Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Lähen sõltumatu vedrustuse peale. Bemari sild, hea lihtne paigaldada. Peaks olema ainult kolm punkti keresse. Ülejäänu kinnitub juba raamile. Tonnise silla ümbruse põhi ka väga sile, usun, et saab lihtne olema. Peab nüüd tuuningu jubinad ära müüma, siis saab edasi minna.
Olen selle teema püsilugeja olnud juba mõnda aega, vahepeal kiskus päris huvitavaks kuid leheküljel 32 hakkas nagu täiesti uus peatükk... ilma et eelmine oleks mingi kulminatsioonini jõudnud. Või jäi mul midagi kahe silma vahele? :freak:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ainus mis ma ütlen on see, et minu mõtted muutuvad hetkega ja siis peab kohe tegutsema. See tähendab aga seda, et väga mitu korda on asjad pooleli jäänud. Ja kõige suurem point on selles, et esisilla veol puudub täielikult FUN factor :)
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Eamasti on ehitamise juures selline asi,et kui jääb asi liiga pikalt venima,kaob nagu jaks ära sain seda oma klassiku ehitamise juures tunda.
Teed ja teed jõuad enam vähem lõppu, siis vaatad seda, mis algul tehtud sai -------(aiiiii kuradi kräpp tundub ja tahaks kõik uuesti teha) siis kaob nagu see isu ära ja tahaks nagu midagi muud
Kõik oleks lihtne, kui oleks hulga pappi ja tööjõudu, et oma ideid ellu viiia
Ideedest minul igatahes neist puudus pole------ puudu on vaid papp.
Teed ja teed jõuad enam vähem lõppu, siis vaatad seda, mis algul tehtud sai -------(aiiiii kuradi kräpp tundub ja tahaks kõik uuesti teha) siis kaob nagu see isu ära ja tahaks nagu midagi muud
Kõik oleks lihtne, kui oleks hulga pappi ja tööjõudu, et oma ideid ellu viiia
Ideedest minul igatahes neist puudus pole------ puudu on vaid papp.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mootorist jäin ilma aga pole hullu, soetame hiljem. Praegu aga sain tagasilla kätte. Pistan mõni päev alla ja vaatan mida kust lõikama/keevitama peab. Bmw E34 TDS, kiirema ülekandega kui bensakad. Siga palju kaalub ikka võrreldes originaaliga:mad: Kogu komplekt maksis 500.- , kardaani sain ka kaasa.
http://tuuning.hostzi.com/index.php?action=dlattach;topic=4.0;attach=39;image
http://tuuning.hostzi.com/index.php?action=dlattach;topic=4.0;attach=40;image
http://tuuning.hostzi.com/index.php?action=dlattach;topic=4.0;attach=39;image
http://tuuning.hostzi.com/index.php?action=dlattach;topic=4.0;attach=40;image
Algselt postitas: S9K
Mootorist jäin ilma aga pole hullu, soetame hiljem. Praegu aga sain tagasilla kätte. Pistan mõni päev alla ja vaatan mida kust lõikama/keevitama peab. Bmw E34 TDS, kiirema ülekandega kui bensakad. Siga palju kaalub ikka võrreldes originaaliga:mad: Kogu komplekt maksis 500.- , kardaani sain ka kaasa.
http://tuuning.hostzi.com/index.php?action=dlattach;topic=4.0;attach=39;image
http://tuuning.hostzi.com/index.php?action=dlattach;topic=4.0;attach=40;image
See halb koht tahab sisse logimist :(
Iga ratas veab and then some!
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma lihtsalt pidin mainima, üle 100,000 vaatamise juba. Äge! Lõikasin nüüd suure augu põhja sisse, pean silda ülespoole tõstma. See siis eeldab poolraamide ümber lõikust. Tagumine vedrustus on coilover, taha tuleb lõigata püstakutele uued kohad, sest bemari sild on kitsam. Vot mõnus töö jälle üle tüki aja.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Täna siis sai auku suuremaks lõigatud. Netist leidsin ka mõne pildi, kus nagu silla raam kere suhtes asub. Raami alumine osa asub samal kõrgusel, mis kerel karbi äär. Silla raami osa teen kitsama otstest, et ei peaks autot nii palju lõikuma. Kui raami puksi pesad tõsta ca 10cm sissepoole, siis mahub raam täpselt karpide vahele ära. Poolraamid tuleb aga uued ehitada. Seejärel diffri kinnitus ja siis amordi püstakute augud. Ning varsti ongi auto jälle ratastel. Jäle lihtne ikka.:drive: Mõni pilt ka äkki homme.
