K: õlivanni eemaldamine

Vasta
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#1

tere,kas keegi viitsiks kirjeldada kuidas äravõtta karteripõhi,või äkki on mõni tark nõuanne,nipp mida peaks teadma tahaks sõela ülevaadata(õlivõtturioma)aga ennem küsiks nõu mis tuleks lahti lasta või veel midagi97a.9-5,2,3t 125kw
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#2

Ei pole seal keerulist midagi. T40 võti ja tuld. Mõni polt on paras keberniit lahti tulema. (kehva ligi pääseda) Peale downpipe pole midagi vaja eemaldada. Sain muidu hakkama.

Aga kohustuslikuks tuleks see asi küll teha. Puhastasin oma masinal sõela paar nädalat tagasi ja üsnagi palju oli mudru sinna korjanud... :gun:
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

Ei mingeid Torxe.
Tavalised "8" poldid on. "13" võtmega:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#4

Heh ... ju ma siis ise panin eelmine kord teised :D

Huvitav miks küll :conf:
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#5

downpipe mis see on eestikeeles,kas see plastik kate?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#6

ei .. summuti esimene ots katalüsaatoriga... ja lambda andur(id) tuleb siis ka lahti lasta

edit: kui juba seal kandis madistada, siis võiks ka õlirõhu klapi otsakaane sees üle vaadata ....
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#7

karm siis
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: Homersimpson
ei .. summuti esimene ots katalüsaatoriga... ja lambda andur(id) tuleb siis ka lahti lasta

edit: kui juba seal kandis madistada, siis võiks ka õlirõhu klapi otsakaane sees üle vaadata ....
äkki saad ka seda tööd kirjeldada,ma varsti oma saabiga tagasi,mis kunagi sai puuse sõidetud
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#9

Ei midagi erilist ...

Lisatud failid
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#10

sai nüüd see põhi lahti võetud ja puhastatud,oli küll kivmioodi tükke sõelaküljes seeliseid nagu peen gruus,rauapuru polnud,aga ennem seda õlitulii vilgutas kunagi paarkorda,kas tõesti siis selle viga?endale jäi imelik tunne et kuidas ta seda õli pärast võtab kui see toru ju katreri põhja küljes,ise ei vadanud kas tasinna kas peab kuskile puksi otsa minema,või kudas,hakkasin alles peale kokkupanekut mõtlema
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: Homersimpson
ei .. summuti esimene ots katalüsaatoriga... ja lambda andur(id) tuleb siis ka lahti lasta

edit: kui juba seal kandis madistada, siis võiks ka õlirõhu klapi otsakaane sees üle vaadata ....
mida see klapp teeb,kas ta tähis lahivõta
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Vasta