selline mure, et konarlikul teel kipub spidomeeter vahepeal nulli hüppama, samuti kui auto väga hüppab läheb vahepeal püsikiirusehoidja ise maha. need kaks asja pole aga alati omavahel seotud, võivad esineda ka mittesamaaegselt. Kui spidokas nulli läheb siis viskab ka kompuuter hetke kütusekulu 99-sse.
Vikingust öeldi, et on spidoka andur, sain lammarist uue ja proovisin aga täpselt sama asi, seega peab viga olema mujal.
kas keegi oskab hinnata kus võiks viga olla või millest peaksin üldse alustama. spidoka andurist läheb juhe kuskile suurde juhtmepuntrasse ja sealt nagu ise enam edasi midagi eriti teha ei oska. Kas asi võib servos olla? samas kuna ikkagi enamuse ajast töötab tundub et on rohkem lihtsalt kusagil halb ühendus või saab vahepeal lühist vm.
Ise tartust, kes oskaks aidata?
spidokas ja püsikiirusehoidja jampsivad
Mis servot sa silmas pead?Eks sul tuleb kellad maha võtta ja kõik auto
kiirusanduriga seotud ühendused üle käia,nii spidosse,kui EDU kompuutrisse,samuti käia üle massiühendused.(kelladeploki maandus asub
esiklaasi raami küljes juhipoolse valjuka kõrval).Oleks sul kuskil lühis,saaks
tossu ja nalja rohkem,pigem ikka viletsad ühendused.Tagasi keritud
spidoga juhtub ka tihti sarnast nalja,aga seda on juba keerulisem fiksida.
kiirusanduriga seotud ühendused üle käia,nii spidosse,kui EDU kompuutrisse,samuti käia üle massiühendused.(kelladeploki maandus asub
esiklaasi raami küljes juhipoolse valjuka kõrval).Oleks sul kuskil lühis,saaks
tossu ja nalja rohkem,pigem ikka viletsad ühendused.Tagasi keritud
spidoga juhtub ka tihti sarnast nalja,aga seda on juba keerulisem fiksida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
No jah, kõiki neid asju ei oska ise lahti võtta. Kas keegi Tartus on piisavalt asjatundaja, kes viitsiks seda teha, oskate soovitada? Tallinna ei tahaks selle pärast sõitma hakata.
Ise siiralt arvan et tagasi keritud pole, sest ees on 270 000 ja hooldusraamat kogu aja kohta ilusti olemas ning hiljuti Shveitsist toodud aga päris kindel ei sa muidugi vist iial olla.
Ise siiralt arvan et tagasi keritud pole, sest ees on 270 000 ja hooldusraamat kogu aja kohta ilusti olemas ning hiljuti Shveitsist toodud aga päris kindel ei sa muidugi vist iial olla.
Püsikiirushoidjat ei mõjuta miski jõnks,ega takistus,vaid pedaalide
lülitid ja "set-resume jne" lülitid,samuti auto kiirussignaal.
lülitid ja "set-resume jne" lülitid,samuti auto kiirussignaal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sul Arno on kindlasti kruisi moodul külmjooteid täis,nagu Raivo omal oli.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Olen kaevur ja ajan ühe vana teema üles, aga küsimus kruiisi kasutamise vallast.
Nimelt see manuaal http://saabfaq.msk.ru/_9000/Saab9000ManualEng.pdf
väidab, et kruiis tuleks panna off asendisse enne mootori seiskamist. Ise olen koguaeg peal hoidnud (on asendis) ja vastavalt maanteesõidul siis set pannud, et asja kasutada. Mis mõte sel välja lülitamisel on? Või käibki see kuni '91 mudelite kohta?
Nimelt see manuaal http://saabfaq.msk.ru/_9000/Saab9000ManualEng.pdf
väidab, et kruiis tuleks panna off asendisse enne mootori seiskamist. Ise olen koguaeg peal hoidnud (on asendis) ja vastavalt maanteesõidul siis set pannud, et asja kasutada. Mis mõte sel välja lülitamisel on? Või käibki see kuni '91 mudelite kohta?
Kusjuures minu autol samamoodi et kui off asendis siis töötab ilusti, nii kui jääb seti siis vaheldumisi aegajalt töötab ja siis jälle ei hoia kiirust. Nii kui auto ostsin siis tegin kõik jooted üle, sest muidu ei töötanud üldse. Kuid nagu Raivo käest kuulsin tuleb mingi ajatagant jälle üle joota. Mul vist tuleb see jootetöö jälle ära teha. Aga muidu hoiab ilusti kiirust.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
ei lõhu ta midagi,aga ülimalt ebakvaliteetne on see "Hella" moodul küll:gun:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989