Tervist kuna ma olen siin uus siis postitaks ka oma esimesest Saabist. Üldiselt läksin Mazdat ostma aga koju sõitsin Saabiga mis parata elu on selline. :)
Masinaks sai siis 2001 aasta Saab 9-5 3.0 Turbodiisel mootoriga isend. Aga mis ma hiljem peale ostu avastasin et esiklaasis kivitäke sees Aga muidu ok isend sisu korras ja puhas ja kõik terve. Aga eks siis näis kuidas saab vastu peab:)
Mõned pildid ka siis:
Saab 9-5 3.0 TID, 2002, Tartz87 [MÜÜDUD]
Imelik on naabrimeest neti kaudu tervitada, aga tervitamata ka ei sobi jätta, ehkki autole sai juba eile pilk peale visatud. Meie väikese külakese neljas SAAB. Aasta tagasi polnud ühtegi. Haigus levib. Tere tulemast!
SAAB on tegusõna!
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
- Kontakt:
Tervist jahh Niih tekkisid siis juba esimesed väikesed probleemid sai siin arvatud et on tehase toonklaas ees aga ei keegi kangutas ikka kusagilt mingi kile nurgakese lahti ja nüüd pean kõik ikkagi maha koorima :(
Aga nüüd lähen otsin hea noa ja tagasi ülevaatusele :D
Aga nüüd lähen otsin hea noa ja tagasi ülevaatusele :D
esiklaas ja esiuksed peavad olema siis jah 'klaarid' või siis ametlikult teha tooniga. tagauksed, kuudil küljeklaasid ja tagaklaasi võid kinni keevitada või vineeriga üle lüüa, ei tohiks keskit morjendada :D
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
- Kontakt:
Tere,
Panen siis kirja mis on ka vahepeal masinaga toimunud ja mis on vaja veel teha...
1. Sai kohe vahetatud välja kõik mahlad rihmad ja rullikud. Sinna kuulusid ka filtrid ja värgid särgid. Vahetatud on veel välja by-bass klapp ja 2x geneka-roolivõimu rihm huvitaval kombel lõikab sealt kaks soont maha ei tea ka milles probleem.
2. Katuselt sai ära kaotatud nn. haiuim mis oli pleekinud ja praguline. Asendatud sai korraliku fm antenniga.
3. Selleks suveks sai siis soetatud ka teised veljed alla et ei peaks rehve alati lappama ringi. Sinna kapslitele peaks muretsema ka saabi embleemid/kleepsud.
3. Tuunitud on ka siia audio süsteemi ja välja on vahetatud originaal makk väheke uuema ja parema vastu. Ja lisatud ka taha väike woofer, et bassi rohkem oleks.
Niih mida siis vaja teha on veel...
1. Hakkab peale vaikselt juba tiksuma uus õlivahetuse aeg.
2. Airbag põleb endiselt pole olnud aega/viitsimist sellega tegeleda diagnoos näitas roolikaabelt.
3. Vahetamist tahaks juba tagasilla puksid ka saab ka see tehtud.
Hetkel ei tulegi pähe mida veel teha oleks vaja.
Masin on siis praeguseks läbinud 212.... tuhat km.
Ostes oli 180.... tuhat kopikatega ees.
Kokkuvõtvalt siis Saab on esimene masin millega ma olen tõesti rahul. Ja üritame seda 3.0 diiselt ka elus hoida:cool:
Terv. Tartz
Panen siis kirja mis on ka vahepeal masinaga toimunud ja mis on vaja veel teha...
1. Sai kohe vahetatud välja kõik mahlad rihmad ja rullikud. Sinna kuulusid ka filtrid ja värgid särgid. Vahetatud on veel välja by-bass klapp ja 2x geneka-roolivõimu rihm huvitaval kombel lõikab sealt kaks soont maha ei tea ka milles probleem.
2. Katuselt sai ära kaotatud nn. haiuim mis oli pleekinud ja praguline. Asendatud sai korraliku fm antenniga.
3. Selleks suveks sai siis soetatud ka teised veljed alla et ei peaks rehve alati lappama ringi. Sinna kapslitele peaks muretsema ka saabi embleemid/kleepsud.
3. Tuunitud on ka siia audio süsteemi ja välja on vahetatud originaal makk väheke uuema ja parema vastu. Ja lisatud ka taha väike woofer, et bassi rohkem oleks.
Niih mida siis vaja teha on veel...
1. Hakkab peale vaikselt juba tiksuma uus õlivahetuse aeg.
2. Airbag põleb endiselt pole olnud aega/viitsimist sellega tegeleda diagnoos näitas roolikaabelt.
3. Vahetamist tahaks juba tagasilla puksid ka saab ka see tehtud.
Hetkel ei tulegi pähe mida veel teha oleks vaja.
Masin on siis praeguseks läbinud 212.... tuhat km.
Ostes oli 180.... tuhat kopikatega ees.
Kokkuvõtvalt siis Saab on esimene masin millega ma olen tõesti rahul. Ja üritame seda 3.0 diiselt ka elus hoida:cool:
Terv. Tartz
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Niih mida siis vaja teha on veel...
Kui varem pole silma hakanud, siis esituled vaata ka kriitilise pilguga üle :D
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: T Okt 18, 2011 17:24
- Asukoht:
- Auto:
endal sama probleem soonrihmaga. 6000km tagasi koos kõigi rullikutega vahetatud, ja juba 2 kihti äärest kadund (õnneks pole rohkem vigastusi kaasa toonud).Aga foorumitest käib läbi probleem a/c pumba kinnitusega. Endal vaatasin asja üle ja seal endalgi probleem arvatavasi peitub. Rihm rullikut korralikult ringi ei aja ja vast kulutab rihma lihtsalt puruks.