Saab 9-5 Aero, 2000, artix [MÜÜDUD]
Tere,
sain lõpuks aega, et siia oma Saab üles riputada. Olen viimased 4 kuud sellega ringi sõitnud ja meeldivalt üllatunud. Oma väärika vanuse kohta pakub ta palju rõõmu ja mugavust. Teel püsib hästi ja möödasõitu tehes tekib alati totter naeratus näole :)
Saab 9-5 Aero, 2,3T 169kw, manuaal
Sn 212 600 km (Ostes 204 000 km)
Hõbedane
Varustus: Nahkpolster, ventileeritavad istmed, elektrilised istmed mäludega, automaatne kliimaseade, stereo + orig subwoofer, püsikiirusehoidja, manuaalkast, 2x17" veljed (originaal 2000 a aero veljed ja uuema põlvkonna aero veljed) Puudu on istmesoojendused, ootan põnevusega talve.
Miks Saab? Saabid ja nende disain on mulle poisikesest peale meeldinud. Põhjalikumalt hakkasin Saabe uurima alles see kevad. Kuna otsisin ca 10a vanust autot, siis ma ei leidnud ühtegi teist marki, mille disain oleks ajahambale nii hästi vastu pannud.
Miks 9-5? Tegelikult esimene mõte oli 9-3 OG, olin sellest palju head kuulnud ja sai ka mõnega proovisõitu tehtud, kuid ei olnud nagu päris see. Mõtlesin, et prooviks ka 9-5 sõita. Esimene 9-5 ja hetkel ka ainuke mida proovisin oli see, ja nagu näha võlus ära.
Miks universaal? Alati universaal :)
Miks Aero? Kui korra seda kiirendust 2.-3. käiguga oled kogenud on raske muud valida :)
Auto ajalugu Eestis on kajastatud siin foorumis eelmise omaniku poolt mm17, kellele tänud masina heas korras hoidmise eest ja sujuva ostu-müügi tehingu eest. Enne ostu sai Audaceris masin lastud üle vaadata ja kõik leitud vead kirja pandud ja hinnastatud. Nii nagu müüjaga kokkulepe oli tuli see summa hinnast alla.
Need vead said ka kohe korda tehtud ja siin nimekiri ka (29.06.2010 Sn 204 951km)
- Tagasilla silikoonpuksid
- tagasilla uretaanpuksid
- Esiõõtsa tagumine puks
- Õli + filter
- Salongiõhufilter
- Õlivõtturi o-rõngas
- Õlirõhuandur
- Põhjaplastid (yks puudu ja teine katki)
Prooviti ka SIDi remontida, kuna sellel piksleid yksjagu puudu, aga selgus, et seda oli juba näpitud ja remontimine võimatu.
Siis tekkis mingi müstiline kolks esimese parema ratta juurde, sai seda taga aetud korduvalt. Kõik tundus korras olevat, aga kolks ikka alles. Lõpuks vahetati ära rattalaager ja kolks kadus ära. Selle otsingu jooksul sai ka käigukastiõli ära vahetatud. (21.07.2010 Sn 206207km)
Kuna tehniline pool oli ok, siis tekkis soov ka välimuse osas midagi teha ja ammu oli silma jäänud uuema põlve Aero veljed, mis on minu arvates väga õnnestunud disainiga ja annavad auto välimusele palju juurde. Veljed leidsin ka foorumist ja lisaks sai ostetud pagasiruumi originaal kummimatt. Nüüd on autol talveks ja suveks eraldi veljepaar.
