Saab NG900 haagisepistiku skeem
Tere. Kas keegi oskab öelda millise skeemiga lähevad juhtmed haagisepistiku emase poole külge.
Otsisin netist aga ei leidnud ühtki joonist mis mind aitaks.
Juhtmete värvid:
MUST
HALL
SININE
ROHELINE
VALGE
PUNANE/VALGE
SININE/VALGE
Lugesin ühest foorumist, et valesti ühendamisel ei pruugi olla head tagajärjed, muidu saaks vast katse-eksitusmeetodil proovida.
Otsisin netist aga ei leidnud ühtki joonist mis mind aitaks.
Juhtmete värvid:
MUST
HALL
SININE
ROHELINE
VALGE
PUNANE/VALGE
SININE/VALGE
Lugesin ühest foorumist, et valesti ühendamisel ei pruugi olla head tagajärjed, muidu saaks vast katse-eksitusmeetodil proovida.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See peaks standardne pistik olema. Ei saaks ju muidu igasugu rendikärusid jms kasutada. On küll vist mingit US/EU erinevused, aga nendele müüakse lihtsalt vahejuppe.
Ja kui kärupoolne on olemas, siis pole ju väga raske tuletada sellest autopoolne.
Ja kui kärupoolne on olemas, siis pole ju väga raske tuletada sellest autopoolne.
Kindlasti see on standartne, aga autost tulevad juhtmed on teistes värvi kombinatsioonides (esimeses postituses loetlesin ära) vastasel juhul saaks jah teha nii nagu Cyber oma viimases lauses ütles, et kollane juhe kollasega kokku jne. Kuid autost ei tule kollast, punast ega pruuni juhet sinna pistikusse.
Loodan, et arusaadav tekst tuli :)
Loodan, et arusaadav tekst tuli :)
Mina küll aru ei saa eriti, milles probleem, aga tunnen huvi, kuna endal seisab asi ees.
Kas ma saan õigesti aru, et sul on nö käes konksu külge käiv pistik, millel on need loetletud värvi juhtmed, aga autol tulede küljes värvid kokku ei lähe.
Siis ju soovitus, et vaata standardse pistiku värvide järgi, kus mis olema peab ja sealt ühendadki siis vastava pistiku juhtme vastava tulega? Miks see toimima ei peaks? Ja kui pistik pole konksu küljes, siis tal peaks olema ju ikkagi aru saada, milline pool üleval ja milline all peaks olema?
Või ei saa ma üleüldse mitte millestki aru :(
Kas ma saan õigesti aru, et sul on nö käes konksu külge käiv pistik, millel on need loetletud värvi juhtmed, aga autol tulede küljes värvid kokku ei lähe.
Siis ju soovitus, et vaata standardse pistiku värvide järgi, kus mis olema peab ja sealt ühendadki siis vastava pistiku juhtme vastava tulega? Miks see toimima ei peaks? Ja kui pistik pole konksu küljes, siis tal peaks olema ju ikkagi aru saada, milline pool üleval ja milline all peaks olema?
Või ei saa ma üleüldse mitte millestki aru :(
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
A .. nüüd sain pihta. Pikad juhtmed mul omal. Et sul on seal posu juhtmeid auto küljes, aga sa ei tea, mis on mis seal puntras ..:P Aga elektriskeemi mul kahjuks anda ei ole.
Teine asi, kas ma mäletan valesti, aga minu meelest peaks kusagil pagassis olema üks lisapistik, kuhu ühendatakse kärukonksu komplektis olevad juhtmed? Vähemalt originaaltüki korral peaks see nii toimima...
Teine asi, kas ma mäletan valesti, aga minu meelest peaks kusagil pagassis olema üks lisapistik, kuhu ühendatakse kärukonksu komplektis olevad juhtmed? Vähemalt originaaltüki korral peaks see nii toimima...
Või siis ei saa mina aru, et mingist kärukonksust nii suure arutelu suutsin tekitada :)
Oleks suurepärane, kui keegi kellel on auto küljes tehase konks paneks siia foto sellest pistiku tagumisest poolest. Siis näeks ära mis skeemiga need Saabi juhtmed sinna lähevad.
