Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ei tea mida te siin jalutamise all mõtlete aga me siin tegeleme käigukastide lammutamisega ja homme saab ehk miskit sobitamist juba teha. Kasti mootori külge saamine on Milestone number 2. Jiiiihhhhhhaaaaaaa!!!!!!
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Nii, kastidel on kojad lõigatud ja freesitud. Hooratta tsentri auku sobis ideaalselt 202 laager. Bmw kasti võll on ka seest täpselt sama mõõduga, mis 202 laager. Ühesõnaga ideaalne värk. Siduri ketas on liiga paks mu tjuunitud korvi jaoks. Kas nüüd saan kuidagi ketta õhemaks või treime hoorattale siduri ketta jaoks pesa, mõni millimeeter sügav. Teen täna alu vaherõnga ka valmis ja siis on vaja jubinad omavahel kokku keevitada.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
[IMG]http://a.imageshack.us/img801/7466/p8220739custom.jpg[/IMG]
[IMG]http://a.imageshack.us/img824/3811/p8220741custom.jpg[/IMG]
Sellest plaadist lõigatakse siis ring, mille külge keevitatakse nii kasti poolne koda kui kinnituse poolne koda. Kui see tehtud, siis läheb mootori paigaldamiseks. Ja siis kardaan ja
[IMG]http://a.imageshack.us/img409/403/p8220750custom.jpg[/IMG]
[IMG]http://a.imageshack.us/img834/5406/p8220747custom.jpg[/IMG]
[IMG]http://a.imageshack.us/img824/3811/p8220741custom.jpg[/IMG]
Sellest plaadist lõigatakse siis ring, mille külge keevitatakse nii kasti poolne koda kui kinnituse poolne koda. Kui see tehtud, siis läheb mootori paigaldamiseks. Ja siis kardaan ja
[IMG]http://a.imageshack.us/img409/403/p8220750custom.jpg[/IMG]
[IMG]http://a.imageshack.us/img834/5406/p8220747custom.jpg[/IMG]
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma ei saa aru, et mis kaste sa kokku monteerid omavahel?
ja mis motole see 2 kastist tehtud asi külge läheb?
ja mis motole see 2 kastist tehtud asi külge läheb?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
B202-le. Ma ei ole hetkel suuteline V8-t ostma. Raha on läinud mujale palju palju vajalikumatesse kohtadesse. Kui aga leidub jälle vaba klotsi olema, siis asetame õige asja kapoti alla/salongi.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Homme/täna peaksin saama E34 kardaani tunneli ja käigukasti osa kah. Pisut lõikamist, pisut keevitamist ja peaks küljes olema. Siis tuleb iste paika panna ja siis rool. Käigukasti pole ma ikka veel kokku jõudnud keevitada, asi seisab kõik viitsimise taga. Aga, täna sai veidi ikkagi nokitsetud, pisut lõigutud, pisut keevitatud. Homme jälle. Pistan paar pilti ehk siis kui midagi konkreetsemat ka tehtud on
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Täitsa per*es, ei viitsi midagi teha praegu, külm ka juba. Äärmiselt koll on põlvitada mulla peal ja plekki lõigata, punktida, mastiksit põhja alt kustutada jne. Peale mitmekordset mõõtmist pool tunnelist kinni ja fook panin ikka pange rsk, 15mm vahib paremale esimene ots. No mida krdit ma nüüd teen, ma ei viitsi seda lahti lõikuda enam, see on nii halb lisa töö. Aga praegune on nagu üle per*e tehtud ja nii ka ei taha jätta. Kasti jupid on kõik valmis keevitamiseks, aga mida pole? Jahhhhhhhh õigus, raha pole. Pole hullu, las seisab, eks möllan kere kallal edasi, ette peaks uued käändmikud leidma, sest käändmikuid ümber keerates läks ackerman paigast ära. Ei ole ka probleem. Heheee, üks päev sai poistega naljatatud, et paneks bemari V12 oopis twin turbo. Läheb vist väga haigeks juba? Armatuur mahub suht täpselt tunneli peale, üli vähe peab alt ära lõikama. Mootor on täpselt armatuuri all, kui pealt kaas maha võtta, saab DI kätte, saab plokikaane kätte. Kõik tibens. Käigukang on miskit 10 või 15 cm tagapool, põhimõtteliselt saab istme õige kohapeale jätta, kuigi ma siiski ei tee seda. Rooli nurka peab ka muutma, vahib liiga ülesse originaalis. Huvitaval kombel hakkab vähe haaval sellist tuuningu moodi tööd tulema, Nissan 200SX-ile turvapuur. Eks pistab oma mallele ka puuri hiljem sisse, ilma on nõnda vedel see kere.
