Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK
Oman siis ka nüüd turboga Tonnist. Ennem oli sedaankerega ja ilma turbota 2.0 mootor ja olin sellega ka rahul. Aga kui ma hakkasin foorumis rohkem lugema ja nägin ,et kõik kiitsid turbo mootoreid taevani, siis tekkis ka kadedus endale turbo mootoriga Saab endale muretseda. Oli ka mingid nõudmised valmis pandud, et milline peaks see auto olema siis enamvähem- nahksisu, turbo, kindlalt manuaal kast, võiks olla 2.0 mootor ja sedaan kerega ka kuna meeldib rohkem. Sedaankerega autosid Eestis eriti ei liigu ja sai võetud luukpära. Kuna alles pooleli on ka tudengielu, siis midagi üle 30 tuhande krooni maksvat ma lubada ei saanud.
Autoga olen nüüd sõitnud 2 nädalat ja pea 1000 km. Esimese asjana lasin teha kohe hoolduse. Auto on heas korras, kerel ühtegiroosteplekki pole. Tulnud on ta šveitsist, Eestis olen esimene omanik, ülevaatuselt sai puhtalt läbi.
Pisikesi vigu olen avastanud:
Salongi temp. andur uriseb(peab ära puhastama)
Klaasipesuvedelikku lasi kuskilt paagi juurest läbi aga peale Tartust Saaremaale sõites enam ei lase läbi
Täistuled tulevad mõnikord autot käivitades peale(põhjusest olen niipalju aru saanud ,et viga on relees olevates jootmetes)
Autoga olen väga rahul- minek on tunduvalt parem, kui ilma turbota mootoril. Nüüd on natuke vaja raha koguda ja siis natuke neid kw juurde saada, et saaks lps'st natuke võimsam masin.
Aastaks on tal 1996 aasta lõpp ehk siis MY1997
Kahjuks ma ei oska arvutist otse pilte lisada:conf:
Autoga olen nüüd sõitnud 2 nädalat ja pea 1000 km. Esimese asjana lasin teha kohe hoolduse. Auto on heas korras, kerel ühtegiroosteplekki pole. Tulnud on ta šveitsist, Eestis olen esimene omanik, ülevaatuselt sai puhtalt läbi.
Pisikesi vigu olen avastanud:
Salongi temp. andur uriseb(peab ära puhastama)
Klaasipesuvedelikku lasi kuskilt paagi juurest läbi aga peale Tartust Saaremaale sõites enam ei lase läbi
Täistuled tulevad mõnikord autot käivitades peale(põhjusest olen niipalju aru saanud ,et viga on relees olevates jootmetes)
Autoga olen väga rahul- minek on tunduvalt parem, kui ilma turbota mootoril. Nüüd on natuke vaja raha koguda ja siis natuke neid kw juurde saada, et saaks lps'st natuke võimsam masin.
Aastaks on tal 1996 aasta lõpp ehk siis MY1997
Kahjuks ma ei oska arvutist otse pilte lisada:conf:
Regular Saab Guy
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jeah! tore lugeda. aga jutus on juba näha süveneva haiguse sündroome. aga tea, et see pole ravitav. seega tunnen kaasa.
mõni pilt oleks kah kena.
mõni pilt oleks kah kena.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Eks see ole jah üks haigus/sündroom aga mulle igatahes meeldib:P
Lugesin seda pildi lisamise kohta ja proovisin aga ei tulnud midagi välja. Alles nüüd sain aru, et see pilt mida tahtsin lisada on 2,5 mb.
Proovin uuesti lisada.
Lugesin seda pildi lisamise kohta ja proovisin aga ei tulnud midagi välja. Alles nüüd sain aru, et see pilt mida tahtsin lisada on 2,5 mb.
Proovin uuesti lisada.
Regular Saab Guy
Veel küsimus, et mida täpsemalt võib tähendada see Swiss Edition?
Seda ma saan aru ,et Šveitsi jaoks toodetud aga kas see erineb kuidagi teistest tonnistest?
Kaasas oli veel hooldusraamat, mis on enamvähem täidetud, läbisõit 270 tuhat. Loodan, et ketid on vahetatud ja lähiajal tunda ei anna.
Sisemuseks must nahk, mis on tehtud Saabile(lipikas peatoe küljes)
Seda ma saan aru ,et Šveitsi jaoks toodetud aga kas see erineb kuidagi teistest tonnistest?
Kaasas oli veel hooldusraamat, mis on enamvähem täidetud, läbisõit 270 tuhat. Loodan, et ketid on vahetatud ja lähiajal tunda ei anna.
Sisemuseks must nahk, mis on tehtud Saabile(lipikas peatoe küljes)
Regular Saab Guy
Need Editionid ,Anniversaryd ja Limitedid on selleks et inimesed rohkem neid mudeleid ostaksid.Millegiga peab ju teistest üle olema.Tavaliselt swiss editionid on plüüssisuga ja natuke vähem lisasi kui muidu.Anniversaryga saad kaasa kõik lisad.Lähipäevil on üks 97a Anniversary tulekul Tartusse.Hind ca.34000.-kr
Nüüd siis selline asi ,et täistuled ei lähe üldse peale ja päevatuled on ainult siis peal, kui lüliti on nullis ehk kõige vasakul pool. Releed(esitulede ja lampcontrol) tulid just parandusest, paar viga oli nendes olnud ja sai ära parandatud.Kaitsmed vaatasin läbi, korras. Oskab äkki keegi aidata?
