Saab 900 Aero 95 a tahan osta
Müüja tel. nr on tuttav, kas see pole mitte siin foorumis korduvalt kajastatud Rahinge - Uno? Vabandust, kui mööda panen.
Pildilt pole näha, et tal oleks istmesoojenduse lülitid, nii et soojenduse
olemasolus või mitteolemasolus veendu kindlasti, kui vaatama lähed!
Aga see on esimene NG900 Aero, millest ma kuulnud olen :poke:
Pildilt pole näha, et tal oleks istmesoojenduse lülitid, nii et soojenduse
olemasolus või mitteolemasolus veendu kindlasti, kui vaatama lähed!
Aga see on esimene NG900 Aero, millest ma kuulnud olen :poke:
Algselt postitas: mddr
Müüja tel. nr on tuttav, kas see pole mitte siin foorumis korduvalt kajastatud Rahinge - Uno? Vabandust, kui mööda panen.
Sa ei pane mööda. Otsisin sama müüja ühe vanema isendi üles, mida siin foorumis käsitleti. Eriti tähelepanelikult soovitan Trionic'u kommentaare lugeda - käisin tartus 1 9000 vaatamas
Algselt postitas: mddr
Aga see on esimene NG900 Aero, millest ma kuulnud olen :poke:
Väidetavalt olla selliseid tehtud, küll aga ei suuda leida mõnda ametlikku allikat GM900 Aero jaoks. Rootsis ka mõni pakkuda - Saab 900 Aero Limited Edition
terv, teager
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Hei!
Käisin masinat vaatamas. Hetkel bronnisin masina ära. Meeldis - väljast ja seest igati ok (roostet polnd ja oli normaalselt kulunud). Kahjuks testsõitu teha ei saand, sest Sensonicu miski elektroonika oli remondis (DIAs). Kui testsõit lähitulevikus ka sobiv on, siis võtan ta ära. Et äkki saate nõu anda mida siis täpsemalt vaadata/kuulata?
Käisin masinat vaatamas. Hetkel bronnisin masina ära. Meeldis - väljast ja seest igati ok (roostet polnd ja oli normaalselt kulunud). Kahjuks testsõitu teha ei saand, sest Sensonicu miski elektroonika oli remondis (DIAs). Kui testsõit lähitulevikus ka sobiv on, siis võtan ta ära. Et äkki saate nõu anda mida siis täpsemalt vaadata/kuulata?
Siin on üks Saab 900NG ostja meelespea.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Neid Sensonicuid on suht vähe Eestis, seega puudub ka suurem teadmine nendest..:(
Samas võtke kuulda ja lugege Teageri toodud lingi alt teema läbi! Saate müüja kohta nii mõndagi teada... Tehke omad järeldused ja siis teate, millel silma peal hoida. Millegipärast ronib mul juba praegu mingi kahtluseuss hinge, kuuldes mingi elektroonikaploki remondist tundmatus kohas (No aga Tartus pole vist endiselt ühtegi töökoda, kes SAABi nähes hirmust värisema ei hakkaks??)
Samas võtke kuulda ja lugege Teageri toodud lingi alt teema läbi! Saate müüja kohta nii mõndagi teada... Tehke omad järeldused ja siis teate, millel silma peal hoida. Millegipärast ronib mul juba praegu mingi kahtluseuss hinge, kuuldes mingi elektroonikaploki remondist tundmatus kohas (No aga Tartus pole vist endiselt ühtegi töökoda, kes SAABi nähes hirmust värisema ei hakkaks??)
Müüdav auto ei ole minu arust NG900 Aero (136kw mootor ei tee kedagi kohe Aeroks), vaid pigem Talladega (esipamper ja veljed sellised)...Aero-paketiga NG900 on see, mille müügilingi "teager" saatis...ehk taoliste velgede ja plastringiga massin...
Saab Heil!
Saab Heil!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Talladega edition tuli '97
Kõige parem oleks lasta VIN kood läbi dekoodri... saad kohe teada, mis värk on ...:)
Saabmuseum.com
In October 1996 Saab had returned to the Talladega Speedway with six 900s. In just one week the fastest Turbo clocked up an average speed of 226.45 kph over a total distance of 40,000 km.
In Spring 1997, Saab signalled this achievement with a special Talladega edition of coupé, convertible and five-door models each with 16" seven-spoke alloys, colour-keyed bumpers and wing mirrors and a choice of leather interiors.
Kõige parem oleks lasta VIN kood läbi dekoodri... saad kohe teada, mis värk on ...:)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
No kui ma vaatamas käisin, siis miskit sobitamist ei olnud näha. kõik tundus nagu tehase mehed oleks need spoilad ja asjad sinna pannud. Muidugi DIA pole miski ametlik saabi pleiss, aga muidu pidid seal taibukad mehed olema ja parandama neid vigu mida ametlik service teha ei suuda/taha. Kuulnud just, et Bemmid ja Mersud sealt abi saand.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
http://www.saabnet.ru/vin.htm aga see eeldab, et sa VINi sisse toksid... Seega hoia sõber telefoni ligi või küsi telefonitsi VIN kood ja vaata ise.
http://www.saabnet.ru/org/saab_vin.htm on seletus asjale kah .. seda annab isegi välja trükkida.
http://www.saabnet.ru/org/saab_vin.htm on seletus asjale kah .. seda annab isegi välja trükkida.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
kas keegi miski korrektse VIN-i saab privasse visata. Proovin kas sait töötab nii, et kui lehele "save as" teen. Et siis võtaks dekoodri lapakaga kaasa :D
Algselt postitas: Cyber
Millegipärast ronib mul juba praegu mingi kahtluseuss hinge, kuuldes mingi elektroonikaploki remondist tundmatus kohas (No aga Tartus pole vist endiselt ühtegi töökoda, kes SAABi nähes hirmust värisema ei hakkaks??)
OT:
See DIA ei olegi nii tundmatu koht.
Kui ma ei eksi, siis isegi Pealtnägijas oli kunagi juttu nendest :cool:
Aga see pole näitaja ja isiklik kogemus puudub.
http://www.diagnostika.ee/