1.Kui keegi teab:andmed näitavad plokkikaane paksust 134 mm,kas see on minimaalselt lubatud mõõt peale lihvimist?Minu kaante paksus on 134,5 mm.
2.Tundub et mootorit ei ole lahti tehtud ja peal on tehase osad peal,ka see kurikuulus õlijahuti tasub igaks juhuks ära vahetada?Või kuidas seda agregaadi saaks diagnoosida.Ma ei ole ta veel välja võtnud.
Üks idee on mul sündinud: likvideerida seda(jahutit) ohtu kui klassi.Näiteks pesta ta õlist puhtaks,jätta augutäideks ja viia uute voolikutega tavalise õliradika kuhugi stange alla.Võib olla ei ole see idee uus.
V6 plokkikaante remont ja õlijahuti (vahetus?)
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
2. Ma ka ei saa aru, mida see radikas jahutab kui ta on praktiliselt mootori sees. Vahetus suurema radika peale oleks samuti hea, kui materiaalne seisund lubab.
__In Boost We Trust__
-
Rein
- Postitusi: 81
- Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
- Asukoht: Tartu
- Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
- Kontakt:
Loogika on ilmselt järgmine:vedelik jahutab paremini kui õhk isegi kui temperaatuuride vahe on väiksem.Lugesin veel,et see jahuti aitab mootorit kiiremini töösooja viia. Sellest ma küll kahtlen,sest termostaat pidi avanema alles 105 kraadi juures,enne seda õli radikast läbi ju ei käi.
-
Rein
- Postitusi: 81
- Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
- Asukoht: Tartu
- Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
- Kontakt:
Leidsingi interneti avarustel kinnituse oma ideele http://www.kensnet.org/saab/
Väga rumal jutt.2. Ma ka ei saa aru, mida see radikas jahutab kui ta on praktiliselt mootori sees. Vahetus suurema radika peale oleks samuti hea, kui materiaalne seisund lubab.
Jahutusvedelik on väga hea soojusjuhtivusega ja tema töötemperatuur mootoris on ca. 110 kraadi.Soojusvahetisse sissetulev õli (turbomootoris) võib ületada 300`t kraadi,seega selle kiire jahutamine vajaliku mootori töötemperatuurini toimub ülimalt efektiivselt jah.vedeliku abil(kordades väiksem vajalik jahutuspind,kui "õhuradiaatori"puhul.
Kuid kuna plokis asuv vaheti on suur riskiallikas V-mootoritel,on teema-algataja mõte õige ja sedasi on ka tihti tehtud.Kuigi võib tõdeda,et järelturu radikad(ploki omad)on kordades kestvamad ja nii tuleks ka odavam.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
Rein
- Postitusi: 81
- Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
- Asukoht: Tartu
- Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
- Kontakt:
Aga kas Saabi ja Opeli võ iteiste GM radikatel on kestvuse vahe?Need teised pidid olema metallist ja vasest tehtud ja nad pidid odavamad kah olema,vähemalt inglise keelses foorumis lugesin seda välja.Kust kohast peale esindust seda võib osta?
Olemas ongi ainult Opeli radikad,sest tegu ju Opeli mootoriga.Tellida saab kõikjalt,kus juppidega tegeletakse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
Rein
- Postitusi: 81
- Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
- Asukoht: Tartu
- Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
- Kontakt:
Selline siis see jahuti välja näeb.Tundub täitsa uus.Ainult see halvasti nähtav number 05 99
on veidi kahtlane.Auto esmane registreerimine on 04.99.See ei tohi olla tehases paigaldatud.On ta olnud nii kaua laos,või see number on midagi muud,ei tea.Arvan et Sveitsis kõrvaldati põhjus aga tagajärgi tuleb minul parandada.Ei teagi nüüd kas vahetada seda Opeli oma vastu või ta ongi uus.Ei taha raha nii sama raisata.
Lisatud failid
on veidi kahtlane.Auto esmane registreerimine on 04.99.See ei tohi olla tehases paigaldatud.On ta olnud nii kaua laos,või see number on midagi muud,ei tea.Arvan et Sveitsis kõrvaldati põhjus aga tagajärgi tuleb minul parandada.Ei teagi nüüd kas vahetada seda Opeli oma vastu või ta ongi uus.Ei taha raha nii sama raisata.
Lisatud failid
See on nn. vanatüübi- ja vigadealdis oem.radikas.Moditud jupp näeb teistsugune välja.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
Rein
- Postitusi: 81
- Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
- Asukoht: Tartu
- Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
- Kontakt:
.Kuigi võib tõdeda,et järelturu radikad(ploki omad)on kordades kestvamad ja nii tuleks ka odavam.
Tänud Tronic,nii ma ka tegin.
Kuna pildil näidatud jahuti tundub täiesti uus olema,ehk siis keegi tahab ta omale mõõduka tasu eest.

