Võim ja kõlarid
Kui kellegil on ripakil korralikke valjukaid,supakat ja võime
nende kütmiseks,andke teada.
nende kütmiseks,andke teada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Taha paneks 6x9`tollised kolmeribalised ja supaka,armatuuri mingid vinged
kõrged ja ustesse mingid midbassid.Ei suuda otsusele jõuda,kas lõhkuda
polstrisse avad,või teha,nagu sina,samas ei viitsi ma neid augutäiteid küll
ise tegema hakata.filtrid-kaablid on vanast autost veel alles,aga valjukad
9aastat käinud kuues erinevas autos ja üpris otsas omadega.Vana
Signat võimendab veel küll,seega valjukad ja probleem võimu paigutamisega.Võim on vastikute mõõtudega,pikk ja kitsas.Peab vist ka
mingi topeltvaheseina,aga vasakule ehitama.Kuidas sa oma rattavõtmele
ligi saad ja pirnidele?
kõrged ja ustesse mingid midbassid.Ei suuda otsusele jõuda,kas lõhkuda
polstrisse avad,või teha,nagu sina,samas ei viitsi ma neid augutäiteid küll
ise tegema hakata.filtrid-kaablid on vanast autost veel alles,aga valjukad
9aastat käinud kuues erinevas autos ja üpris otsas omadega.Vana
Signat võimendab veel küll,seega valjukad ja probleem võimu paigutamisega.Võim on vastikute mõõtudega,pikk ja kitsas.Peab vist ka
mingi topeltvaheseina,aga vasakule ehitama.Kuidas sa oma rattavõtmele
ligi saad ja pirnidele?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mina rõhuks kindlasti ette korralike 2-3 ribaliste compode peale. Tagakõlarid ei anna soundile vähimatki juurde, niiet nende arvelt vabaneva papi suunaks mina kindlasti ette. Enda tagakõlarid mängivad ainult seetõttu vaikse volume juures kaasa, et kui vanaema sõidutan kurdab ta et ei kuule päevauudiseid Üldiselt on 9000nde armatuuris asuv auk midrangele siiski nii mõttetult väike, niiet korralikult mängima seda asja ei saa. (Tweeteri koht on see-eest hea ja peegeldab klaasilt väga hästi tagasi). Seega kui tahad ikkagi enam-vähem kuulatavat soundi peaks kuskile ette midbassid paigutama, kas siis sinna kus minul või tegema lausa maha jalgade juurde kick-panelid. Selline lahendus nagu mul ei võta oskaja mehe käes tegelikult üldse üle mõistuse palju aega, niiet see on hea option. Ustesse peaks panema ka paar pakki pigimatti, kui kõlar sinna panna, nängib oluliselt paremini, tapab vibratsiooni ja eks peatab ka natuke välismüra.
See, miks soovitaks just esimese otsa peale rõhuda ja 6x9" jätaks üldse mängust välja või vähemalt ei seaks seda kesksele kohale on pikem jutt ja selle teooria põhjendusi on net täis. Kui mind ei usu, uuri võrgust :)
Esimeteks kõlariteks julgen soovitada Focal Accessi, hind OK aga sound väga hea (eeldan siinkohal et rõhk rohkem helikvaliteedil kui väga kõval lärmil), supaka valik on väga lai ja siin mängib juba olulisemat rolli korralikult tehtud kast kui element ise. Ise soovitaks kinnist kasti. CS kerega saab hea sub'i õnneks hästi mängima - luukpära on abiks, sedaanis jama suurem. Subwoofrite valik on väga lai, aga jällegi soovitaks Focalit, Infinity't, Polk Audiot.
Võimude paigutamine sinna kus minul oli mäletamist mööda üsna millimeetrite mäng (mul on neid küll 2tk üksteise taga), niiet võibolla suurema mõõtmega asi sinna enam hästi ei istu. Rattavõti on minul pandud tagavararatta juurde. Ja tulede vahetamisega on ausaltöeldes paras k*pp küll. Maha kruvima midagi ei pea aga juurde pääseb kehvalt - mul õnneks head peenikesed näpud. Niiet alternatiivse ideena saaks paigutada võimendi(d) subwoofri seina külge ja soovi korral katta nad vineeriga, millel katteriie peal. Jääb kah kena tagsihoidlik lahendus.
Kas sul head-unit on olemas?
Millised on summad mida sa ühe või teise asja peale kulutada raatsiksid?
Mis su Signati täpne markeering on?
Siis saaks ehk hakata juba konkreetseid asju-hindasid pakkuma.
See, miks soovitaks just esimese otsa peale rõhuda ja 6x9" jätaks üldse mängust välja või vähemalt ei seaks seda kesksele kohale on pikem jutt ja selle teooria põhjendusi on net täis. Kui mind ei usu, uuri võrgust :)
Esimeteks kõlariteks julgen soovitada Focal Accessi, hind OK aga sound väga hea (eeldan siinkohal et rõhk rohkem helikvaliteedil kui väga kõval lärmil), supaka valik on väga lai ja siin mängib juba olulisemat rolli korralikult tehtud kast kui element ise. Ise soovitaks kinnist kasti. CS kerega saab hea sub'i õnneks hästi mängima - luukpära on abiks, sedaanis jama suurem. Subwoofrite valik on väga lai, aga jällegi soovitaks Focalit, Infinity't, Polk Audiot.
Võimude paigutamine sinna kus minul oli mäletamist mööda üsna millimeetrite mäng (mul on neid küll 2tk üksteise taga), niiet võibolla suurema mõõtmega asi sinna enam hästi ei istu. Rattavõti on minul pandud tagavararatta juurde. Ja tulede vahetamisega on ausaltöeldes paras k*pp küll. Maha kruvima midagi ei pea aga juurde pääseb kehvalt - mul õnneks head peenikesed näpud. Niiet alternatiivse ideena saaks paigutada võimendi(d) subwoofri seina külge ja soovi korral katta nad vineeriga, millel katteriie peal. Jääb kah kena tagsihoidlik lahendus.
Kas sul head-unit on olemas?
Millised on summad mida sa ühe või teise asja peale kulutada raatsiksid?
Mis su Signati täpne markeering on?
Siis saaks ehk hakata juba konkreetseid asju-hindasid pakkuma.
Signat on ROC 1 24V,siga on nii pikk,et oksele ajab.Kunagi paigaldas
Tõnis Timmerman & Co mulle vanasse 9000-sse selle võimu,ustesse(augud
polstrisse)tule alla Blaukari Classic 1 midbassid ja armatuuri nende kõrged,
taga lohisesid mingid alumise hinnaotsa,aga suure magnetiga 3-ribalised
kaasa.Supparit siis veel polnud.seda staffi olen kantinud autost-teise.Tegelt
võiks neid Bl.-d ustes edasi piinata,aga ei suuda otsustada,kuidas ja kuhu.
Auku on lihtne teha,aga.... Olles ise elektrooniku haridusega ja aastaid
musastaffi paigaldanud ei tea ma peale 7-8 aastast pausi enam brändidest
ja suundadest suurt midagi.Ise olen soundifriik,dB ei määra niipalju.
40kg. bituumenit panin keresse kohe,kui mootori käima sain,puudu on
tagakoobastes käivad kilesse pakitud klaasvillapakid,hakka või ise
tegema.
Head on Blaubunkt San Francisco RDM 169,oma-aegne tipp.
Ustesse neid vahtplast tükke endal aega pole teha,kes teeks,ei tea,samas
tahaks,kui äkki siiakanti sattud seda võimude lahendust kaeda.kui paks ja
millest see plaat sul on ja kust saab musta viltkangast?Suppari kasti
pole ka aega vist ise teha.Kondekat ka ei ole,ei suuda poodidest leida
1F vene kondet,need hea hinnaga.
Tõnis Timmerman & Co mulle vanasse 9000-sse selle võimu,ustesse(augud
polstrisse)tule alla Blaukari Classic 1 midbassid ja armatuuri nende kõrged,
taga lohisesid mingid alumise hinnaotsa,aga suure magnetiga 3-ribalised
kaasa.Supparit siis veel polnud.seda staffi olen kantinud autost-teise.Tegelt
võiks neid Bl.-d ustes edasi piinata,aga ei suuda otsustada,kuidas ja kuhu.
