Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ei minu pea pihta saa, miks 60 lõpuga õli vaja sisse panna masinasse, kus tehase andmete järgi käib 30.
kas, et mida kallim seda parem, või mida suurem seda uhkem?
füüsikaliste- ja tehniliste asjade kohta nagu midagi teaks ja nagu sellist ei peaks...
kas, et mida kallim seda parem, või mida suurem seda uhkem?
füüsikaliste- ja tehniliste asjade kohta nagu midagi teaks ja nagu sellist ei peaks...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Detoandur on küljes küll. Esialgu ei plaani andurit MS-ile õpetada. Kuna kasti valulävi tuleb ilmselt palju varem ette, kui mootori, siis peaks päris safe seades olema võimalik autot kasutada.
Kuna auto töötab tõstetud võimsusel ja turbomootor ise kuumeneb rohkem, siis on päris suur võimalus, et w30 või w40 õli läheb vedelaks.
Õnneks tuleb see õli mulle mitte palju kallimalt kätte, kui poest ostes tavaline õli.
Kuna auto töötab tõstetud võimsusel ja turbomootor ise kuumeneb rohkem, siis on päris suur võimalus, et w30 või w40 õli läheb vedelaks.
Õnneks tuleb see õli mulle mitte palju kallimalt kätte, kui poest ostes tavaline õli.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No palju see "tõstetud võimsus" on? Äkki katsuks "tehase numbrid" kõigepealt kätte saada? mingi 0.7 peale puhuma... Ja selle juures ei lähe, see w40 ka veel eriti vedelaks, kui sa seda nö igapäevaselt kasutad, mitte näiteks rajal... Aga las olla, ega hea kraam paha ei tee, eriti kui veel hea hinnaga käes ka on.
Niipalju, kui mul kuhugi kõrvade vahele kinni on jäänud, siis see klassiku kast ei talu madalalt suurt väänet. Kui see laks kusagil 4k kandis alles järgi tuleb, siis peab üksjagu vastu. Rootsis ühel üritusel üks vend rääkis, et pisikese vurri ja suure rõhuga läks kaste nagu leiba, peale 19T mitsu panemist oli elu palju parem, sest labidaga selga lajatati palju hiljem. Ja hinnanguliselt oli tal seal ~300 obest kapoti all. Ta oli küll lõpuks neljakäigulise chillcast kasti peale üle läind..:P Päris igapäeva auto polnud ka...
Niipalju, kui mul kuhugi kõrvade vahele kinni on jäänud, siis see klassiku kast ei talu madalalt suurt väänet. Kui see laks kusagil 4k kandis alles järgi tuleb, siis peab üksjagu vastu. Rootsis ühel üritusel üks vend rääkis, et pisikese vurri ja suure rõhuga läks kaste nagu leiba, peale 19T mitsu panemist oli elu palju parem, sest labidaga selga lajatati palju hiljem. Ja hinnanguliselt oli tal seal ~300 obest kapoti all. Ta oli küll lõpuks neljakäigulise chillcast kasti peale üle läind..:P Päris igapäeva auto polnud ka...
Autol lõpetas generaator laadimise.
vahetasin selle varem töötanud jupi vastu, kuid abi ei midagi. Kuidas toimub selle geneka ergutus?
Kuidas toimub saab 9000 85' 2.0t genega ergutus?
Hetkel on mass, + ja märgutule juhtmed küljes ja üks klemm on vaba. See klemm on vanal genekal elupäevad tühi olnud. Märgutuli töötab nii nagu kõik oleks viimasepeal.
vahetasin selle varem töötanud jupi vastu, kuid abi ei midagi. Kuidas toimub selle geneka ergutus?
Kuidas toimub saab 9000 85' 2.0t genega ergutus?
Hetkel on mass, + ja märgutule juhtmed küljes ja üks klemm on vaba. See klemm on vanal genekal elupäevad tühi olnud. Märgutuli töötab nii nagu kõik oleks viimasepeal.
Ergutus käb läbi pirni.Kolmas klemm jääbki vabaks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Proovimiseks genekas olemas.
Genekal oli mass vilets. :freak:
Saaga jätkub (mitte, et öelda- kordub) kasti jamaga.
1-2-(3) käik undavad. Esimene kõvasti, teine vähem ja kolmandas pole päris veel kindale veendumusele jõudnud, kas üldse undab. Mis seal salata, sai natuke peksa ka antud mõne teravama kohaltvõtuga.
Kuna eelmise kastiga oli täpselt vastupidi (3. käik vaevukuuldavalt, 4. kuuldavalt ja 5. selgelt) ja siis oli probleem tagumises otsalaagris, siis kas on reaalne, et tegemist on esimese otsalaagriga?
Kas seal on üldse midagi sellist? Undamine sõltub rohkem mootoripööretest, kui ratta pöörlemise kiirusest.
Kas kasti saab põhimõtteliselt ära ilma, et mootori kakuks maha? Kas sellel on mõtet?
Saaga jätkub (mitte, et öelda- kordub) kasti jamaga.
1-2-(3) käik undavad. Esimene kõvasti, teine vähem ja kolmandas pole päris veel kindale veendumusele jõudnud, kas üldse undab. Mis seal salata, sai natuke peksa ka antud mõne teravama kohaltvõtuga.
Kuna eelmise kastiga oli täpselt vastupidi (3. käik vaevukuuldavalt, 4. kuuldavalt ja 5. selgelt) ja siis oli probleem tagumises otsalaagris, siis kas on reaalne, et tegemist on esimese otsalaagriga?
Kas seal on üldse midagi sellist? Undamine sõltub rohkem mootoripööretest, kui ratta pöörlemise kiirusest.
Kas kasti saab põhimõtteliselt ära ilma, et mootori kakuks maha? Kas sellel on mõtet?
Kui käigukast alt ära võtta,kas siis mootor jääb õhku rippuma?Mootorit saab kuidagi jebides ilma kastita maha,aga vastupidi küll ei saa.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Toestada ilmselt on võimalik ju ülevaltpoolt, aga kogu selle asja juures on jebimist rohkem, kui see asi väärt on. Klassikul on ju sisuliselt 3 patja lahti, downpipe lahti, poolteljed kasti juurest välja, käigukasti ühendus käigukangiga lahti ja ongi käes... No ja natuke tuleb jahutuse ja turbo torusid ka enne lahti teha. Aga kõik see on lihtsam tegevus, kui hakata kasti ilma mootorit liigutamata lahti kiskuma.
Nojah. Ega teistelgi autodel see oluliselt raskem ole.. ;)
Sellisel juhul küsiks, kas keegi vilunud silm vaataks selle kasti üle, kui ma ta maha võtan? Või tahab keegi enne kuulda seda häält, mis sealt tuleb?
Kuidas saab kõige valutumalt jahutusvedeliku süsteemist välja lasta?
Sellisel juhul küsiks, kas keegi vilunud silm vaataks selle kasti üle, kui ma ta maha võtan? Või tahab keegi enne kuulda seda häält, mis sealt tuleb?
Kuidas saab kõige valutumalt jahutusvedeliku süsteemist välja lasta?
Minuteada peaks maha alt ka saama. Vähemalt kavatsen ise seda teed proovida.
Klassiku kasti eemaldamine ilma mootorit eemaldamata on VÄLISTATUD:wise:
http://www.thesaabsite.com/900old/c900Transremovalfrombottom.htm
http://www.saabnet.com/tsn/faq/c900bottomtrans.html
Ma ei näe probleemi. Tõstetav laud oleks hea abiline.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tõstuk ka veel, et autot tõsta (no ei kipu kuidagi sinna alla roomama ja käimakasti süles hoidma)... Kui mootoriga koos maha tõsta, siis pääsed vaid mootorikraanaga. Kogu töö on ju sama, vaid 2 mootoripatja veel ja mõni juhe. Altpoolt ikka palju ebamugavam.
Tõstuk ka veel, et autot tõsta (no ei kipu kuidagi sinna alla roomama ja käimakasti süles hoidma)... Kui mootoriga koos maha tõsta, siis pääsed vaid mootorikraanaga. Kogu töö on ju sama, vaid 2 mootoripatja veel ja mõni juhe. Altpoolt ikka palju ebamugavam.
Tehniliselt siiski teostatav. Ma arvan, et kodanik Anthraxil ei tule töövahenditest puudust. :)
Aga mis selles jahutusvedelikus valulikku siis on? Radiaatori alumine lõdvik lahti ja suurem osa tuleb sealt välja. Plokki natuke jääb, aga eeldatavasti sa mootorit lahti ei kisu.
Kõige lihtsamalt tehtav tugevdus on difrikaane asendamine terasest tükiga (oli vist 4-5 mm paksusest plaadist). Pidi oluliselt jäigastama difri korpust. Kui internetis natsa tuhlata, siis leiab kust osta, samas ei ole meistrimehele ka keeruline originaali järgi valmis teha. Saabi 99T tehaserallikatel oli samuti sarnane tugevdus (lisaks muule ilmselt).
Kõige tugevam pidi olema 4-käiguline nn "chillcast" kastikorpus (kuskil 80ndate algusest), seejärel uuema otsa klassikute 5-käigulised kastid. Olevat võimalik ka 4-käigulisse tugevasse korpusesse 5-käigulise sisu pookida kuid see on juba suht kosmos :freak:
Kõige tugevam pidi olema 4-käiguline nn "chillcast" kastikorpus (kuskil 80ndate algusest), seejärel uuema otsa klassikute 5-käigulised kastid. Olevat võimalik ka 4-käigulisse tugevasse korpusesse 5-käigulise sisu pookida kuid see on juba suht kosmos :freak:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
/.../ it is possible to fit a 5 speed pinion shaft and primary housing to convert to a 5-
speed Chillcast gearbox. Depending on the model year of the parts used this may or may not need slight modifications to the box to allow it all to fit.
Esimene step võiks olla:
870423 or 871239 Chillcast Gearbox casing (with ’88-’93 primary case if converting to 5 speed.)
Or
’89-’90 Gearbox casing
‘88 ’91 Gearset
Chillcast pinion bearing housing
Steel diff plate
Oil cooler system