Võin uuest seletada. Tehase poolt pandud juhtmed on teistes värvikombinatsioonides ja ma ei saa panna juhtmeid kokku kui ei tea millised juhtmed sobivad omavahel.
Näiteks siis millega läheb kokku minu auto küljes olev PUNANE/VALGE kas PUNASE, PRUUNI või KOLLASEGA
Oleks suurepärane, kui keegi kellel on auto küljes tehase konks paneks siia foto sellest pistiku tagumisest poolest. Siis näeks ära mis skeemiga need Saabi juhtmed sinna lähevad.
Võin uuest seletada. Tehase poolt pandud juhtmed on teistes värvikombinatsioonides ja ma ei saa panna juhtmeid kokku kui ei tea millised juhtmed sobivad omavahel.
Näiteks siis millega läheb kokku minu auto küljes olev PUNANE/VALGE kas PUNASE, PRUUNI või KOLLASEGA
Algselt postitas: mattish
kas see on üldse autoti erinev?
Kui auto elektriskeemi pole, siis võta see pistiku standardjoonis ja tester ning hakka järjest mõõtma ning ühendama. Mass ühenda massi ja ülejäänud vastavused proovi testriga üles leida.
Ehk siis otsi mingi tulede ahela pistik seal tagaotsas ja proovi, mis tulede lülitamisel mis juhtmesse pinge tekib.
Olen omal mõlemal Saabil niimoodi toiminud ja kõik pelab. Kuigi skeemid olemas, kontrollisin ka testriga üle, kas värvid klapivad.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Ei jõudnud su kirja lugeda Cyber, olin enda kirja kirjutamisega ametis Aga jah mul ikka kõik orginaal ,tahan panna uut pistikut konksule külge, sellest ka küsimus.
EDIT kui ma vaid leiaksin oma vana pistiku üles sest sinna jäid juhtme otsad sisse, aga ma vist viskasin selle ära :wall:
EDIT kui ma vaid leiaksin oma vana pistiku üles sest sinna jäid juhtme otsad sisse, aga ma vist viskasin selle ära :wall:
Nüüd mul tekkis juba sportik huvi aru saada, kuna ikka midagi aru ei saa :)
Kas need juhtmed, mida sa uue külge ühendada tahad, on maha lõigatud vana pistiku tagant või pead ühenduse tegema kusagil vasaku tule taga?
Mul on kodus üks konks originaal juhtmetega, mis peaks pistikust vasaku tule taha jooksma, võin proovida vaadata sulle, mis värv on mis klemmi taga seal pistikus, kui sellest mingi abi peaks olema, aga vist ka selles pole küss :)
EDIT: Saan VIST aru, kiirustatud on vähe ja pistik ära lõigatud küljest konksu juurest ilma üles märkimata, mis on kus? Siis äkki saan tõesti aidata.
Kas need juhtmed, mida sa uue külge ühendada tahad, on maha lõigatud vana pistiku tagant või pead ühenduse tegema kusagil vasaku tule taga?
Mul on kodus üks konks originaal juhtmetega, mis peaks pistikust vasaku tule taha jooksma, võin proovida vaadata sulle, mis värv on mis klemmi taga seal pistikus, kui sellest mingi abi peaks olema, aga vist ka selles pole küss :)
EDIT: Saan VIST aru, kiirustatud on vähe ja pistik ära lõigatud küljest konksu juurest ilma üles märkimata, mis on kus? Siis äkki saan tõesti aidata.
Ja ikkagi ma ei saa mitte midagi aru.
Esimeses postituses on sul Saabi küljes olevad juhtmed, mis on vaja ühendada pistiku juhtmetega, need aga lõigati küljest pistik utagant. Siis on ju saabi juhtmed ja pistiku taha jooksvad juhtmed endiselt ühendatud või mitte?