Auku on lihtne teha,aga.... Olles ise elektrooniku haridusega ja aastaid
musastaffi paigaldanud ei tea ma peale 7-8 aastast pausi enam brändidest
ja suundadest suurt midagi.Ise olen soundifriik,dB ei määra niipalju.
40kg. bituumenit panin keresse kohe,kui mootori käima sain,puudu on
tagakoobastes käivad kilesse pakitud klaasvillapakid,hakka või ise
tegema.
Head on Blaubunkt San Francisco RDM 169,oma-aegne tipp.
Ustesse neid vahtplast tükke endal aega pole teha,kes teeks,ei tea,samas
tahaks,kui äkki siiakanti sattud seda võimude lahendust kaeda.kui paks ja
millest see plaat sul on ja kust saab musta viltkangast?Suppari kasti
pole ka aega vist ise teha.Kondekat ka ei ole,ei suuda poodidest leida
1F vene kondet,need hea hinnaga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
ROC1 on lahmakas jah, seda sa sinna külje peale kindlasti kohe ei mahuta. Siis lihtsalt option, et sub näoga istme poole ja kasti tagumisele küljele võimendid kinni. Mul endal on kast küll näoga väljapoole kuna kõrva järgi mängis paremini, aga eks see oleneb supaka elemendist ja kastist, ja ega see vahe märkimisväärne nii või naa ei ole.
Augud ustesse tule alla tundub kahtlane teema, kõlari paigutus jääb siis minu arust üldse istme taha ja igatahes väga imeliku koha peale. Midbassi asend pole küll nii tähtis kui midrangel või tweeteril aga mälu järgi ei ole see tule alune koht küll vist hea mõte. Lisaks mängib igasugune kõll siiski paremini natuke rohkem solid asja sees. Eelmises Saabis oli mul üldse MDF'ist kõlaripesa voolitud, sahtli lõikasme julmalt pooleks ja kinnitasime kõlarikasti külge. Nägi üsna rõve välja aga mängis hästi Aga ühesõnaga ma sellele lihtsalt auk-sisse-kõlar-kinni asja ei panustaks.
Kuna standard kohtadesse suurem kui 3" midrange sisse ei istu siis custom kohad midbassile on vältimatu ja midagi sa välja mõtlema pead.
Mina läheks seda teed, et Focal Access ette (läbi ROC1), taha jätaks mängima suvalised 6x9" või selle kahese compo mis 9000ndel standardis sees on + juurde DLS CA21 sub'i võimendi ja Infity Kappa(Perfect) 10" sub.
Peaks saama koraliku installi puhul väga kobe ja ei ole ka liiga hull mõrv rahakotis. Lisaks on see järgi proovitud töötav lahendus (parim vast 10st erinevast setupist mida proovitud) Sellise masina kuulamisvõimalus oleks kah täitsa olemas kui huvi on (Headunit küll teine ja auto pole Saab)
Igatahes, kui sa mingid konkreetsed mudelid ja asjad enda jaoks välja mõtled siis anna teada, arvan et saan sulle tavahinnast nii 10-25% soodsama kaubaga abiks olla nii uute kui kasutatud asjade puhul.
Augud ustesse tule alla tundub kahtlane teema, kõlari paigutus jääb siis minu arust üldse istme taha ja igatahes väga imeliku koha peale. Midbassi asend pole küll nii tähtis kui midrangel või tweeteril aga mälu järgi ei ole see tule alune koht küll vist hea mõte. Lisaks mängib igasugune kõll siiski paremini natuke rohkem solid asja sees. Eelmises Saabis oli mul üldse MDF'ist kõlaripesa voolitud, sahtli lõikasme julmalt pooleks ja kinnitasime kõlarikasti külge. Nägi üsna rõve välja aga mängis hästi Aga ühesõnaga ma sellele lihtsalt auk-sisse-kõlar-kinni asja ei panustaks.
Kuna standard kohtadesse suurem kui 3" midrange sisse ei istu siis custom kohad midbassile on vältimatu ja midagi sa välja mõtlema pead.
