Saab 9-3 Coupe Aero, 2001, TGB
Tere.
Käisime hr TGB-ga hiljuti Rootsis ja tõime sealt mulle ühe punase lennuki. Ja nüüd panen pilte ka, sest lubati kere peale anda kui seda ei tee. Ühtlasi kasutan võimalust edastada suured tänud juba mainitud hr TGB-le, tänu kellele see lennuki ost üldse võimalikuks sai. Samuti minu lugupidamine hr Iisakule, kes leidis keset päeva aega teha välkülevaatus kui pärast kahte tundi sõitu "check engine" põlema hakkas. Pikemalt ehk millalgi hiljem...
Lugupidamisega...
Lisatud failid
Käisime hr TGB-ga hiljuti Rootsis ja tõime sealt mulle ühe punase lennuki. Ja nüüd panen pilte ka, sest lubati kere peale anda kui seda ei tee. Ühtlasi kasutan võimalust edastada suured tänud juba mainitud hr TGB-le, tänu kellele see lennuki ost üldse võimalikuks sai. Samuti minu lugupidamine hr Iisakule, kes leidis keset päeva aega teha välkülevaatus kui pärast kahte tundi sõitu "check engine" põlema hakkas. Pikemalt ehk millalgi hiljem...
Lugupidamisega...
Lisatud failid
Oioi, velg ja värv ja Aero kit teevad ikka megailusa koosluse :love:, sellest tahaks rohkem pilte näha :poke:.
Hea meel on, et selliseid ilusaid asju ikka juude tekib. Õnnitlused ja muretut lendu ka minu poolt :)
Hea meel on, et selliseid ilusaid asju ikka juude tekib. Õnnitlused ja muretut lendu ka minu poolt :)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
Kuramuse kena! Natuke värvi ka Tallinna ühtlaselt märg-muda-hõbe-tume-grafiithalli autodemassi.:cool:
Äkki kirjeldad paari sõnaga seda Rootsist ostmise protsessi, st mis bürokraatiareegleid selleks on vaja täita?
Äkki kirjeldad paari sõnaga seda Rootsist ostmise protsessi, st mis bürokraatiareegleid selleks on vaja täita?
Kui müüja mõistlik on siis ei ole muud kui raha vaja auto vastu vahetada ja eestisse tuua. Müüja annab kaasa auto reg tunnistuse mõlemad pooled ja ostu- müügi lepingu. (võib olla vabas vormis käsitsi kirjutatud) Pärast auto arvele võtmist Eestis tuleb Rootsi reg numbrid müüjale tagastada et viimane saaks auto oma riigi registrist kustutada.
Paljud Rootslased ei usalda ega luba oma numbrimärkidega Eestisse sõita. Siis on jama rohkem. Sellest on siin foorumis ka õige mitu teemat. Viimane põhjalik jutt oli Rästase auto toomisest.
Paljud Rootslased ei usalda ega luba oma numbrimärkidega Eestisse sõita. Siis on jama rohkem. Sellest on siin foorumis ka õige mitu teemat. Viimane põhjalik jutt oli Rästase auto toomisest.
Õnnitlused kõigepealt!:beer: TAHAN KAAA!!!!!!!:love::love::love:
Selline isend paneb tõesti mõtlema 9-3 peale, mis särtsakat värvi ja millel pole liiga palju uksi ..ja mitte alla Aero loomulikult... Aga seest tahaks ka pilta ullupyöra...
Selline isend paneb tõesti mõtlema 9-3 peale, mis särtsakat värvi ja millel pole liiga palju uksi ..ja mitte alla Aero loomulikult... Aga seest tahaks ka pilta ullupyöra...
Ilus pill.
Velts- kuidas 17" veljega kulgeda ka on? Räägivad siin, et pidavat ujuma ja põrutama- kas tõesti nii hull? Ja veel- mis rehvi kasutad suvel/talvel? Kas mitte ei paista pildilt, et ees madalam rehv, kui taga? Või ma eksin?
Velts- kuidas 17" veljega kulgeda ka on? Räägivad siin, et pidavat ujuma ja põrutama- kas tõesti nii hull? Ja veel- mis rehvi kasutad suvel/talvel? Kas mitte ei paista pildilt, et ees madalam rehv, kui taga? Või ma eksin?
Küsimus: milline see tagatiib sul täpsemalt on? Millele see kuulub, Aerole või Viggenile? Tavalistel mudelitel pole kas mitte midagi, või on mingi minimaalne must madal tiivakene, aga sul on seal midagi suuremat ma vaatan. Tean et Viggenil on suurem, aga siis avastasin, et miks on Viggenil antenn katusel, on sellepärast, et Viggeni tiivaga see antenn sinna alla küljepeale ei sobiks, aga ma vaatan et sul on mingi suurem tiib aga antenn ikka oma koha peal.
Olen ma siis õigesti aru saanud, et on tiivatu variant, pisikese madala "tiivaga" variant, Aero tiivaga variant ja Viggeni tiib?
Olen ma siis õigesti aru saanud, et on tiivatu variant, pisikese madala "tiivaga" variant, Aero tiivaga variant ja Viggeni tiib?
Nüüd on see koht kus Velts ise oleks pädevam vastama aga minu teada 2001+ a 9-3 NG Aerod ei erine välimuselt Viggenist. Tiib peaks ka sama olema koos kogu muu krempliga. (istmed, igasugu spoilad, tiivad jne.)
Kui ma nüüd eksin siis targemad parandavad ja mina lähen häbenen kusagil.
EDIT: Lähen häbenema. Mälu värskenduseks pilk Blocketisse ja tagumise tiiva kohta pilt selge. :red:
Saab14jr ja Gals-il õigus.
Kui ma nüüd eksin siis targemad parandavad ja mina lähen häbenen kusagil.
EDIT: Lähen häbenema. Mälu värskenduseks pilk Blocketisse ja tagumise tiiva kohta pilt selge. :red:
Saab14jr ja Gals-il õigus.
Tiival peab mingi vahe ikka olema. Veltsi Aerol on jäetud ruumi ka antenni jaoks, aga õigel Viggenil on see tiib selline, et sinna antenni mahutada ei ole lihtsalt võimalik. Seega peaks Aerol olema veel üks oma variandi tiib. (isiklikult ma seda enne ei teadnudki, aga nagu Veltsi autolt näha, siis peab see nii olema)
Viggeni tiib:
Viggeni tiib:
Selline variant oli ka välja töötatud, testiti aga tootmisse ei jõudnud ja hea on.
Punane värv väga ilus. Kas jääb nii või plaanid midagi muuta?
Kunagi nägin üht toonitud klaasidega ng kupeed millel läikivad osad olid ära kaotatud. Hästi sobis sellele keretüübile.
Punane värv väga ilus. Kas jääb nii või plaanid midagi muuta?
Kunagi nägin üht toonitud klaasidega ng kupeed millel läikivad osad olid ära kaotatud. Hästi sobis sellele keretüübile.