Eile sai tehtud õlivahetus ja reguleeritud esitulesid, talverattad alla ja ka muu kiire kontroll, et kõik oleks talve tulekuks valmis. (20.10.2010 Sn 212400km)
Enne talve sai vee kiiresti ka mõned pildid hullumaja pargis klõpsitud. Proovin need ka kohe siia lisada.
sain lõpuks aega, et siia oma Saab üles riputada. Olen viimased 4 kuud sellega ringi sõitnud ja meeldivalt üllatunud. Oma väärika vanuse kohta pakub ta palju rõõmu ja mugavust. Teel püsib hästi ja möödasõitu tehes tekib alati totter naeratus näole :)
Saab 9-5 Aero, 2,3T 169kw, manuaal
Sn 212 600 km (Ostes 204 000 km)
Hõbedane
Varustus: Nahkpolster, ventileeritavad istmed, elektrilised istmed mäludega, automaatne kliimaseade, stereo + orig subwoofer, püsikiirusehoidja, manuaalkast, 2x17" veljed (originaal 2000 a aero veljed ja uuema põlvkonna aero veljed) Puudu on istmesoojendused, ootan põnevusega talve.
Miks Saab? Saabid ja nende disain on mulle poisikesest peale meeldinud. Põhjalikumalt hakkasin Saabe uurima alles see kevad. Kuna otsisin ca 10a vanust autot, siis ma ei leidnud ühtegi teist marki, mille disain oleks ajahambale nii hästi vastu pannud.
Miks 9-5? Tegelikult esimene mõte oli 9-3 OG, olin sellest palju head kuulnud ja sai ka mõnega proovisõitu tehtud, kuid ei olnud nagu päris see. Mõtlesin, et prooviks ka 9-5 sõita. Esimene 9-5 ja hetkel ka ainuke mida proovisin oli see, ja nagu näha võlus ära.
Miks universaal? Alati universaal :)
Miks Aero? Kui korra seda kiirendust 2.-3. käiguga oled kogenud on raske muud valida :)
Auto ajalugu Eestis on kajastatud siin foorumis eelmise omaniku poolt mm17, kellele tänud masina heas korras hoidmise eest ja sujuva ostu-müügi tehingu eest. Enne ostu sai Audaceris masin lastud üle vaadata ja kõik leitud vead kirja pandud ja hinnastatud. Nii nagu müüjaga kokkulepe oli tuli see summa hinnast alla.
Need vead said ka kohe korda tehtud ja siin nimekiri ka (29.06.2010 Sn 204 951km)
- Tagasilla silikoonpuksid
- tagasilla uretaanpuksid
- Esiõõtsa tagumine puks
- Õli + filter
- Salongiõhufilter
- Õlivõtturi o-rõngas
- Õlirõhuandur
- Põhjaplastid (yks puudu ja teine katki)
Prooviti ka SIDi remontida, kuna sellel piksleid yksjagu puudu, aga selgus, et seda oli juba näpitud ja remontimine võimatu.
Siis tekkis mingi müstiline kolks esimese parema ratta juurde, sai seda taga aetud korduvalt. Kõik tundus korras olevat, aga kolks ikka alles. Lõpuks vahetati ära rattalaager ja kolks kadus ära. Selle otsingu jooksul sai ka käigukastiõli ära vahetatud. (21.07.2010 Sn 206207km)
Kuna tehniline pool oli ok, siis tekkis soov ka välimuse osas midagi teha ja ammu oli silma jäänud uuema põlve Aero veljed, mis on minu arvates väga õnnestunud disainiga ja annavad auto välimusele palju juurde. Veljed leidsin ka foorumist ja lisaks sai ostetud pagasiruumi originaal kummimatt. Nüüd on autol talveks ja suveks eraldi veljepaar.
Eile sai tehtud õlivahetus ja reguleeritud esitulesid, talverattad alla ja ka muu kiire kontroll, et kõik oleks talve tulekuks valmis. (20.10.2010 Sn 212400km)
Enne talve sai vee kiiresti ka mõned pildid hullumaja pargis klõpsitud. Proovin need ka kohe siia lisada.
Ilus ilus masin. Olles ise ka veidi kursis selle masina ajalooga, julgeksin öelda, et just enne müüki sai see auto korda. Mootori rauapoolne strateegiline osa vahetatud uue vastu. Ja tõesti, kiirendus igal käigul, iga kord, võtab kerge muige näole. Ehk kui aastake sõita, siis harjub ära:) Hea, et kena masin on hoolsa peremehe saanud, nagu piltidelt paistab. Ilusaid kilomeetreid.
