drag classic
Algselt postitas: ALI
Ikka väga tõsine "Pimp my ride" :headbang: :D
Huvitav, et armatuuril on näha ainult tahhomeeter....aga spidokas ?
Milleks spidokas? Selle autoga nagunii tänavale enam ronida ei tohi. Võistlustel pole küll kellelgi aega spidokat jälgida. Tahokas ja muud armatuuris olevad kellad annavad piisavalt infot et saaks käik õigel ajal vahetatud ja et mootorit suisa õhku ei laseks.
Pimp my ride saates teevad auto väliselt küll üsna kobedaks ja sisemuse topivad ka igast jura täis, aga ma pole veel näinud et nende rontide modradega midagi asjalikku ette oleks võetud.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: Cyber
...vana kasti otsa istutatud...
jah, põmst küll käimari andmed:
Stock strengthened chillcast 4-speed 900 tranny
Dogbox
LSD @ 270 Nm
4-chain primary chain
4WD outtake avaible
üks maru video ka :evil:
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
kuri võib see classic olla respekt muidugi tegiatele, aga mitte ei saa aru nendelt piltidelt nagu paistab et esimene sild mitte ei vea sellel autol või on parasjagu kast puudu või hoopiski poolteljed :poke:
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
konkreetne isend on esiveoline (vt videot) ja üldistuste tegemine (esiveoline dragster "bla-bla") on üldjuhul sama pointless. kõike annab teha ja hästi teha (nt kaimo krikki civic dragcar). 11.3 sek pole üldse paha aeg 2-lidrase turboülelaadimisega masina kohta (paljud tagaveolised ei ole selleks kaugeltki mitte suutelised).
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Cyber
hmmm... uuem mootor teistpidi ja vana kasti otsa istutatud... Pole paha. Midagi 650-st obesest on seal saidil ka juttu.
pole ju mootor teist pidi?
ja tundub 9k mootor või kaan vaid olema, sest ylemine kinnituspadi olemas.
ja ikka kas 900 kastile saab 9000 ploki panna, näiteks 2,3??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
11,3 jah v6ibolla saavutatav, aga k6ik alla selle ikka awd v6i tagavedu.
igap2evaliikuriks k2ib esivedu kyll, aga heaks kiirenduseks on torque steeriga v6itlemine m6tetu. tegelikult ka igap2evaliikluses vagulisel teel s6ites ajab n2rvi katki esivedu, kui hobuseid yle 150, aga maitseasi, kui meeldib tunda kuidas auto yritab omasoodu minna, aga palun.
igap2evaliikuriks k2ib esivedu kyll, aga heaks kiirenduseks on torque steeriga v6itlemine m6tetu. tegelikult ka igap2evaliikluses vagulisel teel s6ites ajab n2rvi katki esivedu, kui hobuseid yle 150, aga maitseasi, kui meeldib tunda kuidas auto yritab omasoodu minna, aga palun.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14290
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: ivomets
pole ju mootor teist pidi?
ja tundub 9k mootor või kaan vaid olema, sest ylemine kinnituspadi olemas.
ja ikka kas 900 kastile saab 9000 ploki panna, näiteks 2,3??
Ma mõtlesin seda, et uuema (NG) mootor tundub olema, püstine ju, mitte kaldus nagu classicul. Ja NG-ga võrreldes on ju mootor teistpidi..:) Ja see ülemine mootoripadi kah, klassikul pole ju seda. Pealegi kaane külge see ju nagunii ei kinnitu.
Väljendusin ilmselt ebaselgelt.
Üldiselt annab 16v classicule panna peale 2.3 plokikaane. Kui täpselt uuem plokk vana kasti otsa istub ja milliseid lisatöid selleks vaja on, ei oska ma öelda. Aga nagu korduvalt on öeldud, piisava papirulli korral on kõik võimalik..:)
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: Alfonze
11,3 jah v6ibolla saavutatav, aga k6ik alla selle ikka awd v6i tagavedu...
pro fwd klassis on sõidetud ka 7 sekundi aegasid.
oi rsk, vaatasin seda civicut, jube n2eb v2lja imo:-P
pekske nyyd saabikud, teie jaoks on ju ainult esivedu:-)
ja pole vaja arvata, et n2e loll bemmimees kellel on ainult tagavedu m6ttes, ma ju proovisin aastap2evad saabi ja esivedu, peab ytlema et juhitavus polnud see mida oleks oodanud sportlikult autolt, kui rahulikult chillida siis yle 100hp pole vaja ja pole ka vahet mis ots veab. praegune auto pole sportlik, aga on juhitavuselt ja dynaamikalt sportlikum kui 9-5 igakell, ilmselt v2iksemad saabid on paremini juhitavad, aga siis kaovad muud mugavused.
