drag classic

Pilt on tuhat sõna (ilusad ja huvitavad SAAB'i pildid)
Vasta
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#1

E Nov 21, 2005 21:22

svenssonite JK Racing projekt, tõsine kick-ass-drag-classic, parim ET 11,30sek@220km/h :headbang:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

vt lisa: http://www.jkracing.nu/
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

E Nov 21, 2005 21:42

Väga kuri näeb see classic küll välja. :headbang:
Iga ratas veab and then some!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

E Nov 21, 2005 21:43

hmmm... uuem mootor teistpidi ja vana kasti otsa istutatud... Pole paha. Midagi 650-st obesest on seal saidil ka juttu.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#4

E Nov 21, 2005 21:45

Ikka väga tõsine "Pimp my ride" :headbang: :D

Huvitav, et armatuuril on näha ainult tahhomeeter....aga spidokas ?
torque
Speedy Gonzales
Postitusi: 192
Liitunud: T Nov 02, 2004 22:45
Asukoht:
Auto:

#5

E Nov 21, 2005 22:03

see on tõesti vinge projekt,on tõesti hingega asja juures oldud:thumb:
Tech2 abi tartus (veakoodide lugemine ja remont) 56620138
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

E Nov 21, 2005 22:09

Algselt postitas: ALI
Ikka väga tõsine "Pimp my ride" :headbang: :D

Huvitav, et armatuuril on näha ainult tahhomeeter....aga spidokas ?


Milleks spidokas? Selle autoga nagunii tänavale enam ronida ei tohi. Võistlustel pole küll kellelgi aega spidokat jälgida. Tahokas ja muud armatuuris olevad kellad annavad piisavalt infot et saaks käik õigel ajal vahetatud ja et mootorit suisa õhku ei laseks.

Pimp my ride saates teevad auto väliselt küll üsna kobedaks ja sisemuse topivad ka igast jura täis, aga ma pole veel näinud et nende rontide modradega midagi asjalikku ette oleks võetud.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#7

E Nov 21, 2005 22:22

Algselt postitas: Cyber
...vana kasti otsa istutatud...

jah, põmst küll ;) käimari andmed:
Stock strengthened chillcast 4-speed 900 tranny
Dogbox
LSD @ 270 Nm
4-chain primary chain
4WD outtake avaible


üks maru video ka :evil:
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#8

E Nov 21, 2005 22:28

jaa, pole paha.....mulle meeldib eriti see väljalaskekollektor:thumb:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

T Nov 22, 2005 8:49

Algselt postitas: Madis
jaa, pole paha.....mulle meeldib eriti see väljalaskekollektor:thumb:
Neid "ussipesasid" saab nende käest ka osta..;) erinevate aastate/mootorite jaoks erinevad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#10

T Nov 22, 2005 8:51

krt jah , see on ikka juba teos, mitte lihtsalt autu

dash on jube kihvt
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#11

T Nov 22, 2005 9:49

kuri võib see classic olla respekt muidugi tegiatele, aga mitte ei saa aru nendelt piltidelt nagu paistab et esimene sild mitte ei vea sellel autol või on parasjagu kast puudu või hoopiski poolteljed :poke:
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#12

K Nov 23, 2005 1:57

pole erilist pointi jah esiveolisel dragsteril, see sinine on kindlalt tagavedu, mootorgi ju 6ietpidi pandud:-)
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#13

K Nov 23, 2005 8:53

konkreetne isend on esiveoline (vt videot) ja üldistuste tegemine (esiveoline dragster "bla-bla") on üldjuhul sama pointless. kõike annab teha ja hästi teha (nt kaimo krikki civic dragcar). 11.3 sek pole üldse paha aeg 2-lidrase turboülelaadimisega masina kohta (paljud tagaveolised ei ole selleks kaugeltki mitte suutelised).
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

K Nov 23, 2005 9:26

Algselt postitas: Cyber
hmmm... uuem mootor teistpidi ja vana kasti otsa istutatud... Pole paha. Midagi 650-st obesest on seal saidil ka juttu.


pole ju mootor teist pidi?
ja tundub 9k mootor või kaan vaid olema, sest ylemine kinnituspadi olemas.

ja ikka kas 900 kastile saab 9000 ploki panna, näiteks 2,3??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#15

K Nov 23, 2005 10:16

11,3 jah v6ibolla saavutatav, aga k6ik alla selle ikka awd v6i tagavedu.
igap2evaliikuriks k2ib esivedu kyll, aga heaks kiirenduseks on torque steeriga v6itlemine m6tetu. tegelikult ka igap2evaliikluses vagulisel teel s6ites ajab n2rvi katki esivedu, kui hobuseid yle 150, aga maitseasi, kui meeldib tunda kuidas auto yritab omasoodu minna, aga palun.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

K Nov 23, 2005 10:45

Algselt postitas: ivomets
pole ju mootor teist pidi?
ja tundub 9k mootor või kaan vaid olema, sest ylemine kinnituspadi olemas.
ja ikka kas 900 kastile saab 9000 ploki panna, näiteks 2,3??

