k:tulede sisse välja lüliti kohta
pole ammu enda saabiga sõitnud ja ei mäleta kas tulesid saab üldse välja lülitada?minuomal põlevad pooltuled ka null asendis kui süüde sees,kuidas teie 9-5 tel on?äkki mul lüliti seismisega pees või mingi reele ei toimi,või peabki nii olema,jama asi igakord ju käivitamisel sööb akut
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14461
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See vist progemise värk. Niiet kui 0 asendis põleb, siis on see normaalne. Ei söö ta sul midagi akut nii palju, et sellest midagi juhtuks. Kusjuures külmal ajal võib sellest hoopis kasu olla..
Enne süüte keeramist koormad akut, see soojeneb pisut ja väljastab tänu sellele pisut rohkem särtsu..
Eelduseks on muidugi korralik aku, mitte 3 aastat tagasi kasutuskõlbmatuks tunnistatud duracelli patarei..
NG-l oli mul juhipoolse ukse taga asuvas kaitsmepesas koht nimega "daytime driving lights" tühi. Panin sinna kaitsme sisse ja nüüd süüte sissepanemisel lähevad ka tuled põlema. Vb on 9-5-l ka nii. Siis võib soovi korral kaitsme välja võtta 
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: warum
pole ammu enda saabiga sõitnud ja ei mäleta kas tulesid saab üldse välja lülitada?minuomal põlevad pooltuled ka null asendis kui süüde sees,kuidas teie 9-5 tel on?äkki mul lüliti seismisega pees või mingi reele ei toimi,või peabki nii olema,jama asi igakord ju käivitamisel sööb akut
See väike törts ei ole just märkimisväärne. Kui just mõne teise autoga tulede sisselülitamise kommet pole tekkinud, siis pole mõtet seda torkima hakata. Vastasel juhul hakkad unustama nupu keeramist iga kord.