Küsimus kah lugejatele. Praegu asub silla raam suurtel kummi puksidel. Kas oleks mõistlik puksid üldse ära kaotada? Muidu asendatakse kummi puksid uretaanidega. Mõni aga paigaldab hoopis alumiinium puksid originaal pesadesse. Kuna ma lõikan silla raami otstest lühemaks, siis oleks mõistlik ehk üldse lasta uued otsad treida. Kust lihtsalt polt läbi läheb. Täis jäigalt kere külge.
Küsimus kah lugejatele. Praegu asub silla raam suurtel kummi puksidel. Kas oleks mõistlik puksid üldse ära kaotada? Muidu asendatakse kummi puksid uretaanidega. Mõni aga paigaldab hoopis alumiinium puksid originaal pesadesse. Kuna ma lõikan silla raami otstest lühemaks, siis oleks mõistlik ehk üldse lasta uued otsad treida. Kust lihtsalt polt läbi läheb. Täis jäigalt kere külge.
Pean mainima, et kere ümberehitusega peaks kindlasti arvestama kõikide jõududega, mis uues konstruktsioonis tekivad.
Räägin seda selle pärast, et mul üks tuttav tegi maasturil raami ja kere pikemaks, aga ei arvestatud õigesti välja kõiki kaasnevaid jõudusid.Kuudi ühendus raamiga lahendati ka valesti.Sellele järgnes see, et kuudi kapitaalsesse ehitusse läinud tohutud summad olid poole aasta pärast juba küsitava väärtusega.Jeepide raami materjal on vedruterase laadne ja annab pikendamisel esi- ja taga osal rohkem väändesse minna.Ja logistas kuudi peal mõne koha pealt lõhki(praod tulid sisse).Ma olen üht tugeva tagaotsa pauguga raamiga maasturit remontinud ja tean, mida see raam tähendab.25 tonnise tungiga kangutasin raami sirgeks ja nägin, kuidas järgi annab, aga kui pinge tagant maha võtsin, läks vanasse asendisse tagasi.
See võrdlus ei ole muidugi päris õige, aga sellele kere tugevusele peab mõtlema.Tonnise kogu vedu on asetatud lanseronide, esipostide ja tulemüüri vahele ja seda toetab alumine poolraam.Tegib tugev karp.Kui nüüd vedav sild viia taha, siis tekib ju keres tohutu vääne.Tonnise küljekarbid on ju naljamäng- kaks õhukest plekki, vaid mõned üksikud kolmandad siduvad sillad on sees.Sumpatunnel on ka hädine.Tagaotsas puuduvad lanseronide pikendused põhja alla.
Seega, et seda asja sõlme ei keeraks, siis tuleb selles osas midagi ette võtta.Ma olen luukpära tonnisega nii sõitnud, et esiklaasi ei ole ees ja putka sõna otses mõttes logises peal.Ainult klaasil on juba suur siduv jõud.Ehk siis ülalpool on kerel ka kehv karp, mis kere väänet hoiaks.
Räägin seda selle pärast, et mul üks tuttav tegi maasturil raami ja kere pikemaks, aga ei arvestatud õigesti välja kõiki kaasnevaid jõudusid.Kuudi ühendus raamiga lahendati ka valesti.Sellele järgnes see, et kuudi kapitaalsesse ehitusse läinud tohutud summad olid poole aasta pärast juba küsitava väärtusega.Jeepide raami materjal on vedruterase laadne ja annab pikendamisel esi- ja taga osal rohkem väändesse minna.Ja logistas kuudi peal mõne koha pealt lõhki(praod tulid sisse).Ma olen üht tugeva tagaotsa pauguga raamiga maasturit remontinud ja tean, mida see raam tähendab.25 tonnise tungiga kangutasin raami sirgeks ja nägin, kuidas järgi annab, aga kui pinge tagant maha võtsin, läks vanasse asendisse tagasi.
See võrdlus ei ole muidugi päris õige, aga sellele kere tugevusele peab mõtlema.Tonnise kogu vedu on asetatud lanseronide, esipostide ja tulemüüri vahele ja seda toetab alumine poolraam.Tegib tugev karp.Kui nüüd vedav sild viia taha, siis tekib ju keres tohutu vääne.Tonnise küljekarbid on ju naljamäng- kaks õhukest plekki, vaid mõned üksikud kolmandad siduvad sillad on sees.Sumpatunnel on ka hädine.Tagaotsas puuduvad lanseronide pikendused põhja alla.
Seega, et seda asja sõlme ei keeraks, siis tuleb selles osas midagi ette võtta.Ma olen luukpära tonnisega nii sõitnud, et esiklaasi ei ole ees ja putka sõna otses mõttes logises peal.Ainult klaasil on juba suur siduv jõud.Ehk siis ülalpool on kerel ka kehv karp, mis kere väänet hoiaks.