Kena kuulda, et oled autoga suures plaanis rahul. Südame alt läheb soojaks neid pilte vaadates ja tihti tunnen puudust sellest kiirendusest :). Pikslitega peaksid abi saama kasutaja Virgo käest, OÜ Harteron vist oli. Uuemad aero veljed on kenad, isegi sai plaani peetud omal ajal need soetada. Hoia siis teema aktuaalne, jälgin huviga kuidas masin ennast üleval peab Muretuid kilomeetreid!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Täitsa kobe näeb välja :thumb:
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Lepp
...kere värvi ukselingid, iluliistud ja katusereelingud oleks täpp i peal:eureka:
Kõike muretut liiklemisel...
Mina jällegi olen seda meelt, et kui kõik küljeliistud ukselingid jne on ka kere värvi, siis läheb auto üldine väljanägemine kuidagi üksluiseks ja lamedaks. Aga eks see ole maitse asi. ;)
Aga tõsiselt kena vagun on küll, selle vastu ei saa :thumb:
tänud heade sõnade eest eelkõnelejatele!
Väike update ka. Oli vaja tatisel ajal nähtavaust parandada, ja kuna vasak esimene pirn lakkas töötamast, siis sai 05.11.2010 uued kojamehed ja esituledele pirnid hangitud/paigaldatud. Mõtlesin, et teen proovi palju kiidetud Osram Night Braker Plus'idega, loodetavasti kestavad ikka kauem kui 3 kuud. Eks ole näha...
Väike update ka. Oli vaja tatisel ajal nähtavaust parandada, ja kuna vasak esimene pirn lakkas töötamast, siis sai 05.11.2010 uued kojamehed ja esituledele pirnid hangitud/paigaldatud. Mõtlesin, et teen proovi palju kiidetud Osram Night Braker Plus'idega, loodetavasti kestavad ikka kauem kui 3 kuud. Eks ole näha...
Väike sissekanne jälle.
Auto üllatas mind check engine tulega ja jõud kadus ära ning pöördeid üles ei lasknud. Põhjus oli drosselklapis, mis nüüd remonditud.
Kuna ka jahutusvedelikku kulus juba ohtralt, siis tuvastati ka põhjus - katkine jahutussüsteemi kolmikklapp, mis sai ka Audaceris eile vahetatud.
Nüüd ehk saab rahus sõita mõnda aega jälle.
PS! Need Nightbraker Plus pirnid on tõesti väga head. Eelmistega võrreldes nagu öö ja päev. Talveperioodiks tasub täitsa osta.
Auto üllatas mind check engine tulega ja jõud kadus ära ning pöördeid üles ei lasknud. Põhjus oli drosselklapis, mis nüüd remonditud.
Kuna ka jahutusvedelikku kulus juba ohtralt, siis tuvastati ka põhjus - katkine jahutussüsteemi kolmikklapp, mis sai ka Audaceris eile vahetatud.
Nüüd ehk saab rahus sõita mõnda aega jälle.
PS! Need Nightbraker Plus pirnid on tõesti väga head. Eelmistega võrreldes nagu öö ja päev. Talveperioodiks tasub täitsa osta.
Algselt postitas: Cyber
Talvel on nagunii valgem, sest lumi peegeldab. Kevad ja sügis on need ajad, kus rohket valgust vaja on.Algselt postitas: artix
Talveperioodiks tasub täitsa osta.
jah õige, ma tegelikult pidasin samuti pimedat ja tatist aega silmas, kui oleks kogu talv nagu praegu, siis oleks meeldivalt valge ka pimedas sõita.
Mul olid kah need Nightbreakerid eelmine talv.
Võrreldes teistega sõidaks nagu päeval. Aga kahjuks jätkus neid täpselt kevadeni. Kustusid peaaegu korraga ära. Nüüd sõidan jälle 39.- eegustega.
