klassiku käigukast

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#1

Vahetasin käigukastil pooltelje otsa kopsikut ja nüüd on käigukastil selline heli nagu midagi käiks vastu ja sõites vibreerib. Kusjuures kui enne vibreeris kiirendamisel siis nüüd on kiirendades parem aga ühtlase kiirusega vibreerib. Kui käik välja võtta, siis on vaikus majas ja vibrat ka pole.
Edit: Kausid olid ühte mõõtu, nii et see ei tohiks vibra põhjustada.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#2

Koos selle Al-korpusega kasti küljest vahetasid siis? Seibid jätsid samad ikka kõik?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#3

Koos selle Al-korpusega kasti küljest vahetasid siis? Seibid jätsid samad ikka kõik?


Seibid pani jah samad. Aga see tundub ikka selline teema olevat, et pean kõik jälle lahti kiskuma, kaasa arvatud diffri ja vaatama üle. Foorumi vahendusel vist targemaks ei saa.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#4

Ma oleks selle võlli üksi vahetanud, küljekorpuse sama jätnud. Seal võivad mõõdud mängima hakata.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#5

Mul polnud selliseid näpitsaid, et seda splinti eemaldada. Teine asi, mis mulle meelde tuli, et ma pole kindel, mis asendisse ma selle kinni keerasin. Vaatasin silma järgi, et vann allpool oleks :mad: Võibolla jäi valesse asendisse ja sellepärast jamab?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#6

Minuteada seda ei saagi valesti panna. Kuskil peaks kiri "TOP" olema, jääb siis ülespoole.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#7

Vaatasin teise kasti pealt ja tundus, et kopsik läheb kasti külge ükskõik mis pidi.
Mida ma ei maininud enne, oli see, et esimesel katsel kukkus vedru otsast puks sinna difri vahele põiki ja ma tükk aega mõtlesin, miks kopsik lõpuni ei taha minna. Isegi keerasin starteriga mootorit nii, et differ oli pinge all. Kardan, et keerasin difri laagrid pekki, kui mitte midagi veel...
Vasta