Mina läheks seda teed, et Focal Access ette (läbi ROC1), taha jätaks mängima suvalised 6x9" või selle kahese compo mis 9000ndel standardis sees on + juurde DLS CA21 sub'i võimendi ja Infity Kappa(Perfect) 10" sub.
Peaks saama koraliku installi puhul väga kobe ja ei ole ka liiga hull mõrv rahakotis. Lisaks on see järgi proovitud töötav lahendus (parim vast 10st erinevast setupist mida proovitud) Sellise masina kuulamisvõimalus oleks kah täitsa olemas kui huvi on (Headunit küll teine ja auto pole Saab)
Igatahes, kui sa mingid konkreetsed mudelid ja asjad enda jaoks välja mõtled siis anna teada, arvan et saan sulle tavahinnast nii 10-25% soodsama kaubaga abiks olla nii uute kui kasutatud asjade puhul.
Pane neile asjadele hinnad juurde,sobivad ka kasut.vidinad,kuna Saab
on kõik mu raha ää söönd.Suppari pean tegema liikuvaks,sest velomaniac`ina vaja vahel ratast vedada ja pätile ei taha võime väga
nähtavale välja pakkuda(kuigi,kes juba sisse murrab,viib enivei kõik hoiule).
Kus need vennad,kes su uksi tegid mesitsevad?
on kõik mu raha ää söönd.Suppari pean tegema liikuvaks,sest velomaniac`ina vaja vahel ratast vedada ja pätile ei taha võime väga
nähtavale välja pakkuda(kuigi,kes juba sisse murrab,viib enivei kõik hoiule).
Kus need vennad,kes su uksi tegid mesitsevad?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Koht, millega mina asju ajan on http://www.serwend.ee väga asjatundlikud vennad. Tartus asuvad ainult.
Täna megalt busy aga homme katsun sulle hinnad välja ajada.
Ja kes see siis ratast pagassis mitte katusel veab? Või pannakse teil pealinnas foori all seistes vaikselt pihta? :)
Täna megalt busy aga homme katsun sulle hinnad välja ajada.
Ja kes see siis ratast pagassis mitte katusel veab? Või pannakse teil pealinnas foori all seistes vaikselt pihta? :)
Focal A27 sub
250w RMS
http://www.hvc.ee/index.php?action=show&doc=40
Koos kastiga 2200.-
Anna kiirelt märku kui on huvi.
250w RMS
http://www.hvc.ee/index.php?action=show&doc=40
Koos kastiga 2200.-
Anna kiirelt märku kui on huvi.
Mis ta huvitav uuena maksaks?Tegelt tahtsin esikõllidest alustada,aga võib
ju ka selle F-ga peale hakata,eeldan,et kast on õige kubatuuriga ja
korralikult tehtud,kui sa seda juba pakud.Seega puudu peale selle kasti
oleks oleks veel subbari võim ja esikõllid.Kas sul 6x9`pandi orig.plekk-
paneeli külge,või tehti puitpaneelid.Puudu on ka head`i orig.mikker,milleta
ei toimu volume aut.regulli ja equ.adaptsiooni ruumiakustika muutuste
puhul.Musta viltkangast ka pole leidnud.
ju ka selle F-ga peale hakata,eeldan,et kast on õige kubatuuriga ja
korralikult tehtud,kui sa seda juba pakud.Seega puudu peale selle kasti
oleks oleks veel subbari võim ja esikõllid.Kas sul 6x9`pandi orig.plekk-
paneeli külge,või tehti puitpaneelid.Puudu on ka head`i orig.mikker,milleta
ei toimu volume aut.regulli ja equ.adaptsiooni ruumiakustika muutuste
puhul.Musta viltkangast ka pole leidnud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Rattaraami pole omale hankinud,vana rikuti kunagi röövikatsel ära.
Huvitav,kas Serwend viitsiks teha need esiuste taskuasendajad ja palju
neil see maksta võiks.Ise pole nendega sidet pidanud,sest trtus on
kombeks pealinna tegelastele teist hinnakirja pakkuda.Tlns pole enam
ette sattunud tegijaid,kellega tahaks asju ajada ja saabi võõra oskamatu
tegelase kätte ka ei usalda,iga päev näen masinaid,millel signa ja saundi-
panijad igasugu tüüblid/kinnitused /katted ära on rikkunud.
