NG, mis sõidab lühemaid otsi ja sedagi mitte iga päev, oli tänaseks mitu päeva seisnud ja korralikult maha jahtunud. Panin esmalt 220V puhuri tunnikeseks salongi et klaasid seest ja väljast puhtaks saada. Seejärel käivitades selgus, et aku hästi ei jaksa ja salongiventikal on külmapühad

. Kesklukul samuti, see oli juba enne teada. Lisaks veel juhiukse lukumootor nii kinni et ei õnnestunud nuppu üles tõmmata (juhiukse südamik ei leia võtmega ühist keelt juba aastaid)
Sisenesin kõrvalt, laadisin akut, lasin autol 15 min koha peal käia. Ainuke tulemus oli see, et kesklukk mingil hetkel ärkas korraks ja pani uksed lukku

. Tõin varuvõtme ja päästsin end sisse. ~10 min sõitu ja mõned käivitused ... juhiukse nupp laskis end juba niipalju tõmmata, et ei pidanud enam üle käigukangi ronima. Kesklukk teeskles endiselt surnut. Veel pisut ja salongiventikas hakkas tööle

. Kohe tema järel ka kesklukk. Nüüd saab juba mõne pikema sõidu ette võtta

.
Pagana piinarikas on auto paariks päevaks seisma jätta talvel...
Salongiventikas on varem ka paar korda sellist sikku teinud, see põhjustab kõige rohkem ebamugavust selliste ilmadega. Sõita saab aga küljeklaasid kisuvad kohe uduseks. Mis seal see nõrk koht olla võib, kas relee? Kus see asub ja kas sellega saab midagi ette võtta et kiiremini tööle hakkaks?