Ma vahepeal sain aru, et sul vaja neid juhtmeid vaja, mis pistiku taga originaalis, aga ei tea nüüd kus mida pistikusse ühendada, sest lõigatud ära pistik küljest. Aga sul vaja hoopis pistiku juhtmed autoga ühendada ja siin ju ongi see soovitus, et ühenda sinna, mis tulesse juhe jookseb autol. Täitsa arusaamatu.:freak:
Kui sul sest abi on, siis mul oli originaal pistiku rohelise juhtme külge jäänud saabi must. Ja valge on konksu juhtmetest kõige jämedam, ma ei tea millele iganes see viitab.
Rohkem ma ei oska mitte mingi valemiga aidata ega üleüldse aru saada :wall:
Esimeses postituses on sul Saabi küljes olevad juhtmed, mis on vaja ühendada pistiku juhtmetega, need aga lõigati küljest pistik utagant. Siis on ju saabi juhtmed ja pistiku taha jooksvad juhtmed endiselt ühendatud või mitte?
Ma vahepeal sain aru, et sul vaja neid juhtmeid vaja, mis pistiku taga originaalis, aga ei tea nüüd kus mida pistikusse ühendada, sest lõigatud ära pistik küljest. Aga sul vaja hoopis pistiku juhtmed autoga ühendada ja siin ju ongi see soovitus, et ühenda sinna, mis tulesse juhe jookseb autol. Täitsa arusaamatu.:freak:
Kui sul sest abi on, siis mul oli originaal pistiku rohelise juhtme külge jäänud saabi must. Ja valge on konksu juhtmetest kõige jämedam, ma ei tea millele iganes see viitab.
Rohkem ma ei oska mitte mingi valemiga aidata ega üleüldse aru saada :wall:
Probleem lahenes väga lihtsalt. Leidsin üles orginnal juhtme, mis on pagasis oleva pistiku ja kärukonksupistiku vahel. Pistik pagasis on nummerdatud samuti ka kärukonksu pistik, nüüd vaja ainult ära ühendada.
Ma esitasin ikka niiiiiiii lolli küsimuse :red: vabandan
Ma esitasin ikka niiiiiiii lolli küsimuse :red: vabandan
ahem. spetsialistid. kui kellelgi peaks ka veel olema tulevikus selline probleem. üsna mitmel autol nii välja nuputatud.
esimene liigutus. otsida üles mass. ja siis järgmised liigutused juba imelihtsad. indikaator massi ja miski otsa vahele ja siis keski pärasse vaatama. ise lidid pidurit, paned suundasid, tulesid sisse ja välja. ja kui indikaator vilgatab, tagapassija röögatab. Võtate mõlemad lonksu õlut, panete juhtmeotsale pirka külge ja uuele ringile.
Kujutan ette, et kogu üritus võtab aega ca 15 mintsa (sellest 10 mintsa massi välja nuputamine) ja pudel õlut.
esimene liigutus. otsida üles mass. ja siis järgmised liigutused juba imelihtsad. indikaator massi ja miski otsa vahele ja siis keski pärasse vaatama. ise lidid pidurit, paned suundasid, tulesid sisse ja välja. ja kui indikaator vilgatab, tagapassija röögatab. Võtate mõlemad lonksu õlut, panete juhtmeotsale pirka külge ja uuele ringile.
Kujutan ette, et kogu üritus võtab aega ca 15 mintsa (sellest 10 mintsa massi välja nuputamine) ja pudel õlut.
Ma arvan, et on autoti erinevad. See on haagise poolne pistik eksole, aga mul just küsimus selle auto poolse ehk (emase poole) kohta.
Ei ole erinevad.Üleilmne standard.Kui on OEM pesa,siis erinevad ainult juhtmevärvid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mai 15, 2015 20:26
- Asukoht:
- Auto:
Proovin siis teema ära lõpetada. Lõpuks tegin nii nagu eespool soovitati ja kasutasin multimeetrit. See numbrite järgi kokku ühendamise jutt oli jama.
Sry vallikas.
Panen ka väikse pildi juurde.
Tegelesin jupsivate haagisetuledega, kontrollisin ühendusi jne. Tänan pildi autorit ja kinnitan, et vähemalt enamus värve olid 1993 Saab 9000 samad. (Enamus seepärast, et kõiki ei pidanud ma enda üle kontrollima.)