Ostsin omale 9000 2.3 turbo 143 kw 1991, mis oli süütekassetti rikkega, 2 silindrit ei töödanud. Vahetasin kasseti ära, aga auto käia ei taha. Plärtsub ja pläristab, tühikäiku pole pöördesse minna ei taha , ja nagu saaks palju kätte. kui aga õhulugeja (see peale õhupuhastajat kohe) pistik lahti päästa hakkab auto normaalselt tööle, mootor käib ühtlaselt isegi mingi tühikäik on 500 rpm i juures, Kas see näitab et õhulugeja on sassis või on viga hoopis mingis muus asjas? Äkki kellelgi kogemusi sellise asjaga, ja viga tuleb otsida hoopis mingi ime koha pealt?
Mis signnali ta saab kui õhulugeja ära võtta, kas selle, et õhku lendab palju sisse või just õhku tuleb vähe, või jääb mingi varu asendisse. Äkki kellelgi on mingeid skeeme andurite ja asjade kohta, saaks juhtmed ära kontrollida.
Ja mis värk on see, et mul passis 143kw ,aga igasugused muud kataloogid ja asjad näitavad nagu 147kw . Kumb see õigem on ?