Auto on sul küll tõsiselt kena.
Meenutab neid kataloogi reklaampilte mida 2000a. alguses kusagil nägin ja sellepärast mulle Saab universaal meeldima hakkaski.
Enne nagu ei osanud Saabist midagi arvata aga selle universaaliga tegid nad küll üllatuse. Talvistel teedel paistab eriti kena välja.
Loodan ,et uus universaal tuleb sama huvitav.
Need veljed on muuseas ideaalsed Saabile.
Võrreldes teistega sõidaks nagu päeval. Aga kahjuks jätkus neid täpselt kevadeni. Kustusid peaaegu korraga ära. Nüüd sõidan jälle 39.- eegustega.
Auto on sul küll tõsiselt kena.
Meenutab neid kataloogi reklaampilte mida 2000a. alguses kusagil nägin ja sellepärast mulle Saab universaal meeldima hakkaski.
Enne nagu ei osanud Saabist midagi arvata aga selle universaaliga tegid nad küll üllatuse. Talvistel teedel paistab eriti kena välja.
Loodan ,et uus universaal tuleb sama huvitav.
Need veljed on muuseas ideaalsed Saabile.
-
- Postitusi: 27
- Liitunud: L Dets 11, 2010 17:13
- Asukoht:
- Auto:
tahaks neid velgesid:D auto kena muidu;)
Pole ammu siia sissekannet teinud. On aeg see viga parandada. Auto sõidab endiselt hästi, aga ühteist on ikka tehtud ka:
22.03.2011 Ülevaatus, kõik titop
20.04.2011 õli- ja rehvivahetus, sn 220 670km
29.07.2011 suunatule pirnivahetus
13.09.2011 esimesed ja tagumised piduriklotsid ja -kettad.
05.10.2011 Õlivahetus, õhufilter, salongifilter, summuti tagumine pütt, uus Aero ots summutile, juhipoolse klaasitõstuki rull, klaasipesuvedeliku anuma kork, sn 229 946km
30.03.2012 Ülevaatus, rehvid kulunud, väike loks rooliotsas (juhipoolne)
23.04.2012 rooliotsa vahetus (juhipoolne) õlivahetus ja õlisissevõtu filtri puhastus (undas imelikult ja see sai korda sellega), sn 237 732km
13.06.2012 Uued suverehvid, vanad olid siseküljelt täitsa läbi, kuna tagumised amordid ja vedrud olid väsinud. Seega vahetati enne ka tagumised amordid ja vedrud ning tehti sillaregull. sn 239 838 km
05.09.2012 Kliimaseade hakkas puhuma ühelt poolt kuuma ja teiselt poolt külma, vahetati mootor ja andur.
Üldiselt on auto tubli olnud ja ise olen püüdnud ka kõik vead asap ära parandada, valdavalt on Audaceri mehed abiks olnud. Hetkel ei kurda muud, kui oleks vaja paar iluviga ära parandada. Esistange on talvedega kannatada saanud, eriti alumine spoileririba. Samuti on vaja uus ohutulede lüliti hankida, kuna vanal on kinnituskrae katki ja see kukub pidevalt armatuuri sisse. Üks tagumine turvavöö pesa tuleks välja vahetada ja tagaluugi sisemine plastikust käepide on katki pidevast luugi kinni tõmbamisest. Kuid ma jube laisk ja ei viitsi romulates kolada, seega pole neid jubinaid õnnestunud hankida, kui kellegil vedeleb või teab Tallinna läheduse kedagi, kes saaks aidata andke siia teada :)
Lisan paar suvist pilti ka, hetkel on auto väga tolmune ja porine, kuna Sakus on maja ümbrus ja teed üles kaevatud erinevate torutööde tarvis. Uusi pilte ei saa vist nii pea teha, sest ei ole pointi autot pesta, paari tunniga on uuesti samasugune.
http://imageshack.us/photo/my-images/831/igp6024.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/684/igp6025.jpg/
edit: ei õnnestu pilte siia kuvada, mingi ikoonike jääb ainult näha, olgu siis lingina.
22.03.2011 Ülevaatus, kõik titop
20.04.2011 õli- ja rehvivahetus, sn 220 670km
29.07.2011 suunatule pirnivahetus
13.09.2011 esimesed ja tagumised piduriklotsid ja -kettad.
05.10.2011 Õlivahetus, õhufilter, salongifilter, summuti tagumine pütt, uus Aero ots summutile, juhipoolse klaasitõstuki rull, klaasipesuvedeliku anuma kork, sn 229 946km
30.03.2012 Ülevaatus, rehvid kulunud, väike loks rooliotsas (juhipoolne)
23.04.2012 rooliotsa vahetus (juhipoolne) õlivahetus ja õlisissevõtu filtri puhastus (undas imelikult ja see sai korda sellega), sn 237 732km
13.06.2012 Uued suverehvid, vanad olid siseküljelt täitsa läbi, kuna tagumised amordid ja vedrud olid väsinud. Seega vahetati enne ka tagumised amordid ja vedrud ning tehti sillaregull. sn 239 838 km
05.09.2012 Kliimaseade hakkas puhuma ühelt poolt kuuma ja teiselt poolt külma, vahetati mootor ja andur.
Üldiselt on auto tubli olnud ja ise olen püüdnud ka kõik vead asap ära parandada, valdavalt on Audaceri mehed abiks olnud. Hetkel ei kurda muud, kui oleks vaja paar iluviga ära parandada. Esistange on talvedega kannatada saanud, eriti alumine spoileririba. Samuti on vaja uus ohutulede lüliti hankida, kuna vanal on kinnituskrae katki ja see kukub pidevalt armatuuri sisse. Üks tagumine turvavöö pesa tuleks välja vahetada ja tagaluugi sisemine plastikust käepide on katki pidevast luugi kinni tõmbamisest. Kuid ma jube laisk ja ei viitsi romulates kolada, seega pole neid jubinaid õnnestunud hankida, kui kellegil vedeleb või teab Tallinna läheduse kedagi, kes saaks aidata andke siia teada :)
Lisan paar suvist pilti ka, hetkel on auto väga tolmune ja porine, kuna Sakus on maja ümbrus ja teed üles kaevatud erinevate torutööde tarvis. Uusi pilte ei saa vist nii pea teha, sest ei ole pointi autot pesta, paari tunniga on uuesti samasugune.
http://imageshack.us/photo/my-images/831/igp6024.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/684/igp6025.jpg/
edit: ei õnnestu pilte siia kuvada, mingi ikoonike jääb ainult näha, olgu siis lingina.
Läksin alt piduriketaste valikuga, sai soodsamad valitud ja tegelikult hakkasid pidurid uuesti vibrama juba mõned kuud pärast vahetust. Nüüd lõpuks ei kannatanud enam välja ja sai esimesed kettad ja klotsid uuesti välja vahetatud. See kord siis Delphi omad.
Samuti sai tehtud Audaceris õlivahetus, (12,10.2012 Sn 247 894km)
Lisaks sai paar vidinat ka välja vahetatud, mis olid vigased - ohutuledelüliti ja tagaistme kahene turvavööpesa.
Nüüd võib jälle rahul olla, peale paari pisikese kosmeetilise probleemi on auto heas korras. Hetkel on kõige tüütum isegi see, et autot ei saa puhtaks pesta, sest kogu Saku on üles kaevatud ja ühtlase mudakihiga kaetud...
Samuti sai tehtud Audaceris õlivahetus, (12,10.2012 Sn 247 894km)
Lisaks sai paar vidinat ka välja vahetatud, mis olid vigased - ohutuledelüliti ja tagaistme kahene turvavööpesa.
Nüüd võib jälle rahul olla, peale paari pisikese kosmeetilise probleemi on auto heas korras. Hetkel on kõige tüütum isegi see, et autot ei saa puhtaks pesta, sest kogu Saku on üles kaevatud ja ühtlase mudakihiga kaetud...