3.0 TiD õlituli põleb

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
figo01
Postitusi: 96
Liitunud: K Okt 10, 2007 19:26
Asukoht:
Auto:

#1

N Mai 27, 2010 8:54

mul auto vist haigeks jäänud viimasel kuul ainult remont
viimasena siis see et genekarihm purunes sai uus peale ok
läksin autole järgi panen käima mootori ceck tuli põleb
ok kiirelt arvuti järgi null viga kõik korras.
peaaegu kodus hakkas õlituli ja punane hüüumärk põlema.
aga sellega on ka nii et kui gaasi annad pöörded üle 1700 siis kaob ära aga alla selle hakkab jälle põlema .
kas kellegil sellist asja olnud
mul autost:wall:
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

N Mai 27, 2010 10:31

Alustame lihtsaimast: õli ikka on mootoris?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
figo01
Postitusi: 96
Liitunud: K Okt 10, 2007 19:26
Asukoht:
Auto:

#3

R Mai 28, 2010 9:03

Algselt postitas: tripp
Alustame lihtsaimast: õli ikka on mootoris?

selge see õli tase on normis
figo01
Postitusi: 96
Liitunud: K Okt 10, 2007 19:26
Asukoht:
Auto:

#4

R Mai 28, 2010 19:11

Algselt postitas: figo01
Algselt postitas: tripp
Alustame lihtsaimast: õli ikka on mootoris?

selge see õli tase on normis

kas keegi ei oska siis selle asja peale midagi kosta
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

R Mai 28, 2010 20:39

Kui tase on normis, aga survet ei ole... a) pump ei löö, b) Kui pump OK, siis kaob surve mujale... Võimalusi liiga palju siin oletamiseks. Järeldus, ära sõida selle autoga või sa hakkad mootorit vahetama. Saan aru, et koha pealt pole Saabi spetsi võtta, aga odavam tuleb treila peal spetisalisti juurde viia, kui pärast sõitmise tagajärgi lappida.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#6

T Juun 15, 2010 14:11

http://www.serioussaab.co.uk/guide_pages/9600_P2.html

On the 6DE1 engine (tagged D308L by SAAB), cylinder liners can be a problem but it was discovered that in nearly all cases, the root cause of the failures was engine oil level dropping too low between services. The fix was ludicrously simple - increase the oil level and change the dipstick!


http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=2&t=38243&start=20


One theory is that the early cars had a dipstick that was wrong as the engine in the Saab was tilted over and the dipstick gave a false high reading leaving the engine starved of oil if the level dropped. This caused overheating with distorted the liner.


http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?p=863446


Saab's and Renault's 3.0s are prone to premature cylinder linders failure because of bad oil cooling systems. Opel have apparently sorted this out before fitting the engine in their cars (the 3.0 was first available in the Saab 9-5 in 2001 and the Renault VelSatis in 2002), but there still seem to be some isolated cases of complete engine failure.


Loodetavasti Trionic kommenteerib selle info tõelevastavust, aga põhjus nagu teemaalgatajal (vähe õli), (võimalik) tagajärg nagu enamusel (allavajunud hülsid) ja lahendus imelihtne (uus õlivarras ja rohkem õli).
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#7

T Juun 15, 2010 16:15

Sellele asjale ootaks ka mina kommentaare. Jääb nagu arusaamatuks, kuidas nii lihtne lahendus võiks abiks olla. Pealegi võib see õli juurdevalamine kurvasti lõppeda nagu ma antud linki lugedes aru sain.
Ja pealegi mis see uus õlivarras annaks?
figo01
Postitusi: 96
Liitunud: K Okt 10, 2007 19:26
Asukoht:
Auto:

#8

T Juun 15, 2010 20:27

seis selline et karter oli rauapuru täis pluss mingi raua tükk läbimõõduga 3 cm sai puhtaks tehtud õlivõtja ja tuli kustus aga rauapuru osas ei tea hetkel ehk nv lõpuks kui mootor laiali teab rohkem rääkida aga seis päris :wall: praegu
Vasta