Khm. Kuda läheb. Kui netis oma poe ja uudistega ühele poole saab, siis on selle teema arengud ilus punkt päevale.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Praegu enda oma ei ehita, teen Nissan 200SX-i, tuttava oma. Mõni päev võiks ka enda oma edasi nokitseda. Plekitöid pole enam palju jäänud. Ma pean siin veidi töid tegema, sest rahaline seis on absoluutne null või isegi pigem miinus. Sellepärast venib nii pikale, aga pooleli ma ei jäta. Seda ka, et vedasin oma käru koju tagasi, nüüd saab ükskõik millal ehitada.
Nissan
[IMG]http://img218.imageshack.us/img218/6307/pa301278custom.jpg[/IMG]
Nissan
[IMG]http://img215.imageshack.us/img215/893/pa311309custom.jpg[/IMG]
Nissan
[IMG]http://img716.imageshack.us/img716/126/pa301296custom.jpg[/IMG]
Saab
[IMG]http://img835.imageshack.us/img835/1293/pa301279custom.jpg[/IMG]
Saab
[IMG]http://img249.imageshack.us/img249/9045/pa301271custom.jpg[/IMG]
E: Ou jee, keegi tahab pihusteid ära osta, väga hea. Ma ei tea kuidas aga ERANDITULT ALATI on olnud nii, et kui mul on kõige tumedam/halvem aeg siis kuskilt kaugelt paistab päike. Aga härra klient käskis oma nissani päris tühjaks nüüd teha ja garaasi ma nüüd liigungi. Lausa lust on õhtu pimeduses mingit sport pilli lahti kiskuda.
Nissan
[IMG]http://img218.imageshack.us/img218/6307/pa301278custom.jpg[/IMG]
Nissan
[IMG]http://img215.imageshack.us/img215/893/pa311309custom.jpg[/IMG]
Nissan
[IMG]http://img716.imageshack.us/img716/126/pa301296custom.jpg[/IMG]
Saab
[IMG]http://img835.imageshack.us/img835/1293/pa301279custom.jpg[/IMG]
Saab
[IMG]http://img249.imageshack.us/img249/9045/pa301271custom.jpg[/IMG]
E: Ou jee, keegi tahab pihusteid ära osta, väga hea. Ma ei tea kuidas aga ERANDITULT ALATI on olnud nii, et kui mul on kõige tumedam/halvem aeg siis kuskilt kaugelt paistab päike. Aga härra klient käskis oma nissani päris tühjaks nüüd teha ja garaasi ma nüüd liigungi. Lausa lust on õhtu pimeduses mingit sport pilli lahti kiskuda.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tegin täna alumised õõtsad 3cm pikemaks, mõni päev muudan ehk pikikalde ka ära, saabil on see suht nulli lähedane. Nõmeda velje ja rehviga on asi väga kole ikka ja auto on liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiga kõrge, tuleb amordid maha müüa, sest need on juba koos.
[IMG]http://img839.imageshack.us/img839/8770/pb021334custom.jpg[/IMG]
[IMG]http://img543.imageshack.us/img543/4764/pb021331custom.jpg[/IMG]
[IMG]http://img251.imageshack.us/img251/2650/pb021318custom.jpg[/IMG]
[IMG]http://img822.imageshack.us/img822/937/pb021316custom.jpg[/IMG]
E: Ahhh...hhhaaaaaaaaaa, mul ju amort asub vana pesas/torus. Saan vana pudeli alla poole lasta jaaaa päris palju, vast on probleem lahendatud:headbang:
[IMG]http://img839.imageshack.us/img839/8770/pb021334custom.jpg[/IMG]
[IMG]http://img543.imageshack.us/img543/4764/pb021331custom.jpg[/IMG]
[IMG]http://img251.imageshack.us/img251/2650/pb021318custom.jpg[/IMG]
[IMG]http://img822.imageshack.us/img822/937/pb021316custom.jpg[/IMG]
E: Ahhh...hhhaaaaaaaaaa, mul ju amort asub vana pesas/torus. Saan vana pudeli alla poole lasta jaaaa päris palju, vast on probleem lahendatud:headbang:
Müts maha sihukese ettevõtmise pärast. Õõtshoova pikendamine näeb ikkagi natukene murettekkitav välja. Sul on põhimõteliselt kaks sirget keevitust täpselt selles suunas mille vastu tekib sõidu ajal koormus üles / alla. Näiteks veoauto raami pikendamise käigus see jupp, mis lisatakse ei ole mitte iialgi sirgelt lõikega. Kui ma ehitaksin endale, esimene mõte mis pähe tuleb, on õõtsa pealmise ja alumise poole peale keevitada 2-3mm rauatükk, mis ulatub paar cm praegustest kevitustest õõtshoova ratta/kere poole ja keevitada juba lisatud tugevduste külge.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Pakuti Audi 4.2 liitrist, 206kW mootorit. Tegu siis Audi V8 (mudel) mootoriga. Hinnaks 3000 eeki ja kaasa saab juhtmestiku ning ecu. Ecus on loomulikult automaadi soft, aga kas mitte mingi S4 või S6 sama mootoriga polnud ja need on manuaalid. Seega peaks ecul ehk softi saama vahetada või ecut ennast vahetada. Lähipäevade jooksul selgub kas läheb selle ostuks või mitte. Hind on väga hea, töömaht vastab ka nõudmistele. Eelistasin bmw M62 mootorit aga need on kaks korda kallimad ja vaadates oma hetke seisu, siis lähima aja jooksul ei suudaks never seda omale soetada.
Miks Sa sellist mopeedi mootorit valid, peaks ikka vähemalt 500hj olema ju?
Mina olen nõus maksma tunni dünomehe juures, eeldusel, et Sa sealt audi mootorist saad 500 hobust kätte!
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Sul mingi isiklik viha? TRA mis teil viga on? Ainult üks vingumine käib, üksteisel kõris kinni koguaeg. Mul üks puts puha sina, see düno ja sinu raha. Ma ehitan oma autot OMA lõbuks, sina ei saaks sellest NEVER aru. Said uue 9-5 teemas nii palju kannatada, et hakkad siin oma viha välja elama? Iga aastaga läheb siin osa inimesi oma jutuga ja tegudega järjest ja järjest rohkem perse.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Aga teeme siis äkki nii, kustutame ära MIND siit foorumist ja klubist (ma leian ka puudu oleva 250 eeki), kustutame ära mu AUTO TEEMA. Nii kui nii on see täis pask. Kõik võidavad? Jumala õige mõte, tegelikult oli see mõte mul juba siis kui vahepeal kadunud olin, Cyber ei tahtnud aga seda teha.
Vabandan, kui Sul tekkis mingi tunne minu isiklikust vihast! Mõeldud oli seda, et sellest vanast audi mootorist Sa ei saa lihtsalt 500 hobust kätte. Vähemalt sellisel tasemel, et sellega ka sõita kannataks.Algselt postitas: S9K
Sul mingi isiklik viha? TRA mis teil viga on? Ainult üks vingumine käib, üksteisel kõris kinni koguaeg. Mul üks puts puha sina, see düno ja sinu raha. Ma ehitan oma autot OMA lõbuks, sina ei saaks sellest NEVER aru. Said uue 9-5 teemas nii palju kannatada, et hakkad siin oma viha välja elama? Iga aastaga läheb siin osa inimesi oma jutuga ja tegudega järjest ja järjest rohkem perse.
Aga kui Sa seda ikka suudad, siis võtan mütsi maha:):notworthy:
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Miks ei saa 4.2 500hj - 360kW:? 2010 aasta OMC osales Audi B4 4.2T 600hj ja sai hea tulemuse http://www.onemile.ee/tulemused.php?year=2010&lang=et
Küsimus on rohkem ajas ja loomulikult ka rahas.
Aga milleks seda originaalset mootorijuhtimist on vaja, kas VEMS ei oleks mõistlikum?
Jõudu ehitamisel!
Küsimus on rohkem ajas ja loomulikult ka rahas.
Aga milleks seda originaalset mootorijuhtimist on vaja, kas VEMS ei oleks mõistlikum?
Jõudu ehitamisel!
__In Boost We Trust__