Saab 900i, 1989, leekas
Sai siis kah endale soetatud üks classik kodanik TFK käest.
Oli vaja talvemasinat ja u7sun,et see apastraat sobib selleks suurepäraseselt!
Tegu siis 16klapilise 2,0 motoga ja aasta 89.Käisin ka tõstuki peal ja põhi ok.
Muidugi classiku tüüpvead on olemas aga ei midagi hullu.
Tuleb veel survepesuriga moto puhtaks pesta ja vaadata kust õli lekib.
kah paar pilti
http://mengel.planet.ee/saab/
Oli vaja talvemasinat ja u7sun,et see apastraat sobib selleks suurepäraseselt!
Tegu siis 16klapilise 2,0 motoga ja aasta 89.Käisin ka tõstuki peal ja põhi ok.
Muidugi classiku tüüpvead on olemas aga ei midagi hullu.
Tuleb veel survepesuriga moto puhtaks pesta ja vaadata kust õli lekib.
kah paar pilti
http://mengel.planet.ee/saab/
Igaks juhuks:
Kui teed mootorile survepesu siis ära ehmata kui masin tööle ei hakka (võib juhtuda, minul nii juhtus)!
Pärast pesu tee järgmist, kui masin ei tööta korralikult (minu poolne soovitus):
1. kontrolli, et süütepooli küljes olevad juhtmed ja klemmid kuivad oleks!
2. kontrolli, et jagaja küljes olevad juhtmed kuivad oleks!
3. jagaja kaas seestpoolt oleks kuiv!
4. jagaja kaane sees olevatel klemmidel (4tk) ei oleks oksiidi kihti all (kui on siis puhasta ära)!
5. küünlate juhtmed oleksid kuivad!
6. ava küünalde kambri kaas ja veendu, et küünlad ei ujuks vees ( kui ujuvad saa see vesi sealt välja)!
7. veendu, et kõik pistikud ja pesad "seest" oleksid kuivad, mis mootoril peal on (pihustite omad, vabakäigu klapi oma, ja kõik teised mis seal peal leiad)!
Aga muidu kena masin. Mulle meeldib eriti see punane triip pikki külge ;)
Kui teed mootorile survepesu siis ära ehmata kui masin tööle ei hakka (võib juhtuda, minul nii juhtus)!
Pärast pesu tee järgmist, kui masin ei tööta korralikult (minu poolne soovitus):
1. kontrolli, et süütepooli küljes olevad juhtmed ja klemmid kuivad oleks!
2. kontrolli, et jagaja küljes olevad juhtmed kuivad oleks!
3. jagaja kaas seestpoolt oleks kuiv!
4. jagaja kaane sees olevatel klemmidel (4tk) ei oleks oksiidi kihti all (kui on siis puhasta ära)!
5. küünlate juhtmed oleksid kuivad!
6. ava küünalde kambri kaas ja veendu, et küünlad ei ujuks vees ( kui ujuvad saa see vesi sealt välja)!
7. veendu, et kõik pistikud ja pesad "seest" oleksid kuivad, mis mootoril peal on (pihustite omad, vabakäigu klapi oma, ja kõik teised mis seal peal leiad)!
Aga muidu kena masin. Mulle meeldib eriti see punane triip pikki külge ;)
pesu on üks tore asi küll,et saad vead teada aga motole ta kasuks ei tule:wall:
paar päeva masin jõnksutas ja käivitamine raskendatud.
Pärast küünalde ja juhtmete vahetust olukord järgmine,et kiirendab normaalselt,külmalt läheb käima kehvasti ja samuti kah sooja motoga kehvasti aga enam ei puterda sõidu ajal.
Täna 3korda suri sõidu pealt lambist välja.
Tundub,et vesi või kondens ikka veel kuskil!
paar päeva masin jõnksutas ja käivitamine raskendatud.
Pärast küünalde ja juhtmete vahetust olukord järgmine,et kiirendab normaalselt,külmalt läheb käima kehvasti ja samuti kah sooja motoga kehvasti aga enam ei puterda sõidu ajal.
Täna 3korda suri sõidu pealt lambist välja.
Tundub,et vesi või kondens ikka veel kuskil!
Algselt postitas: leekas
pesu on üks tore asi küll,et saad vead teada aga motole ta kasuks ei tule:wall:
paar päeva masin jõnksutas ja käivitamine raskendatud.
Pärast küünalde ja juhtmete vahetust olukord järgmine,et kiirendab normaalselt,külmalt läheb käima kehvasti ja samuti kah sooja motoga kehvasti aga enam ei puterda sõidu ajal.
Täna 3korda suri sõidu pealt lambist välja.
Tundub,et vesi või kondens ikka veel kuskil!
mnjaaa, praegult on eriti "kuivad" need ilmad otsa. minul hakkasid jagaja kaane klemmid oksüdeerima pärist tihti, pärast pesu st. vahetasin enda omal jagaja kaane ära nüüd pole eriti jupsinud. kontrolli need kindlasti üle lähivaatluse meetodil! ;)
Algselt postitas: leekas
samas küsiks kah seda,et kas classiku haynes-i manuali pdf-ina kusagil üleval pole?
või keegi tahaks müüa järsku???
Pdf'i pole aga skännitud on küll plaadi peal. Keegi siin pani paar linki üles, üks link on http://saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=15218
Kuskil oli mingi kabrio info teema kah, seal oli ka mitte otseselt kabriot puudutavaid asju aga ma ei leia seda praegu otsinguga üles.
huvitav-manual näeb ette,et kastis ja mootoris käib üks ja sama õli st 10w40 aga no mootoriõli saab praegu vahetada 5w40 vastu kuid kastis soovvitatakse kasutada ainult mineraalõli.
Aga kui tuleb 15kraadi külma siis õli ju paks.
Saab ju põhjamaa auto peaks ju olemas ja seal oluliselt kõrgemad temperatuurid.
Aga kui tuleb 15kraadi külma siis õli ju paks.
Saab ju põhjamaa auto peaks ju olemas ja seal oluliselt kõrgemad temperatuurid.
Käigukastiõlist on siin kõvasti juttu olnud aga mulle tuli meelde üks Saabiantiga aetud jutt, kus ta ütles, et paksem õli võib laagrid kokku lasta. Nii, et õigem oleks ikka panna 10w40 mineraali, nagu ka tehas soovitab.
nüüd siis selline anomaalia,et kui paagis umbes 15l bensiini siis masin kooleb kätte ära,jään seisma ja mingi hetke pärast on kõik ok ja saan rahulikult edasi sõita.Ise kahtlustan,et paagis mingi sodi sees jne
nüüd kiire küssa,et kuidas bensupaak maha käib?
nüüd kiire küssa,et kuidas bensupaak maha käib?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
uuri pagassist.
võta pump välja ja äkki pumba küljes olev sõel umistunud ja mingid kummiasjad seal ära sulanud.
võta pump välja ja äkki pumba küljes olev sõel umistunud ja mingid kummiasjad seal ära sulanud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
nii.pumba sõel oli enam vähem puhas aga pump ise oli kõntsa täis.
paak oli kah enam vähem puhas st et märkimisväärselt seal setet ei olnud!
Sain nagu omateada asja korda kuid täna hakkas jälle jama pihta.
Masin tuli bensukasse jätta.
paak oli kah enam vähem puhas st et märkimisväärselt seal setet ei olnud!
Sain nagu omateada asja korda kuid täna hakkas jälle jama pihta.
Masin tuli bensukasse jätta.