900SE pöörded

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Aasakyla
Postitusi: 151
Liitunud: T Juul 12, 2011 14:07
Asukoht:
Auto:

#1

Sai äsja ostetud Saab 900SE 136kw -95. Omanik rääkis, et auto oli varem automaat, kuid vahetas manualiks ümber.
Olen mõned nädalad saanud selle autoga sõita, aga sõit tundub natuke imelik, või ma lihtsalt ei oska. Pöörded töötavad nagu automaat käigukasti puhul, vajutad natuke rohkem gaasi, tõusevad pöörded väga kiiresti kõrgeks, kuid kiirus tõuseb väga aeglaselt. Tekibki selline olukord, et pöörded pm enamus ajast 4000/5000 peal. Seoses sellega tekib järgmine probleem. Kui nii sõita, hakkab kapoti alt kummi kärsakat tulema, aga uuri mis sa uurid, aru ei saa kust see suits tuleb. Pealtnäha pole kuskil mitte midagi näha, peale kummisuitsu kuskilt alt.
Täna aga lõppes asi nii, et jõud kadus totaalselt ära, kiirus eriti ei tõusnud kuid pöörded endiselt tuuritavad väga kõrgelt.
Milles võib probleem olla? Kas see on kuidagi turboga seotud?
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#2

Loll küsimus minu poolt aga kirjelduse järgi lõhnab väga siduri libisemise järgi. Eda sa seda ei ole uurinud? Kui käik on sees, pöörded tõusevad aga kiirendust ei ole, kärsakas... Minu meelest kõik nad viitavad just sellele. Sedaenam, kui sõites selliselt edasi kaob (kulub sidur hoopis ära) jõud lõpplikult.
Aasakyla
Postitusi: 151
Liitunud: T Juul 12, 2011 14:07
Asukoht:
Auto:

#3

Loll küsimus minu poolt aga kirjelduse järgi lõhnab väga siduri libisemise järgi. Eda sa seda ei ole uurinud? Kui käik on sees, pöörded tõusevad aga kiirendust ei ole, kärsakas... Minu meelest kõik nad viitavad just sellele. Sedaenam, kui sõites selliselt edasi kaob (kulub sidur hoopis ära) jõud lõpplikult.
Sul on ilmselt õigus. Käisin just proovimas, auto ei liigu enam pagast, silmselt sidur läbi.
Kuna ma eriliselt autodest ei jaga, siis miks sidur nüüd otsad andis?
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#4

Eks neid asjaolusi võib ju mitu olla, aga lohuta end sellega, et sidur on kuluosa, mille vahetamine tuleb varem või hiljem ikka ette võtta. Lased ära vahetada ja sõidad veel kaua kaua muretult (vähemalt siduriprobleemideta). Auto ise peaks ju igati hea olema. Vähemalt nii arvan mina, kes igapäevaselt samaga sõidab.
Aasakyla
Postitusi: 151
Liitunud: T Juul 12, 2011 14:07
Asukoht:
Auto:

#5

Eks neid asjaolusi võib ju mitu olla, aga lohuta end sellega, et sidur on kuluosa, mille vahetamine tuleb varem või hiljem ikka ette võtta. Lased ära vahetada ja sõidad veel kaua kaua muretult (vähemalt siduriprobleemideta). Auto ise peaks ju igati hea olema. Vähemalt nii arvan mina, kes igapäevaselt samaga sõidab.
Just, suured tänud, et kiire nõuande eest. Sidur tõesti küpse.
Aga kuidas antud mudelil siduri vahetmine on? Väga mahukas töö, et tuleb pm mootor autost välja tõsta, et siduriketas ära vahetada?
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#6

Minu mäletamist mööda ei ole vaja mootorit välja tõsta. Asi jäib ikka tõstuki peal, alt. Kuid ega ma ka kõiki njuansse ei tea. Küllap mõni targem foorumitegelane komenteerib asja tehnilis-majanduslikku poolt. Siin on neid teadjaid palju.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

Mootorit ei ole vaja maha võtta.
Eeldab aga tõstukit.
Mootor riputiga üles, poolraam alt ära ja kast maha.
Kokku vastupidises järjekorras.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta