Mul ühtäkki tekkinud selline mure, et kasutada olev SAABike kipub ühtäkki 90+ kiirustel vibreerima. Alguses tuleb kuskil seal 90 juures ka peegelsiledal teel roolile tugev vibratsioon sisse ning paar korda on juhtunud ka nii, et terve auto vibreerib, kuni sinnamaani välja, et kõrvalistmel istunud vanaisa tõdes, et tõepoolest terve auto vibreerib :freak:
Oskab keegi ehk pakkuda, milles asi olla võiks?
Autoks siis, nagu kõrvaltki näha, 2000. aasta 9-3 Aero
Kummaline vibratsioon
Esimene asi mees, vaata oma rehvid üle ning balanseerimine. Kui rehvid peaks nagu tibens olema siis järgmisena vedrustus. Teisiti öeldes amordid vaata üle. Endal on 9000-ga sama ikaldus miskipärast tuli jummala lambist 150+ km/h kiirusel tuli vibra sisse. Pärast esi amortide vahetust ja silla regulli on nagu täitsa uus auto.
Iga ratas veab and then some!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Poleks uskunud aga hangest või väga lumistelt metsateedelt läbi murdmisel velje sisepinnale ladestuv lumi võib põrgut tekitada. Nädalavahetuse Kõrvemaa mõningad pea läbimatud teed (poolikuveolise mõistes muidugi) aga selle eest imeilusad, ähvardasid pärast asfaldil auto molekulideks lammutada.
Vibratsiooni võivad tekitada ka liigselt kulunud piduriklotsid.
Tallinn-Tartu peal sõites oli mul vahepeal hullumaja, selline tunne, et viskab auto tee pealt minema, käisin tasakaalustamas ja lasin igatpidi kontrollida, aga ei aidanud miski. Vibratsioon aga ei olnud pidev, vahelduva eduga ja erineva tugevusega!!!
Peale esimeste klotside vahetust on vibra kadunud (suur üllatus minu jaoks, et ka need vibreerimist põhjustavad:freak: ) , vibratsioon aga tuli vist sellest, et juhipoolne klots oli a´la 2x rohkem kulunud, kui kõrvalistuja poolne, nii et soovitan kontrollida!!!!
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2388
Tallinn-Tartu peal sõites oli mul vahepeal hullumaja, selline tunne, et viskab auto tee pealt minema, käisin tasakaalustamas ja lasin igatpidi kontrollida, aga ei aidanud miski. Vibratsioon aga ei olnud pidev, vahelduva eduga ja erineva tugevusega!!!
Peale esimeste klotside vahetust on vibra kadunud (suur üllatus minu jaoks, et ka need vibreerimist põhjustavad:freak: ) , vibratsioon aga tuli vist sellest, et juhipoolne klots oli a´la 2x rohkem kulunud, kui kõrvalistuja poolne, nii et soovitan kontrollida!!!!
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2388
Pidurid nõuavad samamoodi süstemaatilist hooldust,nagu ka kõik muu masina külge kuuluv.Klotsi- ja õlivahetus pole hooldus. (veidi OT)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See kummaline vibratsioon ongi kõige hullem, sest kui viga ei ole ,siis on raske seda eemaldada. Mul on selline jama täita aktuaalne, nimelt tekkis vibra rooli siledal teel sõites, viisin auto kontrolli ja vahetati esimesed piduriklotsid ja tasakaalustati rehvid üle, õhtul sõitma minnes ilmnes ,et asi hullem, rool värises ikka jõhkralt.
Kahtlesin tasakaalustuses ja viisin järg. päev teise kummitöökotta kontrolli. Ilmnesgi et 120 g oli raskust rohkem, see ikka jõhkralt palju ju. Ok, tasakaalustati ja avastati, et rehvid kulunud ja veits viskavad , panin siis teised kasutatud rehvid (215/55/R16) alla ,vähemalt sirged. Proovisõidul ilmnes, et ikka väike vibra 100- ga sõites sees, tasakaalustati uuest ja asi ei muutunud. Väike värin roolis aga ei häirind, sest ees oli pikem sõit (2000 km) järjest. Sain sõidul käidud ja vibra roolis suht olematu. Aga nüüd tuli värin pidurdades rooli (piduripedaal ei värele), sõites sajaga rool ei värise aga kui pidurdad hoo maha, siis veits väreleb ja tunda on just 40-70km/h kanti. Isegi linnas sõites ja pidurdades esimest korda on värin just väiksel kiirusel suur. Käisin jälle kontrollis--- avastati, et amordi ülemine padi kolksub ja muu kõik ok. Kas see padi saab värinat põhjustada?