Huvitav,kas Serwend viitsiks teha need esiuste taskuasendajad ja palju
neil see maksta võiks.Ise pole nendega sidet pidanud,sest trtus on
kombeks pealinna tegelastele teist hinnakirja pakkuda.Tlns pole enam
ette sattunud tegijaid,kellega tahaks asju ajada ja saabi võõra oskamatu
tegelase kätte ka ei usalda,iga päev näen masinaid,millel signa ja saundi-
panijad igasugu tüüblid/kinnitused /katted ära on rikkunud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Uue elemendi hind peaks olema kuskil 1900.- kanti, pluss kasti eest küsitakse kah vist tänapäeval ligi tuhat. Kast on *väga* korralik. Kõlar ise on sisuliselt tutikas. Karbid ja muud stuff kah kõik kaasas. Nagu ma aru sain siis selle 2200 sees on ka mingi väike tingimisruum. Ja mängib see asi hästi, seda võin kinnitada.
Aga täpsemalt räägib sulle huvi korral juba tel. 5283423 Andrease nimeline inimene.
---
Mis puutub Serwendisse, siis pakun et saad sealt enamikele oma muredele kvaliteetse lahenduse, kirvest sulle nüüd sellepärast küll keegi selga ei löö et pealinnast oled. Mingit jama seal ei tehta, eks tehtud tööd ja esikohad soundiüritustel räägivad enda eest.
Aga täpsemalt räägib sulle huvi korral juba tel. 5283423 Andrease nimeline inimene.
---
Mis puutub Serwendisse, siis pakun et saad sealt enamikele oma muredele kvaliteetse lahenduse, kirvest sulle nüüd sellepärast küll keegi selga ei löö et pealinnast oled. Mingit jama seal ei tehta, eks tehtud tööd ja esikohad soundiüritustel räägivad enda eest.
Käisin siis trtus ära ja tõin selle Focali kasti ära,võim oli juba müüdud ja
Serwend ka suletud.Aga see-eest sain Saabile kilomeetreid juurde ja
esiradika ilusat punast jahutusvedelikku tilgutama.
Serwend ka suletud.Aga see-eest sain Saabile kilomeetreid juurde ja
esiradika ilusat punast jahutusvedelikku tilgutama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Selle teema lõpetuseks:sai siis ise tehtud uued esiuste taskud.Hankisin
Tmutit`lt 4 uksetaskut,lõikasin tagumistelt vajalikud tükid maha ja liitsin
need erikeemia abil esitaskutele(eelnevalt lihvisin vana katte jäägid maha).
Siis katsin taskud porolooniga ja sinna otsa liimisin musta eesnaha.Edasi
lõikasin valjukaaugud ja sissepoole tegin MDF plaadid,mille välisküljed
lihvisin tasku kuju järgi ja liimisin tasku siseküljele,kinnitasin valjukad,
polstri sisse tuli ka avad lõigata ja klaasitõstuki mootord pikemate kummi-
puksidega kinnitada,et nad 15mm. klaasi poole nihutada,vastasel korral
jääks mootorid valjukamagnetile ette.Uksed kokku,võimud pagutasin
sarnasesse kasti,nagu fofa,ainult teise külge ja saigi hea.Uksetaskute
ehitamine võttis ca.30 tundi,kogu staffiga läks u. 70 tundi.Nüüd saan aru
küll,mille eest profid sondipaigaldajad palju raha küsivad.
Tmutit`lt 4 uksetaskut,lõikasin tagumistelt vajalikud tükid maha ja liitsin
need erikeemia abil esitaskutele(eelnevalt lihvisin vana katte jäägid maha).
