Kuidas lombist läbi sõita?
Väike mõtisklus... Kevadised suurveed on kohal
Olles näinud tagajärgi, mida teeb vesi, sattudes põlemiskambrisse läbi sisselaske siis...
Kuidas on mõislikum sõita läbi sügavast veest, kas:
1. Väga aeglaselt, et vesi ei loksuks õhufiltri kopsikust sisse
2. Väga kiiresti, et võimalikult vähe vett sisse loksuks
Teema pigem sinna valdkonda, et kas rohkem saab märjaks vihmas kõndides või joostes :)
Aga ... turbomootorid on nagu tolmuimejad, pidevalt ahmivad õhku sisse - kas vastuseks on ainuõige tegevus - üldsegi mitte sõita läbi lombi, isegi kui kümme autot su taga signaali lasevad, kui sa üritad tagurpidi välja vingerdada tipptunnil.
Sest kõigil meil pole igapäeva liikuriteks midagi sellist, kus mootori õhuvõtt on katuselt...
terv, teager
Olles näinud tagajärgi, mida teeb vesi, sattudes põlemiskambrisse läbi sisselaske siis...
Kuidas on mõislikum sõita läbi sügavast veest, kas:
1. Väga aeglaselt, et vesi ei loksuks õhufiltri kopsikust sisse
2. Väga kiiresti, et võimalikult vähe vett sisse loksuks
Teema pigem sinna valdkonda, et kas rohkem saab märjaks vihmas kõndides või joostes :)
Aga ... turbomootorid on nagu tolmuimejad, pidevalt ahmivad õhku sisse - kas vastuseks on ainuõige tegevus - üldsegi mitte sõita läbi lombi, isegi kui kümme autot su taga signaali lasevad, kui sa üritad tagurpidi välja vingerdada tipptunnil.
Sest kõigil meil pole igapäeva liikuriteks midagi sellist, kus mootori õhuvõtt on katuselt...
terv, teager
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
9-5'ga läheksin pigem aeglaselt. Õhuvõtt asub ca 10cm kapotiservast alla poole - seega päris kõrgel. Kiiresti minnes tekib juba laine...
Samas, kui asfaldi peal über lomp, saab ju vesiliugu ära kasutada;)
Kevadiste vihmadega saab Tammsaare tee pikendusel ja Ülemistel järgi proovida.
Samas, kui asfaldi peal über lomp, saab ju vesiliugu ära kasutada;)
Kevadiste vihmadega saab Tammsaare tee pikendusel ja Ülemistel järgi proovida.
Mina enam ei pea ütlema ning teengi veel - mida kiiremini, seda parem. Kuna nüüd uued suverehvid, siis kahjuks enam ei pritsi.No ikka võimalikult kiiresti. Siis lööb laps käsi kokku ja ütleb: "issi tee veel"
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui ma oma avatari vaatan, siis kiirus oli seal minimaalne, laine ja pritsmed ikka päris korralikud ja õhufilter oli lõpuks ikka vaja lendama õpetada, sest oli vett saanud, kuigi mitte vee alla sattunud.
Janek83-e soovitus oleks võist kõige parem küll..:) Aga kui ikka "äkki" loik tee peale hüppab, siis ei ole ju eriti midagi teha lajatad ikka täiega läbi, sest pidurdada ei jõua. Kui vaja ukerdada, siis peab ikka mõtlema, et kummal pool see õhufilter on ja katsuma selle kuiva maa poole (kõrgemale) jätta.
Janek83-e soovitus oleks võist kõige parem küll..:) Aga kui ikka "äkki" loik tee peale hüppab, siis ei ole ju eriti midagi teha lajatad ikka täiega läbi, sest pidurdada ei jõua. Kui vaja ukerdada, siis peab ikka mõtlema, et kummal pool see õhufilter on ja katsuma selle kuiva maa poole (kõrgemale) jätta.
Teema tundub ühendavat nii veetakistuste läbimise maastilkul kui lompides sõitmise - lompide puhul arvestaks ehk sellega, et seal põhjas võib olla ka auk - nii et kiirus vastavaslt sellele, kui head tuttavad romulas töötavad.:P
Minu puhul siis vääga aeglaselt.
Veetakistuste puhul valiks snorkliga aparaadi..:drink:
Minu puhul siis vääga aeglaselt.
Veetakistuste puhul valiks snorkliga aparaadi..:drink:
Kui süüte hoopis välja keerad, siis ei ime üldse ... ja rool-pidurid hakkavad tunduvalt rohkem juhi kaloreid kulutama. Rannahooaeg läheneb!