Ma mõtlesin seda, et uuema (NG) mootor tundub olema, püstine ju, mitte kaldus nagu classicul. Ja NG-ga võrreldes on ju mootor teistpidi..:) Ja see ülemine mootoripadi kah, klassikul pole ju seda. Pealegi kaane külge see ju nagunii ei kinnitu.
Väljendusin ilmselt ebaselgelt.

Üldiselt annab 16v classicule panna peale 2.3 plokikaane. Kui täpselt uuem plokk vana kasti otsa istub ja milliseid lisatöid selleks vaja on, ei oska ma öelda. Aga nagu korduvalt on öeldud, piisava papirulli korral on kõik võimalik..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#17

K Nov 23, 2005 10:52

Algselt postitas: Alfonze
11,3 jah v6ibolla saavutatav, aga k6ik alla selle ikka awd v6i tagavedu...

pro fwd klassis on sõidetud ka 7 sekundi aegasid.
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#18

K Nov 23, 2005 11:40

vatever, eks maitse asi on, aga mulle meeldib rwd:-P
praegu sai yhele mustangile oma pereautoga 2ra tehtud foori tagant:-)
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#19

K Nov 23, 2005 11:43

This was a Lisa Kubo day, she blasted through the gears with a perfect run setting a new all time undisputed Pro FWD record with an amazing 7.772 at 191.38 MPH.
Kiire daam indeed:notworthy:
Nimevahetus vl -> Veiko
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#20

K Nov 23, 2005 19:57

oi rsk, vaatasin seda civicut, jube n2eb v2lja imo:-P

pekske nyyd saabikud, teie jaoks on ju ainult esivedu:-)

ja pole vaja arvata, et n2e loll bemmimees kellel on ainult tagavedu m6ttes, ma ju proovisin aastap2evad saabi ja esivedu, peab ytlema et juhitavus polnud see mida oleks oodanud sportlikult autolt, kui rahulikult chillida siis yle 100hp pole vaja ja pole ka vahet mis ots veab. praegune auto pole sportlik, aga on juhitavuselt ja dynaamikalt sportlikum kui 9-5 igakell, ilmselt v2iksemad saabid on paremini juhitavad, aga siis kaovad muud mugavused.

nelivedu veel proovimata, aga kyll j6uab veel.

aga yldiselt funnicar jne on ju mingi 3-4 sec aegu teinud tagaveoga ja vaatasin mingi 4 veolise videot ka kunagi 5-6s kanti, niiet pole ka tulemustel viga.

kuigi dragster on yks asi ja igapäevaauto teine...

aga pilti kommenteerides, see saab n2eb kymneid kordi vingem v2lja kui see eestlaste porno civic, isegi kui see on esivedu. ja minu saabil oli ja ka 9000-l on ju mootor teistpidi, v6imalik, et classicul originaalis risti, aga ma ei kujuta ette sel juhul kuidas on teostatud veoskeem, sel juhul oleks tagavedu olnud odavam implementeerida.
xz
Postitusi: 33
Liitunud: E Okt 11, 2004 16:51
Asukoht:
Auto:

#21

K Nov 23, 2005 21:48

Klassiku mootor on just piki, 9-5 ja 9000 on risti;)
Ka esiveolistel Audidel on mootor piki, lisaks olen pikimootorit kohanud esiveolisel Renault'il, kindlasti on näiteid veel.

Ja tunnistan, et tagavedu meeldib mulle rohkem kui esivedu, kuid 9-5 (vähemalt Aero) juhitavust nüüd maha küll ei teeks. Aga vähemalt tore, et Alfonze nimetab 9-5 sportlikuks autoks, bemmi aga mitte:)
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#22

N Nov 24, 2005 10:13

jutt on turu suunitlusest, see et bemm pole tehtud sportlikuks ei t2henda, et ta seda pole:-)
facelifti j2rgne 9-5 aero oli jah pisut j2igem, kuid seda suurem oli probleem torque steeriga ja polnud v6imalik yldse j6udu kasutada (250hp) kuna raskus kandub taha ja kets p6leb all koheselt, ja traction controliga pole ju minekut:-( Ja ikkagi ytlen et minu pea 700kg raskem masin tundub s6ites oluliselt v2ikemana, 9-5 aga suuremana, kui ta tegelikult on...
Vasta