Nimelt autol rool väga raske kui kohapeal keerata, rõhutan väga raske. Õli on ja kusagilt midagi ei leki.
Kui võtta isend millel pole roolivõimu siis Saab-il tuleb kõvasti rohkem jõudu rakendada kui keerata vaja kohapeal.
Viga arvatavasti roolilatis aga mis seda põhjustab kui keegi oskab kommenteerida, ning kas seda on mõistlik/saab taastata kuna uus maksab 17 000- vist:conf:
Igasugune info on teretulnud.
Saab 900 97a. rool väga raske.
Tänud õigese alafoorumise paigutamise pärast;)
Pump on vahetatud ja midagi pole roolilatil näppinud, kuna ei tea kust/mida otsast alustada, kas saab oleva korda kui leida viga või tuleb töökorras kasut. vastu vahetada:conf:
Kui on mingeid võimalusi midagi teha, et läheks kergemaks:conf:
Pump on vahetatud ja midagi pole roolilatil näppinud, kuna ei tea kust/mida otsast alustada, kas saab oleva korda kui leida viga või tuleb töökorras kasut. vastu vahetada:conf:
Kui on mingeid võimalusi midagi teha, et läheks kergemaks:conf: