Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals

Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#51

L Mai 07, 2011 11:52

Seda küll jah.

Tegelikult ei usu et sellel 3. katsel midagi valesti peaks olema ja kui enamvähem universaalseid arvutisi kasutada (Googelist leitud allikate põhjal manuaalkastiga mootoril 18% see "kaotsi" minev tegur), siis mootori võimsuseks tuli 167kw. Umbes täpselt seda ma eeldasingi, nii et peab rahule jääma :D
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#52

T Mai 24, 2011 21:01

Sai täna siis enda 9-3'le ka AUX‎ süsteem ehitatud. Süsteem iseenesest on väga lihtne ja kallis ei ole ta ka absoluutselt. Kui jootekolb ja tina endal olemas, siis võis umbes 1€ selle ära teha, natuke on aega ja püsivust vaja lihtsalt. Mingit teist funktsiooni ära ei pidanud rikkuma, ehk siis CD'si saab endiselt mängida, kui ka nende soov on, isegi midagi ümber lülitama ei pea. Ühendasin lihtsalt aux'i parema ja vasaku helikanali CD'st tuleva (ja võimendisse mineva) kanalitega kokku ja ka maandus läheb seal ühte kohta. Parem on punane, vasak sinine ja maandus see jämedam. Tõin selle juhtme ilusasti makist välja ja vedasin ta AC plokist mööda sinna, kus on vabad "lülitid". Ühe lüliti sisse installeerisin 3,5mm stereo pesa ja selle külge siis see makist tulev juhe.
Sinna saab siis juba kõike taha ühendada mida soovid. Et raadio ka seda heli mängiks, kirjutasin ühe täiesti tühja (üleni mute'tud 80 minutilise .WAV faili (1411kbps) ja see siis lihtsalt mängib seal. Iga 80minuti tagant tuleb sekund paar vist vaikust, siis hakkab otsast peale "mängima". Aga heli võtab ilusasti sealt juhtme pealt ja kvaliteet on täiesti super.
Ja kui CD isu tuleb, lükkad mingi muu plaadi sisse ja kuulad, lihtsalt siis pole mõtet mixima hakata ja samal ajal iPodist mussi lasta.:D
Paar illustreerivat pilti ka:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Edasised plaanid on kuhugi võimendi sokutada ja kõlaritevahetused teha.
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#53

T Mai 24, 2011 21:30

Küsiks kuidas sa selle mute faili tegid?
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#54

T Mai 24, 2011 21:35

Ma tegin selle sellise programmiga nagu Acoustica MP3 Audio Mixer v. 2.471. Niimoodi et importisin mingi suvalise loo sinna, parema nupuga sai selle heliriba mute'da, ja siis venitasin ta lihtsalt sinna 80 minuti piirile ja salvestasin .wav failina. Tuli isegi üle 800mb, aga mahtus 700mb'sele CD'le ära imekombel:D kuna Audio CD põletamisel lähtutakse ainult heliriba kestvusest, mitte mahust.
mattish
Postitusi: 80
Liitunud: P Jaan 24, 2010 14:33
Asukoht:
Auto:

#55

T Mai 24, 2011 23:31

Väga huvitava lahenduse oled teinud. Enda autol ehitasin ta autotelefoni süsteemiga kokku tänu millele kannatab helikvaliteet. Igaljuhul 5+. Andsid hea idee.
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#56

K Mai 25, 2011 0:21

Idee sain üldse SIIT, siis istusin maha ja tükk aega nuputasin, et kuidas jätta CD funktsioon alles. Küll käisid peast läbi mitmed lülitite ideed, aga ei suutnud kuidagi vähema kui 4 lüliti peale mõelda:D ja üldse neid poleks kuhugi panna olnud. Siis järsku mõtlesin, et aga miks ma pean mingi helikanali üldse katki lõikama, kui audio-vaba plaadiga sealt heli niikuinii ei tule. Ja siis tuligi selline idee.
Pole seda mujal internetis isegi kohanud, küll aga leidus inimesi kes otsustasid siiski mingite lülitite kasuks.

Patendeeri või ära:eureka:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#57

K Mai 25, 2011 0:46

Siiski, netis oli selline asi juba üsna mitu aastat tagasi leiutatud kellegi poolt. Asjal oli ainult üks "puudus", et kui headunit kassetikas, siis eeldas see CD changer'i ja vastava kaabli olemasolu. Paljudel aga neid polnud ja ainult sisendi pärast kah tundus veidi kulukas osta ja ehitada. NG900-st siis jutt..
Muidu aga vahet pole, kui plaadilt signaali ei tule, võib paralleelselt signaali eelvõimendisse vabalt lasta.

Patendi võid ju ikka võtta :cool:
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#58

P Mai 29, 2011 15:33

Sai 0-100 aeg ka enamvähem kindlaks tehtud. 6,5 sek. sai kätte.
http://www.youtube.com/watch?v=6LFkDisxZVg
rala
Postitusi: 101
Liitunud: P Jaan 30, 2005 19:38
Asukoht:
Auto:

#59

P Mai 29, 2011 17:02

Mis rehvid su Saabil all on ka? Tundub, et pidamist täitsa on.
Paratamatult tekkib isu ka endal uuesti proovida, kuna nüüd paar cm laiemad rehvid all, eelmine kevad sai nii proovitud: http://www.youtube.com/watch?v=xx1fcKWodmo
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#60

P Mai 29, 2011 17:11

195/60 Nokian.

Ei teagi milline start esirattaveolisel autol kõige tõhusam oleks. Miskipärast arvan, et kui ma teeksin nii nagu Top Gearis need kuulsused teevad - et kohapeal gaas põhjas ja ühel hetkel laksaki sidur lahti. Kujutan ette et siis ma teeksin burnouti päris pikalt ja ajakadu oleks päris suur.
Ma üritasin wheelspinni võimalikult väheseks jätta ja esimest käiku pole ka mõtet eriti sinna piirajasse kloppima jätta, pigem võimalikult ruttu see 2. käik sisse saada.
Üks "vilisev" start oli ka, aga siis oli kohe 0,7 sekundit aeglasem.

(muide, kus sa seda 200-t välja võtmas käisid?:evil: )
rala
Postitusi: 101
Liitunud: P Jaan 30, 2005 19:38
Asukoht:
Auto:

#61

E Mai 30, 2011 16:51

Mul olid all 195/65 r15 mõõdus rehvid ja see 200 spidol oli tegelikult 197 gpsil, (odo järgi 1km distantsil). Nüüd 215/55 r16 tundub spido ja gps täpselt sama tulemust näitama, tuleb ainult poovima minna millalgi ilusama ilmaga :) Tartus on meil üks enamvähem tühjalt seisev lennuväli, kus paraku on linnakiirus eeskirja järgi vist lubatud.
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#62

N Juun 09, 2011 17:45

Sai täna oma SID jälle rääkima pandud :)
Mingil hetkel jäi tummaks, lugesin, et pidi sort of tüüpviga olema. Aga ikka liiga imelik hakkas kui kuskil mitte millegi puhul ühtegi häält ei tee. Leidsin kodust vanad kasutud kõrvaklapid, võtsin sealt kuulari lahti ja jootsin vana SIDi kõlari asemele, nüüd teeb jälle piikse-prääkse. Isegi pisut mahedama häälega kui originaalkõlar.

(igaksjuhuks küsin, et kes Tallinnas selle Tech seadmetega tegeleb ja kui palju helide programmeerimise eest eurosi küsitakse?)
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#63

R Juun 10, 2011 3:19

Mis rehvid su Saabil all on ka? Tundub, et pidamist täitsa on.
Paratamatult tekkib isu ka endal uuesti proovida, kuna nüüd paar cm laiemad rehvid all, eelmine kevad sai nii proovitud: http://www.youtube.com/watch?v=xx1fcKWodmo

Sorri teise mehe teemasse: Kenasti astub ja pikad käigud ikka 9-3-l Lased kolmandaga 160ni ja neljandaga 200pluss.
Sent from my Monte Carlo using B236
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#64

R Juun 10, 2011 10:34

Ühendasin lihtsalt aux'i parema ja vasaku helikanali CD'st tuleva (ja võimendisse mineva) kanalitega kokku ja ka maandus läheb seal ühte kohta.
Et raadio ka seda heli mängiks, kirjutasin ühe täiesti tühja (üleni mute'tud 80 minutilise .WAV faili (1411kbps) ja see siis lihtsalt mängib seal.