Regular Saab Guy
Minu vanal tonnisel olid umbes samad probleemid tuledega ja lamp control - releed terved. Viga oli pöördlülitis, õigupoolest küll selle juhtmetes, millest pooled olid lahti tulnud. See on küll väga haruldane viga, aga mine tea. Tõmba lüliti korraks ära ja vaata, mis seal taga toimub, kui sealt on korras, siis on vähemalt üks koht jälle vähem, mida kahtlustada Edu otsimisel!
Vahetatud esimesed piduriklotsid, termostaat ja parema pooltelje kumm. Nüüd tõuseb temp. näidik keskele.
Aga on üks probleem- nimelt vabakäigul pöörded kõiguvad vähe(umbes 100 pöörde kandis) ja kui pidurdada vabakäigul siis lähvad pöörded väga madalale 500 ja alla selle...nii et peaaegu sureb välja. Oskab keegi aidata mind ja ütelda, mis võib selle põhjus olla? Kas äkki tühikäigu mootor?
Aga on üks probleem- nimelt vabakäigul pöörded kõiguvad vähe(umbes 100 pöörde kandis) ja kui pidurdada vabakäigul siis lähvad pöörded väga madalale 500 ja alla selle...nii et peaaegu sureb välja. Oskab keegi aidata mind ja ütelda, mis võib selle põhjus olla? Kas äkki tühikäigu mootor?
Regular Saab Guy
Auto käis siis täna Tartus Carring'is diagnostikas ja veermiku kontrollis. Vaja on vahetada tagumised stabika varda puksid, parempoolse esimese õõtshoova tagumine puks ja ka plokikaane ühest nurgast oli õli natuke läbi tulnud. Arvatavasti ka siis polikaane tihendi vahetus vaja teha. Mootor on täitsa tip top ja sain isegi komplimendi ,et selle aasta kohta on auto väga heas korras, mis jälle mullegi tegi meelehead kuna see auto sai ostetud väga hea hinna eest.
Regular Saab Guy
Sai nüüd Tallinnas Audaceris käidud ja ära vahetatud plokikaane tihend. Sellega koos sai veel klapisääretihendid ära vahetatud ja klapipesad üle lõigatud, väljalaskekollektori tihend vahetatud, 9-5 BPC klapp lisatud ning jahutusvedeliku ja õli vahetus ka tehtud.
Kõige parem osa oli muidugi see, et 110kw on nüüdseks läinud, asemel on teoorias 170kw, mis on kõvasti rohkem kui ma alguses lootsin. Vääne kasvas siis 220Nm'lt 350Nm'ni. Selle eest tänud Sebastianile ja CR Saab Performance'ile. Küll aga ei meeldinud selline asi sidurile ja tänu tema pirtsutamisele ootab järgmise asjana nimekirjas siduri vahetus.
Veel tuli välja, et oleks vaja ka ketimajandus ära vahetada. Küll see vana auto jaksab ikka raha küsida. Aga sõidumõnu on selle eest:thumb:
Kõige parem osa oli muidugi see, et 110kw on nüüdseks läinud, asemel on teoorias 170kw, mis on kõvasti rohkem kui ma alguses lootsin. Vääne kasvas siis 220Nm'lt 350Nm'ni. Selle eest tänud Sebastianile ja CR Saab Performance'ile. Küll aga ei meeldinud selline asi sidurile ja tänu tema pirtsutamisele ootab järgmise asjana nimekirjas siduri vahetus.
Veel tuli välja, et oleks vaja ka ketimajandus ära vahetada. Küll see vana auto jaksab ikka raha küsida. Aga sõidumõnu on selle eest:thumb:
Regular Saab Guy
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Algselt postitas: saabionu
Need Editionid ,Anniversaryd ja Limitedid on selleks et inimesed rohkem neid mudeleid ostaksid.Millegiga peab ju teistest üle olema.Tavaliselt swiss editionid on plüüssisuga ja natuke vähem lisasi kui muidu.Anniversaryga saad kaasa kõik lisad.Lähipäevil on üks 97a Anniversary tulekul Tartusse.Hind ca.34000.-kr
Ei tea kas ikka saad kaasa kõik lisad? Sõbral on üks anny ja tollel pole elektri istmeidki ja igasugu kontrolle tal ka peal pole.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: KorK
Kõige parem osa oli muidugi see, et 110kw on nüüdseks läinud, asemel on teoorias 170kw, mis on kõvasti rohkem kui ma alguses lootsin. Vääne kasvas siis 220Nm'lt 350Nm'ni. Selle eest tänud Sebastianile ja CR Saab Performance'ile.
170kW LPT vurriga:?
__In Boost We Trust__
Selle vurriga on võimalik ka 190kW. Teoorias, ehk siis mitte väga kauaks ;)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14298
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mis jutt? Sa võid öelda, et su auto on sealt tagumisest otsast, sest sul on MY 97, mis oli VIIMANE.. peale seda ei olnud midagi.. ma täiesti usun , et jupp numbriga 8744070 on sinu jaoks hea siduriketas. (EPC ütleb ja et numbrist X kuni Y... aga et sul on viimase otsa auto, siis ongi seal Y lähedal).
Teine variant, vaheta töökoda.. kellegi vastu, kes teab, millest räägib. Sa oled käinud mõnes...
Teine variant, vaheta töökoda.. kellegi vastu, kes teab, millest räägib. Sa oled käinud mõnes...