Siis katsin taskud porolooniga ja sinna otsa liimisin musta eesnaha.Edasi
lõikasin valjukaaugud ja sissepoole tegin MDF plaadid,mille välisküljed
lihvisin tasku kuju järgi ja liimisin tasku siseküljele,kinnitasin valjukad,
polstri sisse tuli ka avad lõigata ja klaasitõstuki mootord pikemate kummi-
puksidega kinnitada,et nad 15mm. klaasi poole nihutada,vastasel korral
jääks mootorid valjukamagnetile ette.Uksed kokku,võimud pagutasin
sarnasesse kasti,nagu fofa,ainult teise külge ja saigi hea.Uksetaskute
ehitamine võttis ca.30 tundi,kogu staffiga läks u. 70 tundi.Nüüd saan aru
küll,mille eest profid sondipaigaldajad palju raha küsivad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Selle teema lõpetuseks:sai siis ise tehtud uued esiuste taskud.Hankisin
Tmutit`lt 4 uksetaskut,lõikasin tagumistelt vajalikud tükid maha ja liitsin
need erikeemia abil esitaskutele(eelnevalt lihvisin vana katte jäägid maha).
Siis katsin taskud porolooniga ja sinna otsa liimisin musta eesnaha.Edasi
lõikasin valjukaaugud ja sissepoole tegin MDF plaadid,mille välisküljed
lihvisin tasku kuju järgi ja liimisin tasku siseküljele,kinnitasin valjukad,
polstri sisse tuli ka avad lõigata ja klaasitõstuki mootord pikemate kummi-
puksidega kinnitada,et nad 15mm. klaasi poole nihutada,vastasel korral
jääks mootorid valjukamagnetile ette.Uksed kokku,võimud pagutasin
sarnasesse kasti,nagu fofa,ainult teise külge ja saigi hea.Uksetaskute
ehitamine võttis ca.30 tundi,kogu staffiga läks u. 70 tundi.Nüüd saan aru
küll,mille eest profid sondipaigaldajad palju raha küsivad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tõesti hea näeb välja...
Ohh, kuidas tahaks, et keegi ka minu plekist liisule taha lisakõllid viitsiks aretada.
Ise lihtsalt selle koha pealt nii tyhmä, et ei hakka kohe end asjaga kurssigi viima.
See läheb nüüd küll veits sellest teemast välja, aga kas keegi viitsiks seletada/kirjutada, mida oleks vaja, et 9-5 saaks taha lisakõllid (need nn. 6x9") - võim, kaabeldus, kõllid, jne?
Ja missuguste investeeringutega tuleks arvestada, suurusjärk, sest ma ei taha mingit ülivinget süsteemi. Peaasi, et mängib ja et kannataksid mängida ka sellist hea bassiga muusikat.
;)
Ohh, kuidas tahaks, et keegi ka minu plekist liisule taha lisakõllid viitsiks aretada.
Ise lihtsalt selle koha pealt nii tyhmä, et ei hakka kohe end asjaga kurssigi viima.
See läheb nüüd küll veits sellest teemast välja, aga kas keegi viitsiks seletada/kirjutada, mida oleks vaja, et 9-5 saaks taha lisakõllid (need nn. 6x9") - võim, kaabeldus, kõllid, jne?
Ja missuguste investeeringutega tuleks arvestada, suurusjärk, sest ma ei taha mingit ülivinget süsteemi. Peaasi, et mängib ja et kannataksid mängida ka sellist hea bassiga muusikat.
;)
To smargus:sa pole soovi avaldanud,ma võin su autost kultivaatori ka
aretada,või SAT antenni paigaldada või mida iganes,ma ju kõva meistrimees
:P
aretada,või SAT antenni paigaldada või mida iganes,ma ju kõva meistrimees
:P
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
seda teemat võib ju arendada,kui sa müügimõtted peast viskad,ma praegu
hakkan ühele vene rikkurile AS2-le asju juurde aretama.
hakkan ühele vene rikkurile AS2-le asju juurde aretama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Et mitte päris umkakull (loe: tola) välja näha, leidsin netist kunagi sellise toreda svenssoni kirjutatud hea ja selge ülevaate SAAB 9-5 audiosüsteemidest ja erinevustest (AS1, AS2 või AS3).
Lisaks kirjeldab see ka muid võibolla kellelegi kasulikke toiminguid
Juuresolev link viib selle jutuni...
http://www.mitt-eget.com/saab/faq_audio.shtml#upgrade
Lisaks kirjeldab see ka muid võibolla kellelegi kasulikke toiminguid
Juuresolev link viib selle jutuni...
http://www.mitt-eget.com/saab/faq_audio.shtml#upgrade