Kiiresti sõites tekib rataste ette laine küll aga äkki õhuvõtu ots jääb siiski lainest välja?
Kiiresti sõites tekib rataste ette laine küll aga äkki õhuvõtu ots jääb siiski lainest välja?
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Igasugu erinevate autodega suurtest lompidest läbi sõitnud ja siiani tundub, et kiiresti sõitmine on hea, sest siiamaani pole ühtegi probleemi peale seda tekkinud. :)
Ma olen sõitnud kunagi suvel metsateel üheksakümnendatest pärit passatiga läbi u 25-30 meetrise lombi, kus vahepeal oli vesi üle põlve tugevalt. Sõites lükkas nina vaalu üles ja kui üks auk tuli, siis käis vesi kapoti peale ka. Suhteliselt kõnnikiirusel läksin, ei tulnud kusagilt vist sisse, mälu järgi. Ja probleeme sellest juurde ei tekkinud. Ise olen mõelnud küll, et vesi ju peaks jõudma piisavalt pikalt sügavas vees sõites starterite ja genekate ja juhtmete ja tont teab milleni. Selle peale aga küll pole tulnud, et ta õhuvõttu jõuaks, see on ikka suhteliselt kõrgel ju...
Vaevalt,et väljalaskesse sattuv vesi mootorini jõuaks;) .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kunagi hallil ajal sõitsin Galandiga hullu vihma ajal Tartus Riia viadukti all nii, et vesi üle kapoti tuli. Kustunud autosid oli seal õige mitu juba ja ust lahti teha poleks tahtnud. Omal kadus vist üks pott kadus tagant ära ja numbrimärgi muris eest lahti.. sõitsin aeglaselt aga kõrge pöördega, et (äkilise temperatuurilanguse tõttu??) välja ei sureks.
Kaevan teemat.
9-5 Griffiniga maandusin lombis - hea kaasliikleja abil õnnestus küll välja saada, aga mis nüüd peaks tegema?
Elekter jäi, aga mootor suri ära keset lompi. Ootan kuivamist? Mis edasi?
Ei ole varem sellist jama suutnud omale kaela tõmmata.. :wall:
9-5 Griffiniga maandusin lombis - hea kaasliikleja abil õnnestus küll välja saada, aga mis nüüd peaks tegema?
Elekter jäi, aga mootor suri ära keset lompi. Ootan kuivamist? Mis edasi?
Ei ole varem sellist jama suutnud omale kaela tõmmata.. :wall:
Olen sellist situatsiooni läbi elanud.
Oleneb mille pärast seisma jääb. Kas elektri viga või vesi mootoris.
Mul oli vesi mootoris.
Ma võtsin lõdvikud lahti ja liigutasin autot edasi tagasi, käik sees, et väsi välja saada. Parem kui küünlad ka maha võtta, siis on lihtsam ja saab ka küünad ära kuivatada ja hiljem läheb auto kergemini käima ka (Mul endal polnud lihtsalt võimalik küünlaid maha võtta). Pärast seda käiiasin käima lahtiste lõdvikutega ja lasin turbol sisselaske torustiku korralikult puhtaks puhuda.
Griffi puhul vaja õhulugejaga ka kuivatada. Minu masinal seda lihtsalt pole.
Ahh jaa, õhufilter ka maha, sealt ei käi õhk enam läbi.
Nii tegin mina, muidugi see ei pruugi õige tegu olla ja tegi valesti, kuid peale seda oli kõik korras jälle.
Oleneb mille pärast seisma jääb. Kas elektri viga või vesi mootoris.
Mul oli vesi mootoris.
Ma võtsin lõdvikud lahti ja liigutasin autot edasi tagasi, käik sees, et väsi välja saada. Parem kui küünlad ka maha võtta, siis on lihtsam ja saab ka küünad ära kuivatada ja hiljem läheb auto kergemini käima ka (Mul endal polnud lihtsalt võimalik küünlaid maha võtta). Pärast seda käiiasin käima lahtiste lõdvikutega ja lasin turbol sisselaske torustiku korralikult puhtaks puhuda.
Griffi puhul vaja õhulugejaga ka kuivatada. Minu masinal seda lihtsalt pole.
Ahh jaa, õhufilter ka maha, sealt ei käi õhk enam läbi.
Nii tegin mina, muidugi see ei pruugi õige tegu olla ja tegi valesti, kuid peale seda oli kõik korras jälle.