Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#101

Hetkel saaks kõik liivapritsiga üle käia ja siis vikerkaarevärvi värvida - hiljem kena kapotialune :cool:

terv, teager
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#102

Vaata kus koledad inimesed, on mu auto puhta ära lammutanud..:D :D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#103

Esimeselt pildilt paistis mulle algul, et kolvi pind on kartulimaaks muutunud:D
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#104

Algselt postitas: teager
Hetkel saaks kõik liivapritsiga üle käia ja siis vikerkaarevärvi värvida - hiljem kena kapotialune :cool:

terv, teager
Juu never nouu:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1988
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#105

Algselt postitas: Cyber
Vaata kus koledad inimesed, on mu auto puhta ära lammutanud..:D :D

nojah ja kuidas sa nüüd sõidad kui mootor juppideks? :D
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#106

Cyber, vaatan vanu postitusi ja mitte ei saa aru, miks sul auto laiali on. Kas ikka sama teema jätkumine, mis sai alguse sügisel või on vahepeal juhtunud midagi, millest rääkinud pole. SAABIpäästmise üritusel olid ju ikka sama tonnisega? Või olen mina midagi täiesti kahesilmavahele jätnud :conf:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#107

Sama teema ikka .. kolvirõngaste vahetus seoses rämeda õlikuluga. See põhjus ka eespool mainitud. Vanad rõngad olid nii kinni olnud, et neid pidi kolvi küljes jõumeetoditega eemaldama. Lihtsalt ma vahepeal põletasin õli seni kuni pisut raha kogusin, et suurem töö ette võtta...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#108

Uuendaks teemat.
Ülalpool piltidel nähtav lego on nüüdseks juba tükk aega koos olnud jälle. Masin käib nagu kell. Lausa uskumatult ilusti võrreldes eelnevaga (ja see eelnev tundus mulle ka täitsa hästi käivat). Õli enam ei söö, kütusekulu tundub, et on langenud mingi liiter kuni kaks isegi (seda peab küll veel pisut kauem testima).

Aprilli lõpus sai ülevaatus läbitud ilma suuremate tõrgeteta (üks parktuli ei põlenud ..:) ).

Salongi temperatuuri andur hakkas hiljuti jälle sirisema. Kunagi seda juba sai lahti kistud ja puhastatud. Nüüd enam puhastama ei hakanud ja ostsin uue. Milline meeldiv vaikus tekkis autosse ..:)

Juhtmed said ECU-st autosse veetud ja möödunud nädalavahetusel ka pisut logitud... Tundub, et softivahetus ootab ees. See, mis logidest paistis, ei olnud kõige meeldivam. Kippus täiesti mõttetu boostiga juba detoneerima. Igatahes saab see Maptun-i algetega soft millegi muu vastu vahetatud, kui isand Sebastianil aega leidub.
Mingeid kiirendusi sai mõõdetud, 0-100 - 6.9-7 sek, 70-120 on ka kusagil logides, Seb äkki vaatab järgi..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2204
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#109

Algselt postitas: Cyber

Mingeid kiirendusi sai mõõdetud, 0-100 - 6.9-7 sek, 70-120 on ka kusagil logides, Seb äkki vaatab järgi..:)

No palju sa ikka pooliku mootoriga masinast soovid saada :)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#110

See on täiesti piisav sellest poolikust mootorist..:) See on pisut väiksem number, kui su "terve" mootori puhul, kui ma ei eksi..:) Lihtsalt enne ei teadnud seda numbrit, nüüd tean..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#111

Mul on päris hea soft ja gps olemas, mis möödab päris täpselt 0-10(-250km)km/h välja. Endal möötsin, uskumatult normaalsed olid, kuid peaks ainult parema raja leidma, kus testida ;)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#112

Algselt postitas: Jaanus
Mul on päris hea soft ja gps olemas, mis möödab päris täpselt 0-10(-250km)km/h välja. Endal möötsin, uskumatult normaalsed olid, kuid peaks ainult parema raja leidma, kus testida ;)

*cough* Kiltsi *cough*
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#113

Seb saatis logid... 70-120 põhjagaasiga 5.7 sek..:) Sedasi võib täitsa möödasõite teha..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#114

Polegi tükk aega miskit kirjutanud. Peale kevadist mootoriremonti 10k km läbitud ja aeg mõningaseks hoolduseks. Õlivahetus nii kastis, kui mootoris. Rihmamajanduse vahetus, 2.5 aastaga pinguti täiesti seebiks ja rullid ka sellised poolpidused. Salongi sai kõrvalistuja juurde tasku muretsetud.

Kevadise mootoriremondi tulemusena võib öelda, et õlikulu ei ole enam. Tõeliselt marginaalne vähenemine, kui sedagi.

