Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Sai siis ka Saabide perekonda astutud. Septembri lõpus sai see soetatud, ja tundub, et sattusin väga hea isendi otsa sest sõitnud on see kõigest 140 000 ja kindlasti on see näit ka õige, interjööri, eksterjööri ja erinevate detailide välimuse järgi, samuti ka nullist 135 000-de kilomeetrini täidetud hooldusraamat. Nii seest kui väljast näeb välja praktiliselt uus, roostet ei ole kuskil ja ühtegi mõlki ega iluviga samuti mitte. Mootor töötab ideaalselt ja veermik on ka alt poolt läbi uuritud, mis oli korras. SID oli natuke häirivalt palju omadega läbi, seega sai täna ka see internetist leitavate õpetustega korda tehtud, ja kusjuures edukalt (1 pikiriba jäi ainult pimedaks, ja seda ka raadiokanali juures). Esimesed asjad mis esimestel päevadel harjumist nõudsid muidugi, on süüteluku asukoht ja see "must do" asi kui auto ära parkida - see tagurpidikäigu süsteem, aga see ongi omapärane. LPT kohta on jõudu küll, pole samas enne ka ühtegi turbomootoriga autot omanud, aga vaatab mis järgmine suvi teeb, ahvatlus on seda FPT'ks muidugi teha. Mis ma siis veel oskan öelda, superrahul lihtsalt. :thumb:
Ajaloost veel nii palju, et 2 omanikku, 1. brüsselis saadik ja 2. viimased paar aastat Saabidest lugu pidava eestlase käes.
Ajaloost veel nii palju, et 2 omanikku, 1. brüsselis saadik ja 2. viimased paar aastat Saabidest lugu pidava eestlase käes.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Internetist leitava õpetuse järgi tati ja tahtejõuga SID-i parandamine viib paraku sinna, et varsti ei anna seda ka enam remontida (uut kaablit panna) ja siis tuleb lihtsalt kordades suurema raha eest uus muretseda. Varsti tulevad kindlasti mingid evangelistid mulle vastu vaidlema ja mind maa sisse tampima selle jutu eest ("aga mul ju käib juba aaaaammmuuuuuu, kui ma seda teibi ja pastapliiatsiga mäkerdasin"). Kordades kindlam lahendus on lasta see 1400 raha eest GARANTIIGA ära remontida. Uus SID maksab vist mäletamist pidi 4-5k
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kusjuures mulle meeldib selle auto juures juhi põhjamatt- paistab täitsa selle auto oma olema ja kenasti istub kohal. ja äärtega, mis ei lase lumel mujale vahele sulada!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Matid tunduvad olema "rensi", pehme plastik. Ostsin NG-sse sellised ~10a tagasi. Juhipoolsel murdus 5-6 a pärast see lapakas ära, mis pedaalide alla ulatub, parempoolne on siiani kasutusel ja korralik.
Jäigemad kui kumm ja seega väga mugav vett ja lörtsi välja kallata aga kipuvad liikuma jalgade all. Proovisin juhi mati põhja alla mitmeid takjaribasid kleepida, eriti ei aidanud.
Jäigemad kui kumm ja seega väga mugav vett ja lörtsi välja kallata aga kipuvad liikuma jalgade all. Proovisin juhi mati põhja alla mitmeid takjaribasid kleepida, eriti ei aidanud.
Algselt postitas: ivomets
kusjuures mulle meeldib selle auto juures juhi põhjamatt- paistab täitsa selle auto oma olema ja kenasti istub kohal. ja äärtega, mis ei lase lumel mujale vahele sulada!
Kas ma olen ainuke, kes ivometsa jutus irooniat tunnetab? Vabandust kui seda seal pole, aga mina tean, et viskasin sellised porimatid välja ja hakkasin neid suisa vihkama. Selle serv läks pedaalides kanna alla ja segas sajaga (mitte otseses mõttes ) sõitmist :gun:
Motorhead andis tasuta originaalid :drive:
(ega ma SIDiga muud nalja ei teinud, kui lihtsalt täppisin õrnalt need kontaktid üle ja panin kokku tagasi, eks see paistab ju tulevikus, kas ja kui kaua ta püsib).
Aga kummimatid mulle meeldivad, sest seda pläga ja nüüd sügisel ka puulehti ja muda on meil Eestis nii palju, et tõesti iga nädal ma salongipesu teha ei saa, siis on selline matt kasulik ja vähemalt juhipoolne ei ole kuhugi sõitnud, ei istme alla ega pedaalide alla, ilusti püsib paigas.
Aga kummimatid mulle meeldivad, sest seda pläga ja nüüd sügisel ka puulehti ja muda on meil Eestis nii palju, et tõesti iga nädal ma salongipesu teha ei saa, siis on selline matt kasulik ja vähemalt juhipoolne ei ole kuhugi sõitnud, ei istme alla ega pedaalide alla, ilusti püsib paigas.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: vallikas
Kas ma olen ainuke, kes ivometsa jutus irooniat tunnetab? Vabandust kui seda seal pole, aga mina tean, et viskasin sellised porimatid välja ja hakkasin neid suisa vihkama. Selle serv läks pedaalides kanna alla ja segas sajaga (mitte otseses mõttes ) sõitmist :gun:
Motorhead andis tasuta originaalid :drive:
minu jutus on kõik puhas kuld; ei mingit irooniat.
sellised kauss matid, mis on tehtud täpselt kohale istuvana, mitte mingid universialid, on väga head!
kõik soga jääb matipeale ja saad ühe korraga välja kallata.
talvel kui päeva jooksul 10 korda sõitmas käid, siis koguneb sinna ikka üksjagu.... ja hea kui see kuskile vahele ei voola.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Midagi libat küll ei ole, 3. pildil on näda, et armatuuri vasakul on näha ühte pisikest vidinat (tablood) mis näitab automaatselt tagurpidi käigu sisse pannes, kui kaugel ja kummal pool objekt on ja detsimeetri täpsusega meetreid näitab ka. Päris mugav isegi, kuna juhist tahapoole jääb päris palju autot (minu üllatuseks Üüratult suur pagasiruum on) siis on hea teada millal edasi tagurdada ei maksaks.
Veel on hea teada, et kui need andurid porised on, siis ei maksa neid väga usaldada.
Sinu rensi matid ei ole kummist, pigem pehme plast on.
Muide meie tekstiilmattide ja kliimaga 9-5-l on klaasid seest iga kell _oluliselt_ vähem udused (ja auto üldse palju kuivem seest kuigi kliima ei ole kogu aeg sees) kui kaussmattidega aga ilma kliimata NG-l. Ja ma olin ikka väga usin tühjakskallaja. Ei tea, kas see on vaid meie NG eripära (auto soojeneb ka 3x aeglasemalt kui 9-5) aga nende 2 auto põhjal ütleks, et suht savi, mis matid on. Peaasi, et auto kiirelt soojeneb ja kliima töötab.
Sinu rensi matid ei ole kummist, pigem pehme plast on.
Muide meie tekstiilmattide ja kliimaga 9-5-l on klaasid seest iga kell _oluliselt_ vähem udused (ja auto üldse palju kuivem seest kuigi kliima ei ole kogu aeg sees) kui kaussmattidega aga ilma kliimata NG-l. Ja ma olin ikka väga usin tühjakskallaja. Ei tea, kas see on vaid meie NG eripära (auto soojeneb ka 3x aeglasemalt kui 9-5) aga nende 2 auto põhjal ütleks, et suht savi, mis matid on. Peaasi, et auto kiirelt soojeneb ja kliima töötab.
Veel paar pilti.
Maanteesõidud on supermõnusad selle autoga Hea möödasõidukiirendus, madal müratase, küllaltki madal kütusekulu (täpselt 7,0) ja püsikiirusehoidja teeb pikad otsad lausa selliseks, et mitte ei oota kohale jõudmist, vaid tahaks et sõit ei lõpekski. :)
Maanteesõidud on supermõnusad selle autoga Hea möödasõidukiirendus, madal müratase, küllaltki madal kütusekulu (täpselt 7,0) ja püsikiirusehoidja teeb pikad otsad lausa selliseks, et mitte ei oota kohale jõudmist, vaid tahaks et sõit ei lõpekski. :)
Hea auto, nutikas foto! Austusavaldus lennunduse pioneeridele.