Ma ei saanud sellest aru, kuidas see juhtme lisamine raadiot mõjutab? Saan aru, et tühi CD on selleks, et CD signaali ära petta ja AUX-st tulevat signaali kasutada, aga mis seos on tühjal CD-l raadioga, kui ühtegi kanalit läbi ei ole lõigatud? Kui CD on väljas/ja raadio sees, siis ei tohiks AUX-i juhe midagi mõjutada.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#65

R Juun 10, 2011 10:38

Raadio on siin vist mõeldud kui seade. "et see aparaat üldse mängiks seda..."
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#66

E Aug 22, 2011 10:59

Kust soovitate uut sidurit otsida ja mis hinnaklassi need jääda võiksid?
Stage 2 käis ikka originaalsidurile üle jõu, seega läksin nüüd stocki peale üle. (stockis peab sidur kenasti).

Aga kas on mõtet üldse originaalsidurit panna või leiab kuskilt ka midagi kangemat sellele B204E mootorile?
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#67

E Aug 22, 2011 11:30

Kust soovitate uut sidurit otsida ja mis hinnaklassi need jääda võiksid?
Stage 2 käis ikka originaalsidurile üle jõu, seega läksin nüüd stocki peale üle. (stockis peab sidur kenasti).

Aga kas on mõtet üldse originaalsidurit panna või leiab kuskilt ka midagi kangemat sellele B204E mootorile?


No Stage 2-ga ei tohiks kindlasti midagi libiseda.
Ilmselt sidur otsas.
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#68

E Aug 22, 2011 12:01

Ok, seda küll et ta ilmselt lihtsalt otsas on. 155 000km ka seljataga sellel siduril ikkagi.

Aga kust keegi on omale uue siduri ostnud? Vaevalt et ma nüüd Vikingist tahan seda osta, seal kindlasti kalleim hind mis võimalik.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#69

E Aug 22, 2011 12:17

Saabiremontijaid on ju teisigi peale VM-i:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Jorma
Postitusi: 66
Liitunud: P Juun 27, 2010 0:11
Asukoht:
Auto:

#70

E Aug 22, 2011 13:57

Küsi Vikingist ka, seal ei pruugi olla kõige kallim.
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#71

E Okt 10, 2011 21:38

Küsiks, et milliseid turbo upgrade'e on inimesed sellele 2.0 mootorile teinud? Õigemini pean silmas seda, et siin räägitakse kogu aeg "mitsu ja mitsu", aga millist mitsubishi turbo mudelit ma üldse uurida võiksin, neid on ju ka erinevaid. (loomulikult kaasneb sellega ka veel juppe, mida asendama peaks, aga alustuseks oleks hea teada, millist turbot üldse jahtida).

Millist peamist mitsu turbot siis Saabilased endale külge kruvinud on? Kas TD04HL-15G?
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#72

E Okt 10, 2011 21:45

Maptun ei pakugi turbo upgradena mitsut, vaid järgmine samm T28(väidetavalt kuni 300hj).
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#73

E Okt 10, 2011 22:07

Mitsu TD04- 19T oleks hea valik. Suuremaid jõude taga ajades Garret GT28rs või GT30RS.
Regular Saab Guy
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#74

R Veebr 03, 2012 19:16

Vahepeal siin tegin teema, et SID suri ära järsku. Öeldi küll, et väga ebatõenäoline on see, et SID niisama lambist ära sureb, aga tuli välja, et nii oligi, viga kuskil mujal ei olnud.
Õnneks oli üks juppideks lammutatud SID kohe käepärast võtta, tellisin Pixelfix'ist uue kaabli LCD ekraanile ja nüüd on lõpuks see mässamine ja pull selle SID'iga ühelpool. Kõik funktsioonid toimivad taas ja ekraani on kohe ilus vaadata üle pika aja, ühtlaselt 100% pikslid põlevad.

Soovitan soojalt seda. Vahetamisega sai ilusti ise hakkama, kuigi üksjagu pusimist oli selle uue kaabliga, aga kindel on see, et 30 euroga saab oma SIDi lõplikult korda küll. 2 päevaga tuli postiga kohale see uus kaabel, koos õpetusega :)

Varsti lisan natuke uusi talviseid pilte kah
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#75

E Veebr 20, 2012 23:48

Häält ka.

http://www.youtube.com/watch?v=e_I-J8OnlqU
Vasta