Olen lasknud reg. silla ,kontollida kettad ,puksid korras. Rehvid o muidugi kulunud aga see ei tohiks ju põhjus olla? Väike värin on roolis suurel kiirusel aga kuni 120-ni kõik ok. Minu pea ei võta enam kinni, kas on mingi tüüpviga äkki või vähemalt oskab keegi aidata. :wall:
Kahtlesin tasakaalustuses ja viisin järg. päev teise kummitöökotta kontrolli. Ilmnesgi et 120 g oli raskust rohkem, see ikka jõhkralt palju ju. Ok, tasakaalustati ja avastati, et rehvid kulunud ja veits viskavad , panin siis teised kasutatud rehvid (215/55/R16) alla ,vähemalt sirged. Proovisõidul ilmnes, et ikka väike vibra 100- ga sõites sees, tasakaalustati uuest ja asi ei muutunud. Väike värin roolis aga ei häirind, sest ees oli pikem sõit (2000 km) järjest. Sain sõidul käidud ja vibra roolis suht olematu. Aga nüüd tuli värin pidurdades rooli (piduripedaal ei värele), sõites sajaga rool ei värise aga kui pidurdad hoo maha, siis veits väreleb ja tunda on just 40-70km/h kanti. Isegi linnas sõites ja pidurdades esimest korda on värin just väiksel kiirusel suur. Käisin jälle kontrollis--- avastati, et amordi ülemine padi kolksub ja muu kõik ok. Kas see padi saab värinat põhjustada?
Olen lasknud reg. silla ,kontollida kettad ,puksid korras. Rehvid o muidugi kulunud aga see ei tohiks ju põhjus olla? Väike värin on roolis suurel kiirusel aga kuni 120-ni kõik ok. Minu pea ei võta enam kinni, kas on mingi tüüpviga äkki või vähemalt oskab keegi aidata. :wall:
Algselt postitas: daags
Kui sul k2pp sees, siis vii kuhugi auto esindusse. Ennemuiste kui t88tasin UM-s siis seal tegime vajadusel ikka v2ga head t88d, pluss velje pesu masin oli suht OK.
Selles mõttes küll, et kui tahad ÜBER teenindust, siis vii Lexus Tallinn'asse. Tulemus on garanteeritud.
terv, teager
Kui soovi on, võin teha, kuid see nokkimine ja puhastamine võtab veidi rohkem aega kui tavaliselt.
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: daags
Kui sul k2pp sees, siis vii kuhugi auto esindusse. Ennemuiste kui t88tasin UM-s siis seal tegime vajadusel ikka v2ga head t88d, pluss velje pesu masin oli suht OK.
Selles mõttes küll, et kui tahad ÜBER teenindust, siis vii Lexus Tallinn'asse. Tulemus on garanteeritud.
terv, teager
Ei tea kas asi on märgis mis kapotil, kahtlen. Igal pool on ju vaid inimesed. Küsimus pigem, kes teeb oma tööd südamega ja kahjuks ka küsimus, et kes viitsib jännata. Pigem neutraalselt võttes usaldaksin natuke rohkem motiveeritud nurgatagust kohta kui esindust.
Näide ka: sain kord justnimelt Lexuse hooldusest (tol ajal teostas seda Amserv) sellise kogemuse, et juhiuks oli tõstukile ajades selgelt vastu tõstukiposti mingit vedrukaitset löödud (kaitsekumm oli kadunud sealt). Öeldi ainult, et ei tea midagi ja kehitati õlgu. Ajasin siis auto tõstuki juurde tagasi ja võrdlesime selle vedru asetust suhtes uksega - alles siis tunnistati viga!
Mis puutub aga teenusesse kui sellisesse, siis peaks olema tegelikult elementaarne, et pestakse puhtaks, võetakse vanad liimijäljed maha jne... Ka see vana liimijälg ju kogub mustust ja lõpuks mõjutavad need aastate jooksul pandud vanade tasakaalustuste jäljed ka igat järgmist balansseerimist. Lisame sinna veel pigi ja muu sodi mis tekib ja ongi konkreetne pesemise vajadus ju olemas.