#50
P Mai 30, 2010 12:02
Veel üks hea p6hjus, miks 9-5 poole vaadata!
Kui läksin oma 1999.a. 9-5 3.0t kaskot tegema, siis oli aastane superkasko koos üleeuroopalise autoabiga ainult midagi ca. 5000 krooni. Enne Saabi m6tlesin ka osta Passatit, 5. bemmi, A6-te ja veel m6nda sellist, sest vaja oli mahukamat universaalkerega autot. Pikemad s6idud on mul igaljuhul väga mugavad olnud ja möödas6idud ka nauditavad.
Kindlustusest öeldi, et kui oleks sama vana A6-e näiteks kindlustanud oleks aastane kasko umbes 2...3 korda kallim olnud. Kuna kasko hind s6ltub konkreetse mudeli ja aastaarvu liiklus6nnetuste arvust, hinnast, palju neid varastatakse ja veel mitmest asjast. K6ik teavad, palju saksa autosid aasta jooksul pihta pannakse ja palju vanemate BMWdega 6nnetusi toimub jne.
Üldiselt olen oma V6ga suht rahul. Välja arvatud see, et rihma vahetus + k6ik sillad korda + aasta jooksul m6lemad süütekassetid + 6liradikas + karterituulutus + veel sada asja on teinud ikka k6vasti vaesemaks. Aga ma püüan ikka autot korras hoida koguaeg ka, sest arvan, et kui lasta käest ära, siis läheb remont hiljem veel kallimaks.
Kuna kogemus puudub, siis ei oska teiste väljatoodud mudelite remondiarveid ette kujutada ja ei tea nende tüüpvigadest suurt midagi. Teatavasti enne facelifti 9-5tel neid jätkub. Aga arvatavasti paari aasta jooksul peab ka neil midagi suuremat ja väiksemat vahetama/parandama.
Aga kui kindlustus on nii palju odavam, kui teistel v6rreldavatel mudelitel, siis Saab selle vaheraha eest seda vist lubada.
Edit: olen 9-5te omanud samast ajast alates, kui foorumisse registreerisin.
There's no way back now. So just relax and get used to it!