nelivedu veel proovimata, aga kyll j6uab veel.
aga yldiselt funnicar jne on ju mingi 3-4 sec aegu teinud tagaveoga ja vaatasin mingi 4 veolise videot ka kunagi 5-6s kanti, niiet pole ka tulemustel viga.
kuigi dragster on yks asi ja igapäevaauto teine...
aga pilti kommenteerides, see saab n2eb kymneid kordi vingem v2lja kui see eestlaste porno civic, isegi kui see on esivedu. ja minu saabil oli ja ka 9000-l on ju mootor teistpidi, v6imalik, et classicul originaalis risti, aga ma ei kujuta ette sel juhul kuidas on teostatud veoskeem, sel juhul oleks tagavedu olnud odavam implementeerida.
pekske nyyd saabikud, teie jaoks on ju ainult esivedu:-)
ja pole vaja arvata, et n2e loll bemmimees kellel on ainult tagavedu m6ttes, ma ju proovisin aastap2evad saabi ja esivedu, peab ytlema et juhitavus polnud see mida oleks oodanud sportlikult autolt, kui rahulikult chillida siis yle 100hp pole vaja ja pole ka vahet mis ots veab. praegune auto pole sportlik, aga on juhitavuselt ja dynaamikalt sportlikum kui 9-5 igakell, ilmselt v2iksemad saabid on paremini juhitavad, aga siis kaovad muud mugavused.
nelivedu veel proovimata, aga kyll j6uab veel.
aga yldiselt funnicar jne on ju mingi 3-4 sec aegu teinud tagaveoga ja vaatasin mingi 4 veolise videot ka kunagi 5-6s kanti, niiet pole ka tulemustel viga.
kuigi dragster on yks asi ja igapäevaauto teine...
aga pilti kommenteerides, see saab n2eb kymneid kordi vingem v2lja kui see eestlaste porno civic, isegi kui see on esivedu. ja minu saabil oli ja ka 9000-l on ju mootor teistpidi, v6imalik, et classicul originaalis risti, aga ma ei kujuta ette sel juhul kuidas on teostatud veoskeem, sel juhul oleks tagavedu olnud odavam implementeerida.
Klassiku mootor on just piki, 9-5 ja 9000 on risti;)
Ka esiveolistel Audidel on mootor piki, lisaks olen pikimootorit kohanud esiveolisel Renault'il, kindlasti on näiteid veel.
Ja tunnistan, et tagavedu meeldib mulle rohkem kui esivedu, kuid 9-5 (vähemalt Aero) juhitavust nüüd maha küll ei teeks. Aga vähemalt tore, et Alfonze nimetab 9-5 sportlikuks autoks, bemmi aga mitte:)
Ka esiveolistel Audidel on mootor piki, lisaks olen pikimootorit kohanud esiveolisel Renault'il, kindlasti on näiteid veel.
Ja tunnistan, et tagavedu meeldib mulle rohkem kui esivedu, kuid 9-5 (vähemalt Aero) juhitavust nüüd maha küll ei teeks. Aga vähemalt tore, et Alfonze nimetab 9-5 sportlikuks autoks, bemmi aga mitte:)
jutt on turu suunitlusest, see et bemm pole tehtud sportlikuks ei t2henda, et ta seda pole:-)
facelifti j2rgne 9-5 aero oli jah pisut j2igem, kuid seda suurem oli probleem torque steeriga ja polnud v6imalik yldse j6udu kasutada (250hp) kuna raskus kandub taha ja kets p6leb all koheselt, ja traction controliga pole ju minekut:-( Ja ikkagi ytlen et minu pea 700kg raskem masin tundub s6ites oluliselt v2ikemana, 9-5 aga suuremana, kui ta tegelikult on...
facelifti j2rgne 9-5 aero oli jah pisut j2igem, kuid seda suurem oli probleem torque steeriga ja polnud v6imalik yldse j6udu kasutada (250hp) kuna raskus kandub taha ja kets p6leb all koheselt, ja traction controliga pole ju minekut:-( Ja ikkagi ytlen et minu pea 700kg raskem masin tundub s6ites oluliselt v2ikemana, 9-5 aga suuremana, kui ta tegelikult on...