Tekkis huvi vahetada oma 9-5-l ära vasaku ja parema esiistmete alumised padjad kuna juhi iste hakkab veidi ära vajuma ja kõrvalistuja oma nagu uus. Nüüd küsingi - kas on mingit elektroonikat mis võiks takistada taolist vahetust? Ma ei plaani vahetada istmeid vaid ainult alumist nahast osa koos polstriga - airbag-id jäävad puutumata. Istuja andurid peaksid täpselt samad olema. Visuaalselt tunduvad ka padjad sümmeetrilised.
Targemad - laske oma nõuannetel tulla.
Mihkel
Esi istmete patjade vahetamine
Järgnev jutt on tonnise kohta aga ehk ei erine 9-5 istmed kuigivõrd.
Igasugused andurid on istme sees ja ei sega istme naha vahetamist. (kui ainult seda nahast kotti vahetada)
Iste tuleb muidugi autost välja võtta. El istme lülitid ära, plastikust istme külje katted maha, kruvid- poldid lahti, el. pistikud lahti ühendada..
Siis hakkad neid klambreid lahti kangutama millega see nahk kott sinna peale on pandud... El. istme puhul on neid päris tülikas lahti kiskuda ja veel tülikam pärast korralikult kinni saada sest käsi koos tangidega ei taha kuidagi sinna el. krobu vahele mahtuda.
Ise olen tonnisel seda teinud ja teist korda enam ei taha :)
Aga teostatav see on, keerulist pole midagi aga ebamugav töö on.
Igasugused andurid on istme sees ja ei sega istme naha vahetamist. (kui ainult seda nahast kotti vahetada)
Iste tuleb muidugi autost välja võtta. El istme lülitid ära, plastikust istme külje katted maha, kruvid- poldid lahti, el. pistikud lahti ühendada..
Siis hakkad neid klambreid lahti kangutama millega see nahk kott sinna peale on pandud... El. istme puhul on neid päris tülikas lahti kiskuda ja veel tülikam pärast korralikult kinni saada sest käsi koos tangidega ei taha kuidagi sinna el. krobu vahele mahtuda.
Ise olen tonnisel seda teinud ja teist korda enam ei taha :)
Aga teostatav see on, keerulist pole midagi aga ebamugav töö on.
Mihkel tahab terve alumise padja ära vahetada. Kui iste on ära vajunud siis vaid naha vahetamisest kasu pole.