Probleem mootoriga

Tonnised ja nende mured
Vasta
ints07
Postitusi: 11
Liitunud: T Veebr 01, 2011 14:17
Asukoht:
Auto:

#1

Tere. tekkis küsimus kas vanema tüübi mootoril peab karteris õlivõttur ka olema? enda auto alumise bloki lahti lõhkusin siis see puudub sealt.
ints07
Postitusi: 11
Liitunud: T Veebr 01, 2011 14:17
Asukoht:
Auto:

#2

See mootor on muidu 2.3 l
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Ilma selleta on mootori töö võimatu.
ints07
Postitusi: 11
Liitunud: T Veebr 01, 2011 14:17
Asukoht:
Auto:

#4

põhjus miks lahti lõhkusin, et lõi saalekolksu sisse ja õli sees oli metallipuru. õlivõtturit ei ole ja autoga sõitisn mingi 2-3 nädalat kui selle kolina sisse lõi. karteris õlivõtturit ei olnud ja plokikaanes ka mingi nagin sees. kas on mõtet seda remontida ja raha tampida või targem uus mootor muretseda? tundub et mootori plokk on ära vahetatud 2.0-st tehtud 2.3
ints07
Postitusi: 11
Liitunud: T Veebr 01, 2011 14:17
Asukoht:
Auto:

#5

Ilma selleta on mootori töö võimatu.
põhjus miks lahti lõhkusin, et lõi saalekolksu sisse ja õli sees oli metallipuru. õlivõtturit ei ole ja autoga sõitisn mingi 2-3 nädalat kui selle kolina sisse lõi. karteris õlivõtturit ei olnud ja plokikaanes ka mingi nagin sees. kas on mõtet seda remontida ja raha tampida või targem uus mootor muretseda? tundub et mootori plokk on ära vahetatud 2.0-st tehtud 2.3
ints07
Postitusi: 11
Liitunud: T Veebr 01, 2011 14:17
Asukoht:
Auto:

#6

Ilma selleta on mootori töö võimatu.
sain uut infot juba. karteri ära võtsime siis kolmanda silindri saale on pandud üldse mingi teine. erinev teistest kolmest. ja see on üle käinud. õrnad kriipsud vändal peal. kas seda vänta on võimalik lihivda? vbl ajavad remontsaaled asja ära siis? ehks siis auto mille ostsin oli vist müügi jaoks tehtud ja sain ise mööda pükse.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

väntasid on ikka võimalik lihvida aga vaja on kindlasti õigesse mõõtu teha ka kepsu saale pesa.

räägi parem lugu kah, et kust sellise masina said jne...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ints07
Postitusi: 11
Liitunud: T Veebr 01, 2011 14:17
Asukoht:
Auto:

#8

väntasid on ikka võimalik lihvida aga vaja on kindlasti õigesse mõõtu teha ka kepsu saale pesa.

räägi parem lugu kah, et kust sellise masina said jne...
Ostsin auto selliselt kasutajalt siin nagu AntsJ. rääkis ise et sõitis ringi ja kõik toimib ja 3-4 kuud tema käes olnud ja pole probleeme jne. ja siis tekkis see kolks ja sai moto lahti võetud. ja siis tuli üllatus. aga no nädala lõpuks saab auto jooksma jälle ehk. uued remontsaaled peale ja vänt ära lihvida niipalju kui vaja. et loodan parimat. kui olen targemaks saanud mis seis on siis kirjutan.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Kogu see jutt on äärmiselt rumal.Ilma õlivõtturita puudub mootoril õlitus.Seega pole mootori töö üle paari minuti võimalik.Selleks ajaks jookseb väntvõll kinni. Jutt mingist nädalastest sõitmistest sellise mootoriga kuulub Isaac Asimovi loomingu valda.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#10

Ma ei suutnud end tagasi hoida.

Keeniuste ja plontiinide nurgake on teise koha peal.

Ära võta seda, kui solvangut ja too vabanduseks väiteid, et Sa alles noor ja ei tea autodest nii palju, jne.Su jutt on stiilis, et võtsin püssi, vaatasin toru otsast sisse, et mis kuulid sealt välja tulevad, kui päästikule vajutan.
Kui õlivõtturit ei ole, siis õlitust ei ole ja kui õlitust ei ole, siis üle paari minuti mootor küll ei saa töötada.Kui Sa just paar nädalat seisva mootoriga allamäge ei sõitnud.Kui nüüd ütled, et ups ma ajasin segamini, mis asi on õlivõttur, siis on targem siiski oma rauda kellegile näidata ja teha lasta sellel, kes asjast mingil määral ka aru saab.Igal ühel on õigus käituda oma rahaga ja selle eest ostetud asjadega, kuidas ise tahab, aga lauslollusi ei ole mõtet teistega jagada.Kuigi keeniuste nurka oleks see väga hea.

Mingi libasaalega ei saa ka mootor eriti tiksuda- heal juhul ostukohast sõidad minema.Kui räägid kolmandast raamist, siis äkki mõtlesid pikilõtku saalesid, mis on kolmanda raami külgedel ja need on tõesti ainult keskmise puki juures.
ints07
Postitusi: 11
Liitunud: T Veebr 01, 2011 14:17
Asukoht:
Auto:

#11

Ma ei suutnud end tagasi hoida.

Keeniuste ja plontiinide nurgake on teise koha peal.

Ära võta seda, kui solvangut ja too vabanduseks väiteid, et Sa alles noor ja ei tea autodest nii palju, jne.Su jutt on stiilis, et võtsin püssi, vaatasin toru otsast sisse, et mis kuulid sealt välja tulevad, kui päästikule vajutan.
Kui õlivõtturit ei ole, siis õlitust ei ole ja kui õlitust ei ole, siis üle paari minuti mootor küll ei saa töötada.Kui Sa just paar nädalat seisva mootoriga allamäge ei sõitnud.Kui nüüd ütled, et ups ma ajasin segamini, mis asi on õlivõttur, siis on targem siiski oma rauda kellegile näidata ja teha lasta sellel, kes asjast mingil määral ka aru saab.Igal ühel on õigus käituda oma rahaga ja selle eest ostetud asjadega, kuidas ise tahab, aga lauslollusi ei ole mõtet teistega jagada.Kuigi keeniuste nurka oleks see väga hea.

Mingi libasaalega ei saa ka mootor eriti tiksuda- heal juhul ostukohast sõidad minema.Kui räägid kolmandast raamist, siis äkki mõtlesid pikilõtku saalesid, mis on kolmanda raami külgedel ja need on tõesti ainult keskmise puki juures.
jah panin väheke puitu. on olemas õlivõttur. ja pole mingi stiili jutt siin püssist või mida iganes. esialgu ei saanud karterit täitsa kätte ja sisse piiludes ei märganud seda. minu viga, et ei kirjutanud seda kuigi olin teadlik aga no sa said ära panna nüüd! aga mootorit üles tõstes saadi alumine osa lahti.ja auto kallal nokitsevad mehed kes teavad mida nad teevad. ja nemad ütlesid mulle et värskelt on see alumine osa lahti lõhutud, poldid ja jutud uued kõik. et suurtõenäosusega on mingi eelnev probleem seal sees olnud. ja ära tule nüüd ütlema et selline asi ei eksisteeri et kõik on alati õige. autot vaatamas käisin tundus olevat okay ja mingit kolinat ega kilinat kuulda polnud ja oma selle päästiku jutu võid ka ära unustada. mootorisse sisse me ju ei näe mis olukord seal on... ei käinud seda üksi ostmas ja kohapeal tundus et on ok ja hind oli ka tal odavam kui teised. aga eks nüüd saab siis veits jamada sellega ja teinekord targem!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Nüüd on selgus majas ja kõik rõõmsad:beer: .
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#13

No, kui aetakse udu, siis tuju korral võib ju kaasa minna.Ma kahtlustasin isegi teema-algataja poolset provokatsiooni, et vaatab, mis umbluu-udu vastu hämatakse.Ära panemisest põle siin haisugi.Tundub, et šhõu läheb edasi.
Algul väideti, et plokk lammuti lahti ja nähti probleemi.Aga hiljem selgus hoopis tõsiasi, et karteri ja ploki vahele kangutati pragu, sealt vaadati kotkapilguga sisse ja tehti kindlaks- õlivõttur spiisdili ja keegi raip on libasaale sisse sokutanud.Mul on kujutluspiltides juba see stseen silme ees- vangutavad pead ja nurisevad suud.Ja nende spetsialistide kotkapilgud, kes hinnanguid autole annavad, kui ostmas käidi.
Ilmselt ei olnud kaabakal piisavalt aega, et suuremat pahandust teha- kõiki saalesid ei jõudnud rotti panna.
Karvane käsi tegi.Rohke Debelakk rääkis mõni aeg tagasi uudistes, et Venemaa karvast kätt on võimalus huvilistel väljapanekule vaatama minna.Peab vist minema järgi vaatama- äkki on see päris saale ka sinna talle karvadesse kinni jäänud.

Ints07 külvab pärleid.Nagu Trionic ütles- kõik on rõõmsad.Teeb päeva paremaks.
:headbang::headbang::headbang::head::head::headbang::headbang::headbang:
ints07
Postitusi: 11
Liitunud: T Veebr 01, 2011 14:17
Asukoht:
Auto:

#14

No, kui aetakse udu, siis tuju korral võib ju kaasa minna.Ma kahtlustasin isegi teema-algataja poolset provokatsiooni, et vaatab, mis umbluu-udu vastu hämatakse.Ära panemisest põle siin haisugi.Tundub, et šhõu läheb edasi.
Algul väideti, et plokk lammuti lahti ja nähti probleemi.Aga hiljem selgus hoopis tõsiasi, et karteri ja ploki vahele kangutati pragu, sealt vaadati kotkapilguga sisse ja tehti kindlaks- õlivõttur spiisdili ja keegi raip on libasaale sisse sokutanud.Mul on kujutluspiltides juba see stseen silme ees- vangutavad pead ja nurisevad suud.Ja nende spetsialistide kotkapilgud, kes hinnanguid autole annavad, kui ostmas käidi.
Ilmselt ei olnud kaabakal piisavalt aega, et suuremat pahandust teha- kõiki saalesid ei jõudnud rotti panna.
Karvane käsi tegi.Rohke Debelakk rääkis mõni aeg tagasi uudistes, et Venemaa karvast kätt on võimalus huvilistel väljapanekule vaatama minna.Peab vist minema järgi vaatama- äkki on see päris saale ka sinna talle karvadesse kinni jäänud.

Ints07 külvab pärleid.Nagu Trionic ütles- kõik on rõõmsad.Teeb päeva paremaks.
:headbang::headbang::headbang::head::head::headbang::headbang::headbang:
ok mida iganes. oled asjast valesti aru saanud. ma ei viitsi sinuga vaielda. las jääb.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#15

Ega siin vaielda tahetudki, ma lugesin seda mis kirjas on. Vaata ise mida seal ülalpool kirjutatakse- hoia mütsi kinni.Põhiline on see, et saad selle kotermanni välja juurida ja ajad kolksu kõss-kõss mootorist minema
ja suu kõrvuni on the road again.....:drive:
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#16

See huumor on tore. :-)
:drive:
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#17

Tere. tekkis küsimus kas vanema tüübi mootoril peab karteris õlivõttur ka olema? enda auto alumise bloki lahti lõhkusin siis see puudub sealt.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#18

põhjus miks lahti lõhkusin, et lõi saalekolksu sisse ja õli sees oli metallipuru. õlivõtturit ei ole ja autoga sõitisn mingi 2-3 nädalat kui selle kolina sisse lõi. karteris õlivõtturit ei olnud ja plokikaanes ka mingi nagin sees. kas on mõtet seda remontida ja raha tampida või targem uus mootor muretseda? tundub et mootori plokk on ära vahetatud 2.0-st tehtud 2.3
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#19

Ma ei suutnud end tagasi hoida.

Keeniuste ja plontiinide nurgake on teise koha peal.

Ära võta seda, kui solvangut ja too vabanduseks väiteid, et Sa alles noor ja ei tea autodest nii palju, jne.Su jutt on stiilis, et võtsin püssi, vaatasin toru otsast sisse, et mis kuulid sealt välja tulevad, kui päästikule vajutan.
Kui õlivõtturit ei ole, siis õlitust ei ole ja kui õlitust ei ole, siis üle paari minuti mootor küll ei saa töötada.Kui Sa just paar nädalat seisva mootoriga allamäge ei sõitnud.Kui nüüd ütled, et ups ma ajasin segamini, mis asi on õlivõttur, siis on targem siiski oma rauda kellegile näidata ja teha lasta sellel, kes asjast mingil määral ka aru saab.Igal ühel on õigus käituda oma rahaga ja selle eest ostetud asjadega, kuidas ise tahab, aga lauslollusi ei ole mõtet teistega jagada.Kuigi keeniuste nurka oleks see väga hea.

Mingi libasaalega ei saa ka mootor eriti tiksuda- heal juhul ostukohast sõidad minema.Kui räägid kolmandast raamist, siis äkki mõtlesid pikilõtku saalesid, mis on kolmanda raami külgedel ja need on tõesti ainult keskmise puki juures.
jah panin väheke puitu. on olemas õlivõttur. ja pole mingi stiili jutt siin püssist või mida iganes. esialgu ei saanud karterit täitsa kätte ja sisse piiludes ei märganud seda. minu viga, et ei kirjutanud seda kuigi olin teadlik aga no sa said ära panna nüüd! aga mootorit üles tõstes saadi alumine osa lahti.ja auto kallal nokitsevad mehed kes teavad mida nad teevad. ja nemad ütlesid mulle et värskelt on see alumine osa lahti lõhutud, poldid ja jutud uued kõik. et suurtõenäosusega on mingi eelnev probleem seal sees olnud. ja ära tule nüüd ütlema et selline asi ei eksisteeri et kõik on alati õige. autot vaatamas käisin tundus olevat okay ja mingit kolinat ega kilinat kuulda polnud ja oma selle päästiku jutu võid ka ära unustada. mootorisse sisse me ju ei näe mis olukord seal on... ei käinud seda üksi ostmas ja kohapeal tundus et on ok ja hind oli ka tal odavam kui teised. aga eks nüüd saab siis veits jamada sellega ja teinekord targem!


Ma tegin neid koopiaid selleks, et ta ei saaks oma šedöövreid ise välja rookida- see tuleb ju kullafondi salvestada.
AntsJ
Postitusi: 28
Liitunud: N Jaan 15, 2009 15:41
Asukoht:
Auto:

#20

Kerge tausta info ka Su jutule nö. MÜÜGIKS tehtud auto kohta. Minu käes sõitis see masin alates 2010 jaamuarist-veebruarist,täpselt ei mäleta enam. Originaalis oli ta 2.0 motoga, millega sõitin kuni augusti kuuni, mil käigukast otsad andis. Kuna oli olemas 2.3 L 147kw mootor, siis pidasi mõistlikumaks hakata seda korda tegema. Seisma oli jäänud see plokikaane tihendi vea tõttu. Ehk et tehtud sai: Ploki kaas lihvitud,klapid sohveldatud,klapisääre tihendi vahetatud. Kogu ülejäänud mootoris tihendid, simmerid vahetatud(välja arvatud õli vanni oma, kuna see saadeti vale). Mootori tugi padjad uued jne. Sinu kirjeldatud saale jamast ei tea ma midagi, kuna ploki osa jäi puutumata, ehk et väntvõlli ja kolbe ja kepse välja ei kiskunud. Enne ja pärast kokkupanekut ei olnud selles mootoris mingit kolksu.Sõitsin selle mootoriga alates 2010 september kuni ajani mil Sina auto ära ostsid,ehk kuni 2011 veebruar, ilma vigadeta. See et Sina selle 2 nädalaga laiali lased ja pärast mind SITA müügis süüdistama tuled, näitab pigem Su enda auto kasutus võtteid ja madala laubalisust. Ja selle asemel, et foorumis sülge pritsida, võta telefon kätte ja räägi mure ära.

Selline tore lugu siis :)
Vasta