Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]
10 aasta jooksul olen ikka alati seisma saanud.Pidurite kohta pole midagi halba öelda.
Tagurdasin vastu mingit puuroigast, mis oli püsti täpselt nii kõrgel.
Pole veel jõudnud otsidagi.
Tiivaääred ongi järgmine suurem katsumus. Kõige hapum on see, et koopas on suured augud. Ma teiselt poolt ei julge pidistadagi. Seal on puhta hull see lugu.
Pole veel jõudnud otsidagi.
Tiivaääred ongi järgmine suurem katsumus. Kõige hapum on see, et koopas on suured augud. Ma teiselt poolt ei julge pidistadagi. Seal on puhta hull see lugu.
Klipi teises pooles on näha autot protsessis:
http://www.youtube.com/watch?v=7WyDn_w4 ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=7WyDn_w4 ... r_embedded
Turbodel on ees ventkettad, täna otsin tikutulega, ja kui leiaks, maksaks rohkem kui 9000 esisadulate upgrade + tagumiste upgrade.
Klassiku vent kettaid täiesti võimalik nt. Speedpartsist tellida, ilmselt ka mujalt. Aga ärge alahinnake seda tonnise sadulate upgrade - muutus on võimas
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Ma ei ütleks, et korras klassiku ja 9000 pidurite tõhusus väga erinev oleks... esimesel pidurdamisel... 9000 upgradel on see boonus, et kannatab rohkem ka kui ühe korra järjest tõsisemalt pidurdada, selle nimel tasub swap ennast esimese sõiduga ära eriti kui silmas pidada, et see on peaaegu tasuta.
Margus
Margus
Ükspäev mõtlesin, et kiirendan ilgelt kiirelt ja vahetan käiku veel kiiremini aga midagi läks vähe untsu ja lükkasin kolmanda (vist) käigu mööda. Tegin seda võrdlemisi entusiastlikult ja selle tegevuse järel ei püsi 1., 3. ja 5. käik sees. Alguses arvasin, et ilmselt ei olnud hoova vits eriti tugevalt kinni aga peale timmimist ei suutnud ma seda niii heaks saada, et asi paraneks. Kas peab veel sättima või on reaalne, et vajutasin kastis midagi kõveraks või paigast ära?
Vahepeal installisin turbokella ja ostsin ära esimesed tiivad, et ühel ilusal päeval võiksin välimuse üle ka uhkust tunda.
Lootus on saada kohevarsti ka uus esimene mootoripadi.
Vahepeal installisin turbokella ja ostsin ära esimesed tiivad, et ühel ilusal päeval võiksin välimuse üle ka uhkust tunda.
Lootus on saada kohevarsti ka uus esimene mootoripadi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Turbodel on ees ventkettad, täna otsin tikutulega, ja kui leiaks, maksaks rohkem kui 9000 esisadulate upgrade + tagumiste upgrade.
kusjuures ka mitteturbodel, ehk 16 v , mootoril ka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Nüüd panin umbes sama entusiastlikult 2. käigu ja said käigud täiesti otsa.
Kang liigub edasi-tagasi väikese jõnksuga, nagu peab, kuid vasakule-paremale käib vabalt. Pika õli segamise peale läks tagumine sisse ja sama pikka segamise peale tuli välja ka.
Kellelgi pilti on, milline kast sees välja näeb?
Kang liigub edasi-tagasi väikese jõnksuga, nagu peab, kuid vasakule-paremale käib vabalt. Pika õli segamise peale läks tagumine sisse ja sama pikka segamise peale tuli välja ka.
Kellelgi pilti on, milline kast sees välja näeb?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaata siit midagi leidsin. ehk hiljem aega vaadata täpsemalt meelde tuletada mis kuidas töötab.
http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... OfOsKF8eAE
http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... OfOsKF8eAE
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Antud pildil kõige üleminise võlli küljes oleva tüki (sõrm või valits vms moodi seda nimetada saab) tihvt oli ilmselt välja tulnud ja pooleks läinud. Homme lähen balti bolti ja küsin umbes 5x26mm tihvti.
Kõige hullem asja juures on fakt, et pool tihvti on kuskil kasti sees.
...jaa sõidame jälle. Hydroscand tegi torust vooliku.
Ühtlasi vahetasin ka uuesti mootoriõli ja filtri ära, kuna teda niikuinii jäi umbes ainult liitrijagu sisse. Vastupidiselt mõndade arvamusele läks sisse LiquiMoly 10w60. Kahtlen sügavalt et too liiga paksuks peaks jääma.
Sügisel tuleb niikuinii teine õli ja siis mõtlen millegi talvisema peale.
Ostsin ka jubinad rõhu juhtimise tarvis ja Saabi 360cc pihustid. Vaja ainult mõelda, kuidas ma detonatsiooni kuulama hakkan.
EDIT:
Sõbralt sain ka Žiguli katuseraamid, mis istuvad hästi aga on vaja üle värvida ja veits tuli ka kleepsutuuningut.
Ühtlasi vahetasin ka uuesti mootoriõli ja filtri ära, kuna teda niikuinii jäi umbes ainult liitrijagu sisse. Vastupidiselt mõndade arvamusele läks sisse LiquiMoly 10w60. Kahtlen sügavalt et too liiga paksuks peaks jääma.
Sügisel tuleb niikuinii teine õli ja siis mõtlen millegi talvisema peale.
Ostsin ka jubinad rõhu juhtimise tarvis ja Saabi 360cc pihustid. Vaja ainult mõelda, kuidas ma detonatsiooni kuulama hakkan.
EDIT:
Sõbralt sain ka Žiguli katuseraamid, mis istuvad hästi aga on vaja üle värvida ja veits tuli ka kleepsutuuningut.