: Creative
Mees sa ise ka aru saad mida soga sa suust välja ajad ? Ökopill my ass su sierra on üks paras ökopill kust otsast 9000 aerol jõudu pole kui kiirendus on 7sekki 100ni ?? Viga on lihtsalt selles et sa ei oska kasutada seda masinat... Aga ega sa vist sellest nagunii aru ei saa kui terve elu enda sierradega metsa vahel põristand :wall:
jah ma tõesti ei oska veel kasutada võimsat turbo mootorit ja esivedu. aga olen lubade saamisest alates tagaveolistega sõitnud ja ei taha/oska harjuda esiveolisega.ma arvan, et sama teema nendega kes esimesena esiveolistega sõitma hakkavad. nemad ei taha enam tagavedu. ja miks see sierra sulle ette jäi? mina ei sõida sierraga vajadusest,vaid pigem juba hobiauto.
Algselt postitas: puuk
Algselt postitas: Creative
Mees sa ise ka aru saad mida soga sa suust välja ajad ? Ökopill my ass su sierra on üks paras ökopill kust otsast 9000 aerol jõudu pole kui kiirendus on 7sekki 100ni ?? Viga on lihtsalt selles et sa ei oska kasutada seda masinat... Aga ega sa vist sellest nagunii aru ei saa kui terve elu enda sierradega metsa vahel põristand :wall:
jah ma tõesti ei oska veel kasutada võimsat turbo mootorit ja esivedu. aga olen lubade saamisest alates tagaveolistega sõitnud ja ei taha/oska harjuda esiveolisega.ma arvan, et sama teema nendega kes esimesena esiveolistega sõitma hakkavad. nemad ei taha enam tagavedu. ja miks see sierra sulle ette jäi? mina ei sõida sierraga vajadusest,vaid pigem juba hobiauto.
Selle teema jätkuks veel, et olen sõitnud tagaveolisega ja sõidaks veel aga on ikka vahe küll, mis masin all on. Saab on parim esiveoliste masinate seast, minu arust.
Algselt postitas: Creative
aga teeme nii et kui ma enda masina saan maha müüdud siis ostaksin hea meelega su saabi ära :eureka:
alla 20k hetkel veel ei müü,sest täpselt niipalju vaja ,et sierrast kiire pill teha.
jama veel selline ,et kesklukk ei tööta enam.oli juhus, et kesklukk ei teinud üht ust lahti ja sõbral oli vaja just sellest uksest sisse saada ja ta sikutas seda nuppu täie jõuga ülespoole.peale seda pole kesklukk töötand enam.
juhus või on siin mingi seos?
no mingi 23k pole mingi probleem müüa-kui hea tuju siis võibolla ka natuke vähemaga.
seda videot olen näinud,aga selle sierraga tahaks joonele panna küll kunagi.kuigi tolle sierra omaniku rahalised võimalused ja oskused on 100x suuremad kui mul ja tema masin areneb kiiremini.aga noh,enda oma tuleb kõigepealt liikuma saada
seda videot olen näinud,aga selle sierraga tahaks joonele panna küll kunagi.kuigi tolle sierra omaniku rahalised võimalused ja oskused on 100x suuremad kui mul ja tema masin areneb kiiremini.aga noh,enda oma tuleb kõigepealt liikuma saada