Kuna olen värskelt üsna sarnase 5-ukselise (ihkasin küll kupeed) omanik, tahaks küsida, mida räägib hooldusraamat auto ajaloost. Kas kett ja DI-kasett on juba vahetatud? Minu omal on must DI ja paber kinnitab, et see vahetati enne 2006. aasta jõule, kui auto oli läbinud 55826 km. Pärast seda on masin sõitnud (või peaks ütlema: parkinud) 10000 km!
Kuna olen värskelt üsna sarnase 5-ukselise (ihkasin küll kupeed) omanik, tahaks küsida, mida räägib hooldusraamat auto ajaloost. Kas kett ja DI-kasett on juba vahetatud? Minu omal on must DI ja paber kinnitab, et see vahetati enne 2006. aasta jõule, kui auto oli läbinud 55826 km. Pärast seda on masin sõitnud (või peaks ütlema: parkinud) 10000 km!
SAAB on tegusõna!
Algselt postitas: IQ*
Hea auto, nutikas foto! Austusavaldus lennunduse pioneeridele.
Kuna olen värskelt üsna sarnase 5-ukselise (ihkasin küll kupeed) omanik, tahaks küsida, mida räägib hooldusraamat auto ajaloost. Kas kett ja DI-kasett on juba vahetatud? Minu omal on must DI ja paber kinnitab, et see vahetati enne 2006. aasta jõule, kui auto oli läbinud 55826 km. Pärast seda on masin sõitnud (või peaks ütlema: parkinud) 10000 km!
Mootorid ja DI on erinevad.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui mitte midagi muud ei tee, peale cooleri lisamise, siis ei muutu midagi. turbo lag suureneb..:) Sest tee turbost mootorisse on pikem. Kui juba IC lisamine plaanis, siis tasuks juba ka soft vahetada ja BPC lisada (kui seda veel pole). Lihtsalt cooleri lisamine ei ole eriti keeruline töö.
Soft on stage 2 ja BPC ka juba olemas. Lag suureneb siis igaljuhul jah?
Mida teie soovitaksite, kas oleks coolerit vaja või mitte. Dynosse pole veel jõudnud, aga kuskil 210hp peaks praegu olema, palju siis pärast cooleri lisamist oleks ja kuhu see lisanduks (s.t kas alla otsa või pigem lõpu pöörete peale)? Mingit väänet lisanduks ka?
Ühesõnaga tegeleda selle lisamisega või pole väga mõtet?
Mida teie soovitaksite, kas oleks coolerit vaja või mitte. Dynosse pole veel jõudnud, aga kuskil 210hp peaks praegu olema, palju siis pärast cooleri lisamist oleks ja kuhu see lisanduks (s.t kas alla otsa või pigem lõpu pöörete peale)? Mingit väänet lisanduks ka?
Ühesõnaga tegeleda selle lisamisega või pole väga mõtet?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui sul juba soft vahetatud ja ka bpc on, siis pane see IC ikka ka sinna. Lag ei ole nüüd küll see asi, mille pärast seda panemata jätta. Ja pisut rohkemal vajutamisel ikka kindlam, kui külma õhku mootorisse lastakse, mitte turbost tulevat sooja. IC iseenesest ei anna sulle midagi jõu koha pealt juurde, ta aitab hoida mootorisse mineva õhu külmana ja seega vähendab võimalusi jõudluse vähenemiseks.
Ehk siis kui sul on hetkel performancenäitaja X, paugutad pisut, turbs läheb mõnusalt tuliseks ja sealt väljuv õhk ka. Sooja õhku teatavasti mahub mootorisse vähem, kui külma. Seega ka kütet läheb vähem, seega see näitaja X langeb... IC abil jahutatakse see õhk maha ja X-i langemise hetk lükatakse edasi. Selline eriti lihtne seletus ilma suurema teooriata (selle asja juures on veel miljooon aspekti, aga selleks on teisi inimesi vaja selgitama..:) ).
Ehk siis kui sul on hetkel performancenäitaja X, paugutad pisut, turbs läheb mõnusalt tuliseks ja sealt väljuv õhk ka. Sooja õhku teatavasti mahub mootorisse vähem, kui külma. Seega ka kütet läheb vähem, seega see näitaja X langeb... IC abil jahutatakse see õhk maha ja X-i langemise hetk lükatakse edasi. Selline eriti lihtne seletus ilma suurema teooriata (selle asja juures on veel miljooon aspekti, aga selleks on teisi inimesi vaja selgitama..:) ).