Tere ja kena kevadet kõigile!
Sai siis ka pika-pika hoovõtu peale enda lennukist paar klõpsu ning foorumiteema ära tehtud.
Masinast siis niipalju,et on 1995a. detsembri väljalase, Rootsist Eestisse on imporditud 2005a.
Edasi liigutab teda 2.3 ( 125KW ) mootor ning käike vahetab automaatselt.
Nii kodumaalt, kui ka siit olemas korrektne, kilometraažile vastav hooldusraamat.
Tehasepoolsetest ´´lisadest´´ on tal hele nahksisu, 4x el. aknad,kliimaautomaatik ning istmesoojendused.
Lisade kohapealt on vägagi teretulnud esimese käetoe ning püsikiiruse hoidja pakkumised.
SAAB 9000 CS 2.3t, 1995, Andresei
Praeguseks siis pildimatejaliga kõik. Peale tuleva nädalasi maalritöid ning poleerimist plaanis teha üks põhjalikum fotosessioon.
Natukene ka masinaga tehtust ning tegemata jätmistest:
Õli olen vahetanud tal iga 10 000km tagant, kasutanud olen kataloogijärgset Gulfi toodangut ( Siiamaani väga rahul ), käigukasti õli olen vahetanud 25 000 km tagant ( Samuti gulf ), jahutusvedeliku intervalli ei oska öelda, kuna ei suutnud seda kuskilt raamatust tuvastada ( võimalik, et Rootsis tehtud, aga ei oska lihtsalt välja lugeda ) - igatahes sai nüüd kevade hakul ka see vahetatud.
Samuti on minu käes vahetatud ka mootoris kogu tihendiring, vaakumvoolikute komplekt ning kõik stabikavarda puksid ( viimased küll suhtselt profülaktika mõttes ). Rohkem hetkel miski vahetust vajavat ei näi.
Natukene ka masinaga tehtust ning tegemata jätmistest:
Õli olen vahetanud tal iga 10 000km tagant, kasutanud olen kataloogijärgset Gulfi toodangut ( Siiamaani väga rahul ), käigukasti õli olen vahetanud 25 000 km tagant ( Samuti gulf ), jahutusvedeliku intervalli ei oska öelda, kuna ei suutnud seda kuskilt raamatust tuvastada ( võimalik, et Rootsis tehtud, aga ei oska lihtsalt välja lugeda ) - igatahes sai nüüd kevade hakul ka see vahetatud.
Samuti on minu käes vahetatud ka mootoris kogu tihendiring, vaakumvoolikute komplekt ning kõik stabikavarda puksid ( viimased küll suhtselt profülaktika mõttes ). Rohkem hetkel miski vahetust vajavat ei näi.