Millalgi suvel sai veelkord softi vahetatud autol (peale seda kui need eelmised testimised sai tehtud). Ideeliselt peaks suht knockivaba olema nüüd.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#115

Jääkonarused lõpetasid summuti elu. No eks ta oli juba ka piisavalt läbi ussitanud selleks, et natuke kõvema raputamise peale kinnituskonksu kohale auk tekitada. Lisaks oli mõlema flantsi juures juba uss vähe pitsiliseks närinud toru. Peale mõningat aega lörinat (ise olin laisk) sai täna uus keskosa alla ja saabus jällegi vaikus. Vahepeal mõtlesin isegi, et äkki peaks kogu tagumise osa upgradema, aga sis mõtlesin ikkagi ringi.
Pilt
Pilt
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#116

Nii, homme hommikul saab sooja autosse istuda ehk... Nimelt Osavate Käte Ring herr Trionicu näol installeeris plokisoojenduse ja salongipuhuri. Tootjaks Defa. Töökojas olles sai auto ka altpoolt jääst ja lumest puhtaks kraabitud, täiesti vaikseks muutus asi, ei mingeid kahtlaseid kolinaid enam.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2294
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#117

Palju DEFA vent maksab?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#118

Palju DEFA vent maksab?
Siin on mõned hinnad välja toodud, eks see oleneb ka puhuri võimsusest ning kontaktidest, palju maksab ;)

terv, teager
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#119

NB! Lisandub mootorisoojenduse elemendi hind

Huvitav palju see element maksab?
Saku PEOREKKA hooldaja:)
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#120

Loodame et Cyber ei pahanda!!!

B234,B206 sobiv number 379 element 52,86 euri

Ühendus kaaablite komplekt 785 45,70 euri
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#121

TFK mainitud on siis plokisoojenduselemendi juhtmed, Salongisoojenduse korral tasub võtta juba komplekt, kus salongivent olemas on, seal ka kõik juhtmed, millele siis vaid küttekeha lisaks vaja. Autoeksperdi hinnakiri kusagil 30-da lehekülje kandis Defa asjad. Komplektiga odavam, kui jupphaaval.

EInoh, härg värk, väljas oli -17, autos sees +10....
Et Defa enda taimer haiget hinda maksis (no mingi 100+€ vist), siis lahendasin asja umbes 10 €-ga. Ostsin progetava taimeri ja panin voolujuhtme vahele. Et õues oleva pistikupesa külge ei mahu ükski taimer mul, siis pidin natuke seespool juhet vedama, ühe lisapistikupesa seina peale panema ja õuepesa juhtme läbi taimeri siis ühendama. Nüüd progen soojas toas kasvõi 7 erinevat aega/intervalli.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#122

Aga kuhu autos ventilaatori kinnitasid? Pole seda ruumi seal ju eriti...

terv, teager
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#123

Ventikas käib "sahtlis". Hetkel on asi lõpuni viimistlemata, aga põhimõtteliselt hakkab käima klambriga kõrvalistuja jalgade juures tasku külge. Kui keegi autos istub, siis võib lihtsalt tõsta sahtlisse sisse. Ja suveks võib üldse koju riiuli peale tõsta, ei ole juhetpidi autosse laulatatud, pistik on vahel. Ja see puhur on tegelikult vaid 35mm paks. Miski uuem variant. Vana poleks ilmselt sinna kuidagi mahtunud nii.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#124

Kurat, tänane päev algas "hästi". Asi, mida ma juba mitu aastat olen kartnud (ja üldse mitte ainult selle autoga), juhtuski. Tuul puhus väravast välja tagurdades värava ilusti peegli ja kere vahele kinni ja nii ma omale mõlgu kõrvalistuja ukse sisse saingi... Peegli keeras ka ilusti tagurpidi, see õnneks tuli enam-vähem paika tagasi.

See hetk, sekund, kui pea teisele poole peeglisse vaatamiseks ära keerasin.... kurat!
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#125

Näe pole 2 kuud midagi kirjutanud....

Mai kuuga sai ülevaatus läbi. Loomulikult jõudsin ma viimasel päeval alles TÜV punkti. Muidu oli kõik enam-vähem, aga tagapidurite pidurdusjõud nii palju erinev, et onud palusid mul lähiajal tagasi tulla (54%, tohib olla 30%). Sama asja näitas käsipidur. No mis seal ikka, eks ma teadsin ka tegelikult, et seal mingi väike ikaldus on, talvel hakkas ühe poole kässar trikitama jms. Ikaldus osutus siiski pisut suuremaks. Tulemus on nüüd see, et mul on uued tagapidurid ja klotsid, vahetatud pool piduritorustikust ja sisse läks Castrol Response pidurivedelik, mis loodetavasti pisut rohkem pidurdamist kannatab ilma keema minemata. Üsna paras investeering oma ohutusse.

Ja noh.. peale seda oli pidurikontrollis erinevuseks mingi 2% vist..:P See aparaat ei tundu ka ise just eriline täppisriist olema, niiet võib mõõteveaks selle lugeda..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta